Het is op Nederland 4.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:14 schreef Fylax het volgende:
Huh is het nu op? Waarom is dat niet te zien op NOS.nl
ohquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plaatsingsronde is nooit te zien, niet op de Spelen, niet in World Cups en in geen enkel land
SBS 9quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:14 schreef Fylax het volgende:
Huh is het nu op? Waarom is dat niet te zien op NOS.nl
Moest je weer grappig doen?quote:
Sorry Mexquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest je weer grappig doen?
Toch bizar dat je voordeel kunt halen uit pijlen bewust misschieten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Graag twee of drie plekken winnen óf één plek verliezen in de landenstand
Ik deed even GGMM na.quote:
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah juist, ik lees zijn posts nauwelijks laatste tijd
Je moet binnen 30 seconden schieten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:19 schreef Odaiba het volgende:
Zijn er ook bepaalde regels aan boogschieten? Ik wil dit namelijk wel eens begrijpend willen gaan volgen deze spelen.
http://nos.nl/rio2016/sporten/handboogschietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:19 schreef Odaiba het volgende:
Zijn er ook bepaalde regels aan boogschieten? Ik wil dit namelijk wel eens begrijpend willen gaan volgen deze spelen.
In de afgelopen twee jaar heeft hij één keer verloren van Alvarino, één keer van Valladont, één keer van Van der Ven en verder nog in totaal vijf keer van zijn twee Koreaanse teamgenoten hier...dat zijn best weinig verliespartijenquote:
Dan wint ie hier ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de afgelopen twee jaar heeft hij één keer verloren van Alvarino, één keer van Valladont, één keer van Van der Ven en verder nog in totaal vijf keer van zijn twee Koreaanse teamgenoten hier...dat zijn best weinig verliespartijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |