Vroeger probeerden ze zonnebloem pitten aan de man te brengen, nu dit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
pas nog een foto uit polen zien langskomen![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik was er vanmorgen vroeg voor opgestaanquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Iemand nog die Rheingold-met-maar-twee-rijtuigen-echte-Rheingold gezien?
Vuilnisloc?quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
MET vuilnisloc ervoor.
Hoe krijgt iemand het toch voor elkaar om ZO'n goed idee ZO slecht uit te voeren
normaal zit deze loc voor de treinen waarmee het huisvuil in grote containers afgevoerd wordt. Komen ook weleens bij mij voor de deur langs. Stinkt altijd als de hel natuurlijk.quote:
Dit mag dan wel het treinentopic zijn, maar ik ga niet twee aanhangers achter de fiets bindenquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:17 schreef bork het volgende:
Fles: Je kunt toch wel heel fraai op die stadskamping BBQ'en of is dat ver?
Je had toch maar 1 aanhangerquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit mag dan wel het treinentopic zijn, maar ik ga niet twee aanhangers achter de fiets binden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit mag dan wel het treinentopic zijn, maar ik ga niet twee aanhangers achter de fiets binden
ja. En daar kunnen OF kampeerspullen OF BBQ-spullen in. Niet allebeiquote:
Ik wou alleen maar BBQ'enquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En daar kunnen OF kampeerspullen OF BBQ-spullen in. Niet allebei
Ja maar een camping is om te camping he, dus met slapen erbij. Gaat niet samen denk ik. Maar ik heb even in STA / Deventer #19 In de hoogte gevraagd waar het allemaal wel of niet kanquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:44 schreef bork het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar BBQ'enFiets neem ik wel bij station mee
Een BBQ kan je nog wel kwijt en de rest gaat in een rugtas achterop de rug of de fiets joh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En daar kunnen OF kampeerspullen OF BBQ-spullen in. Niet allebei
Geen slecht woord daarover, zijn super handig!quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:57 schreef bork het volgende:
Er bestaan BBQ-fora![]()
In Duitsland kunnen ze er ook wat van, ben een keer in Leipozig getuige van een Grillmeister wedstrijd geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |