Die weten ook dat je als mannetje van de loting zomaar president van de belangrijkste club in de sport kan wordenquote:
In een bak met water waarschijnlijk, en per klasse spuit die de loting uit zijn gatquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Nober het volgende:
Japanse tradities niet waarderen.
Er komt zo een walvis op het podium, vers gevangen en daar zit de uitslag van alle gewichtklasses in.
3 en 4 zie ik nu met elkaar kwebbelen, dus 3 is weer wakker. Ik gok 6.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Max23 het volgende:
Wie van de 7 zittende mannetjes zal er het eerst in slaap vallen?
Ik gok op de 3e
Diegene die daar staat zie je gewoon denken, "godverdomme teringlijers, hebben ze mij zo gepland dat ik hier de hele tijd kan gaan staanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Max23 het volgende:
Wie van de 7 zittende mannetjes zal er het eerst in slaap vallen?
Ik gok op de 3e
Hij zit wel met zijn hand onder zijn hoofd. Die nummer 6 gaat zo denk ik plat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:21 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
3 en 4 zie ik nu met elkaar kwebbelen, dus 3 is weer wakker. Ik gok 6.
Ga je trouwens die schemaatjes nog ergens plaatsen? Of waren die puur voor eigen gebruikquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Diegene die daar staat zie je gewoon denken, "godverdomme teringlijers, hebben ze mij zo gepland dat ik hier de hele tijd kan gaan staan"
We zullen ook nog wat beelden krijgen voor 2020 in Japan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:24 schreef TheArt het volgende:
Hoeveel filmpjes hebben ze gemaakt joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |