Ach, misschien wint die Chinese welquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
De bye voor Polling is opeens ook niet meer zo gunstig.
Hangt af van hoe snel de partijen gaanquote:
ah, voorheen wisselde men toch gewoon steeds van mat? Zou kunnen dat NOS naar de andere mat gaat als NL daar begintquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hangt af van hoe snel de partijen gaan
Ik schat over 45 minuten.
Maar ze hebben de andere mat op de stream, kans dus groot dat ze het niet uitzenden.
Neuh, maar alleen Mooren moet vandaag en normaal gesproken verliest die meteen zodadelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er al Nederlanders in actie geweest?
Ik weet het, maar je moet ook de mindere goden supporten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh, maar alleen Mooren moet vandaag en normaal gesproken verliest die meteen zodadelijk
Hoe zit het dan ook alweer met herkansingen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh, maar alleen Mooren moet vandaag en normaal gesproken verliest die meteen zodadelijk
kwartfinale verliezen is herkansing, verder nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe zit het dan ook alweer met herkansingen?
Ah ok, verwarrend altijd, die verschillende regels in verschillende vechtsportenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
kwartfinale verliezen is herkansing, verder niet
Win je de herkansing, mag je naar de wedstrijd om het brons
Er zijn 2 of 3 matten volgens mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:19 schreef kilon het volgende:
Laat Sporza nou de andere mat zien of is dit een herhaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |