Vanwaar diequote:
Doom is ronduit kut.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanwaar dieDoom is vet hoor mag alleen wel meer een beetje zijn als Doom95
Niet hatenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan verkies ik nog liever No Man's Sky
Salt and sanctuaryquote:
Heerlijke game, heb er al dik 100 uur in zittenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Salt and sanctuary
Gewoon 2 man die dit hebben gemaakt.
Nog nooit voor 18 euro zoveel uur plezier gehad.
SMB ook door 2 dudes. Die Indie Game docu op Netflix is sowieso aan te raden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Salt and sanctuary
Ja wanneer voegen ze co-op toequote:Op zaterdag 16 april 2016 19:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Salt and sanctuary
Stardew Valley door 1 gast!! <3quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
SMB ook door 2 dudes. Die Indie Game docu op Netflix is sowieso aan te raden.
goed bezig!quote:Op zondag 17 april 2016 08:57 schreef Droopie het volgende:
Trackmania vind ik gewoon feest, al 88 tracks op goud en ben nu bij track 91
Die ga ik ook halen denk ik, lovende reviews en ik heb het origineel nooit gespeeld, alleen gekeken hoe mijn vriendjes het vroeger speeldenquote:Op zondag 17 april 2016 13:08 schreef Retarded het volgende:
Zodra mn salaris er is ga ik Ratchet en Clank halen, zin inDoom komt wel een keer zodra ie goedkoper is. De MP vind ik niet bijster interessant, gaat mij meer om de SP.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)or-bron-bij-rockstar![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Clickbait idd.quote:Op maandag 18 april 2016 11:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..].
A.
Het is een anonieme bron van techradar.
b.
De manier hoe de map op Neogaf gelekt werd was erg twijfelachtig.
Ik geloof dat er een nieuwe RDR komt maar geloof niet dat deze map echt is. Leuk dat ze maar al te graag nieuwsberichten schrijven alsof het door r* is bevestigd.
Vage bronquote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Hoe die gast die map postte was ook erg dubieus op neogaf. Maargoed zou legit kunnen zijn, die gast was ook niet gebanned.quote:
Ik heb RDR nooit gedaan, maar wat maakt dit zo'n fantastische game dan? De reviews zijn niet allemaal zo lovend (ivm The Witcher 3 of GTA V bijv.) als ik het zo zie.quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe die gast die map postte was ook erg dubieus op neogaf. Maargoed zou legit kunnen zijn, die gast was ook niet gebanned.
Maar een hele vage en ombetrouwbare bron idd.
Maar ik ben de afgelopen 2 weken RDR opnieuw aan het uitspelen incl alle challenges enz, dus zit er helemaal in. RDR is een fantastische game.
Ik hoop vooral dat we dit keer wel hoeren kunnen naaien.quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik hoop wel op een grote online wereld zoals in GTAV, iets wat goed mogelijk zou zijn want bij de OG RDR had je ook al online play. Gaat iig een day 1 worden voor mij.
Volgens mij was in RDR je bloedeigen vrouw een hoerquote:Op maandag 18 april 2016 15:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we dit keer wel hoeren kunnen naaien.
Zonder gekheid, RDR is natuurlijk gewoon een van de beste games ooit. Ik vind/vond John Marston alleen niet zo'n supertof personage.
Online rdr spelen is echt iets wat heel tof kan worden.quote:Op maandag 18 april 2016 15:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik hoop wel op een grote online wereld zoals in GTAV, iets wat goed mogelijk zou zijn want bij de OG RDR had je ook al online play. Gaat iig een day 1 worden voor mij.
Ik weet alleen nog dat er allerlei cowgirls en prostituees avances maakten en dat pussy-whipped John Marston ging zeiken dat 'ie getrouwd was.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij was in RDR je bloedeigen vrouw een hoer
John was in ieder geval een stuk leuker danquote:Op maandag 18 april 2016 15:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we dit keer wel hoeren kunnen naaien.
Zonder gekheid, RDR is natuurlijk gewoon een van de beste games ooit. Ik vind/vond John Marston alleen niet zo'n supertof personage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat klopt maar dat past juist heel goed bij zijn personage.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat er allerlei cowgirls en prostituees avances maakten en dat pussy-whipped John Marston ging zeiken dat 'ie getrouwd was.
GTA IV had ze toch ook?quote:Op maandag 18 april 2016 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
*funfact Red dead Redemption was de eerste sandbox game die gebruikt maakte van random events iets wat later oa Fallout GTA en Assassins Creed over hebben genomen.
Ik kan me toch echt herinneren dat je soms op straat bekende of onbekende karakters tegenkwam die je een korte onofficiële missie gaven.quote:
Oja die kleine poppetjes op je map.. Ik zag dat meer als side questsquote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt herinneren dat je soms op straat bekende of onbekende karakters tegenkwam die je een korte onofficiële missie gaven.
Maar als dat zich niet kwalificeert, Fallout 3 had ze ook.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Online rdr spelen is echt iets wat heel tof kan worden.
Maar ook gewoon voor de singleplayer er is geen game geweest die me zo heeft weten te ontroeren als rdr.
De eerste keer dat je Mexico in draaft op je paard en die latino muziek begint te spelen.
Of wanneer je de badguy dood hebt en je eindelijk terug naar je vrouw en kind mag en heel langzaam het prachtige " the only compass that i need" begint te spelen terwijl je langzaam met je paard naar beneden draaft.
En natuurlijk het einde waarbij ik schreeuwend Neeeee ! Naar me ps3 riep.
Zo een game als rdr is er niet meer geweest.
Dat was GTA V.quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt herinneren dat je soms op straat bekende of onbekende karakters tegenkwam die je een korte onofficiële missie gaven.
Maar als dat zich niet kwalificeert, Fallout 3 had ze ook.
Voor mij persoonlijk was TLOU minstens zo indrukwekkend. Vooral dat moment met die giraffen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een game als rdr is er niet meer geweest.
quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk was TLOU minstens zo indrukwekkend. Vooral dat moment met die giraffen.
Ah man, wat was dat vet.quote:Op maandag 18 april 2016 21:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk was TLOU minstens zo indrukwekkend. Vooral dat moment met die giraffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |