abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161478728
Het maakt niet uit waar ik heen ga, niet online wat daar zuig ik in. Maar in het echt heb ik overal wel aanspraak of maak wel met iemand een praatje, is niet lastig echt niet. Maar moet je wel durven en er open voor staan. En niet alleen in je hoofd hebben, wil enkel een geil wijf aanspreken zo werkt het niet.
pi_161478859
Gewoon ergens aan een bar gaan zitten. Elke keer dat we dat hier in de VS deden hadden we binnen 5 minuten aanspraak. Ook de stille jongen aan de bar die in zijn eentje aan de bar zat te eten was tegen het eind van de avond aan het dansen met een dame op de live muziek! :D
Ja doei.
pi_161478899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon ergens aan een bar gaan zitten. Elke keer dat we dat hier in de VS deden hadden we binnen 5 minuten aanspraak. Ook de stille jongen aan de bar die in zijn eentje aan de bar zat te eten was tegen het eind van de avond aan het dansen met een dame op de live muziek! :D
Maar zo makkelijk is het, je moet er wel voor open staan dat is alles.
pi_161478928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat dat zó makkelijk? Echt? Werkelijk waar? Ik geloof het eigenlijk niet. :P
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_161478975
FOK! is gewoon te verzuurd of zo :D
pi_161478984
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:36 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Als je er voor open staat geloof ik best dat het kan.
pi_161479037
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:38 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als je er voor open staat geloof ik best dat het kan.
Ja, misschien dat ik gewoon de types in mijn hoofd heb waar ik echt niets mee te maken wil hebben. Van die wilde feestbeesten die hun drank-gezelligevriendinnen-selfies op Tinder zetten.
pi_161479059
Echt tering :')
pi_161479278
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:36 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ja.
Ja doei.
pi_161479309
En hij kon ook nog eens best goed dansen! :D
Ja doei.
pi_161479312
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit scheelt echt een gigantisch lap tekst.
pi_161479412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja.
Deels is het probleem natuurlijk ook: veel lullen, maar zelf (niets) doen. Veel makkelijker om achter de foto's op FB te bekijken van die 'gezellige' avond dan er zelf daadwerkelijk in je uppie te zijn en je af te vragen of je inderdaad een einzelganger was of toch wel mee kon komen met de mensen die er veelal met hun eigen groepje waren.. :)
pi_161479424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deels is het probleem natuurlijk ook: veel lullen, maar zelf (niets) doen. Veel makkelijker om achter de foto's op FB te bekijken van die 'gezellige' avond dan er zelf daadwerkelijk in je uppie te zijn en je af te vragen of je inderdaad een einzelganger was of toch wel mee kon komen met de mensen die er veelal met hun eigen groepje waren.. :)
:') De tering.
pi_161479427
Ja, janken man.
Ja doei.
pi_161479507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') De tering.
Nah, ik bekijk nu de foto's van een feest gisteravond waar ik niet naar toe ben geweest en in kom inderdaad veel mensen tegen die ik verwacht had daar te zijn. Ben niet gegaan omdat ik daar dan in mijn eentje loop en die mensen met hun eigen vriendengroep.. maar of dat realiteit zou worden kom ik dus nooit meer te weten :')
pi_161479533
Heb net uit frustratie mijn hamster tegen de muur gegooid.
pi_161479540
Ja, janken hoor.
Ja doei.
pi_161479551
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:
Nah, ik bekijk nu de foto's van een feest gisteravond waar ik niet naar toe ben geweest en in kom inderdaad veel mensen tegen die ik verwacht had daar te zijn.
Wauw.
pi_161479573
quote:

[..]

Nah, ik bekijk nu de foto's van een feest gisteravond waar ik niet naar toe ben geweest en in kom inderdaad veel mensen tegen die ik verwacht had daar te zijn. Ben niet gegaan omdat ik daar dan in mijn eentje loop en die mensen met hun eigen vriendengroep.. maar of dat realiteit zou worden kom ik dus nooit meer te weten :')
Misschien moet je gewoon, net zoals ik dat doe, een afkeer krijgen tegen alle sociale gebeurtenissen en gewoon zielig in foetushouding gaan huilen in je bedje.
pi_161479577
Constructief bezig weer.
pi_161479584
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wauw.
Lokaal feest.. dus ja ik weet wie hier wonen en die waren er inderdaad. En daar ga ik normaal ook niet mee om in dagelijks leven, dus hoor sowieso niet tot die vriendengroepen..
pi_161479612
quote:

[..]

Meid. Ik zou nu je fopspeen pakken en gaan slapen als ik jou was. Je bent net een klein kind.
pi_161479647
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:56 schreef MrCookies het volgende:
Heb net uit frustratie mijn hamster tegen de muur gegooid.
Jeetje. Leeft ie nog?
M'n kat ligt zo lekker te slapen in d'r mandje, ik ga 't d'r niet aandoen. Maar iets anders verzinnen. ;(
pi_161479746
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jeetje. Leeft ie nog?
M'n kat ligt zo lekker te slapen in d'r mandje, ik ga 't d'r niet aandoen. Maar iets anders verzinnen. ;(
Katten zwaar allergisch voor ;(
pi_161479918
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef MrCookies het volgende:

[..]

En Grootheidswaanzin, Meerdere persoonlijkheden, autisme, zwakbegaafdheid, psychoses, En nog wel wat meer.

Je kent mij niet, en ik jou niet.
Neu maar ik heb genoeg gelezen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')