Maar misschien is dat helemaal niet verkeerd voor Polling, hoeft ze in ieder geval niet na te denkenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, die Japanse is sterker dan haar waarschijnlijk
Maar in haar eerste partij mogelijk direct tegen Tashimoto en als er nou een ongeplaatste was waar je niet bij terecht moest komen.quote:
Mwah, die versloeg die laatst makkelijk, liever niet de Japannerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tegen wie moet Grol niet loten voor finale? Georgier toch?
Heeft weinig toernooien gedaan, de toernooien die ze wel meedeed was ze bijna onverslaanbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:45 schreef marcodej het volgende:
Die Japans is misschien de beste van de ongeplaatsten, maar niet voor niks ongeplaatst lijkt me?
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, die Japanse is sterker dan haar waarschijnlijk
Vooral die zege in 2008 zal het verschil maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2-2, niks aan de hand.
Er zijn gewoon weinig judoka's buiten Japan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind al die lege plekken maar raar
Nou inderdaad, dat is wel een zeer zware tegenvaller. De rest loot eigenlijk wel prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:53 schreef Max23 het volgende:
Over het algemeen wel een redelijke loting voor de Nederlanders.
Baal wel ontzettend van Polling
Ja, eigenwijs stuk vreten blijft hetquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:57 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij lootte Grol ook ontzettend zwaar in 2008 en die gooide hem direct
Blijft jammer dat hij toen geen goud pakte, vooral dat interview met vd Geest na afloop toen met z'n "ik heb hem 10x gezegd niet te gooien en wat hij doet hij? Hij gaat hem gooien!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |