P2 is dan het beste.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
P6, P7, P10 of P11 in de ranking round is toch ideaal? Je wil Korea niet vroeg treffen lijkt me.
Heus wel joh.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef kilon het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de Nederlanders maandag moeten schieten. Ik heb die dag dan alleen een tv tot beschikking en de NOS gaat het echt niet uitzenden.
vier jaar geleden wel met Rick vd Berg. Al zal het er vanaf hangen met wie ze in de studio aan het praten zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef kilon het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de Nederlanders maandag moeten schieten. Ik heb die dag dan alleen een tv tot beschikking en de NOS gaat het echt niet uitzenden.
Potentiële medailles zenden ze echt wel uit hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:03 schreef kilon het volgende:
Dat is een biljarterquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
vier jaar geleden wel met Rick vd Berg. Al zal het er vanaf hangen met wie ze in de studio aan het praten zijn
Hoe groot is de kans dat Nederland hierbij een medaille pakt dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Potentiële medailles zenden ze echt wel uit hoor
Maar waarschijnlijk niet live. Het is dan pas de eerste ronde. Ach, ik zie het ook wel. Als ze maar doorgaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Potentiële medailles zenden ze echt wel uit hoor
40-45%quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat Nederland hierbij een medaille pakt dan?
50%quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Groot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Wie is Rick van den Berg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
vier jaar geleden wel met Rick vd Berg. Al zal het er vanaf hangen met wie ze in de studio aan het praten zijn
We zijn pas op de helft dus daar is nog niks van te zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Nober het volgende:
Tegen wie moet Nederland nou bij de teams?
[..]
Individueel heeft van den Berg wel een goede kans. Teams ben ik niet van overtuigd door Dielemans, maar het kan zeker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Dielemans zag dit gewoon als een trainingssessie aangezien er toch niemand afvalt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Individueel heeft van den Berg wel een goede kans. Teams ben ik niet van overtuigd door Dielemans, maar het kan zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |