Zolang Meyer niet in het kwart van Riner zit is het goedquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag hebben we de lotingen als het goed is
Daar hoopt iedereen in die klasse op denk ik zoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zolang Meyer niet in het kwart van Riner zit is het goed
Meyer zit in het kwart bij Or Sasson uit Israel, zijn angstgegner.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zolang Meyer niet in het kwart van Riner zit is het goed
Linkje naar de loting?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:07 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Meyer zit in het kwart bij Or Sasson uit Israel, zijn angstgegner.
Hij treft Riner op z'n vroegst in de halve finale.
Nee, nog niet geloot. Zit er met smart op te wachten.quote:
Ah thanks, als je merkt dat de loting ergens begint, wil je dan ff een linkje sturen van de bronquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Nee, nog niet geloot. Zit er met smart op te wachten.
De nummers 1 en 8, 4 en 5, 3 en 6 en 2 en 7 zitten bij elkaar in het schema. Meyer is nummer 4, Sasson nummer 5. http://www.judoinside.com(...)do_Preview_men_100kg
http://judolive01.lb.judobase.org/live/quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:18 schreef Riofan83 het volgende:
Seeded athletes paired -78 kg
Harrison with Umeki
Verkerk with Velensek
Tcheumeo with Powell
Aguiar with Malzahn
Top. Thanks.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://judolive01.lb.judobase.org/live/
over 2,5 uur hier live te zien
Heb je ons judoschema nog ergens ?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hoopt iedereen in die klasse op denk ik zo
Ik ben ook van de partij Maxquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je ons judoschema nog ergens ?
En kijk je ook om 21:00 mee naar de loting
Die weten ook dat je als mannetje van de loting zomaar president van de belangrijkste club in de sport kan wordenquote:
In een bak met water waarschijnlijk, en per klasse spuit die de loting uit zijn gatquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Nober het volgende:
Japanse tradities niet waarderen.
Er komt zo een walvis op het podium, vers gevangen en daar zit de uitslag van alle gewichtklasses in.
3 en 4 zie ik nu met elkaar kwebbelen, dus 3 is weer wakker. Ik gok 6.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Max23 het volgende:
Wie van de 7 zittende mannetjes zal er het eerst in slaap vallen?
Ik gok op de 3e
Diegene die daar staat zie je gewoon denken, "godverdomme teringlijers, hebben ze mij zo gepland dat ik hier de hele tijd kan gaan staanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef Max23 het volgende:
Wie van de 7 zittende mannetjes zal er het eerst in slaap vallen?
Ik gok op de 3e
Hij zit wel met zijn hand onder zijn hoofd. Die nummer 6 gaat zo denk ik plat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:21 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
3 en 4 zie ik nu met elkaar kwebbelen, dus 3 is weer wakker. Ik gok 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |