Kwalificatieronde in plaats van loten toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:16 schreef Nober het volgende:
5 Augustus om 14:00 het loten, ik kijk er nu al naar uit.
Ja kwalificatieronde, 1 tegen 64, 2 tegen 63 enzovoorts.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwalificatieronde in plaats van loten toch?
En Zuid-Korea is weer belachelijk goed inderdaad, niet voor niks dat men zegt dat een plekje veroveren voor het Zuid-Koreaanse team moeilijker is dan olympisch goud winnen.
Dat is de eerste ronde, de kwalificatieronde/ranking round is volgens mij gewoon een kwestie van 72 pijlen op het doel schieten, zo hoog mogelijk scoren en aan de hand daarvan worden de speelschema's bepaaldquote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja kwalificatieronde, 1 tegen 64, 2 tegen 63 enzovoorts.
Dit keer hebben we zelfs twee wereldtoppersquote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vier jaar geleden was dit echt genieten. Hopelijk dit keer weer, maar dan met een beter einde.
Waarschijnlijk nergens een streamquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:17 schreef Coelho het volgende:
Volgens mij laat NOS morgen alleen een samenvatting van de kwalificatie zien, en dat terwijl we wel naar Irak-Denemarken mogen kijken bij het voetbal. Wordt er nergens een stream aangeboden of is het NOS die gewoon niet live wil uitzenden?
quote:In the team events, the top four seeded teams from the ranking round will receive a bye to the quarter-final. The remaining eight teams, seeded 5th to 12th, will compete for the remaining four places in the quarter-finals.
Nu nog een stream...quote:In the individual events, all 64 competitors will enter the competition at the first round, the round of 64. The draw will be seeded according to the result of the ranking round so the first seed shot against the 64th seed in the first round.
Ranking round wordt nergens gestreamd volgens mij, is ook niet toegankelijk voor het publiekquote:
Godverdommese kutzooi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ranking round wordt nergens gestreamd volgens mij, is ook niet toegankelijk voor het publiek(niet alleen nu, maar in het algemeen)
China is sowieso wel te pakken, Italië tegenwoordig ook wel en Taipei ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:25 schreef Nober het volgende:
Nederland is zevende op de wereldranking zou dus wel een prestatie zijn als ze zich in de top vier kwalificeren.
1 Zuid-Korea
2 Verenigde Staten
3 China
4 Mexico (doen niet mee)
5 Italië
6 Chinese Taipei
7 NEDERLAND
[..]
Godverdommese kutzooi!
#kamervragen
Nee, nog 2 uur en 21 minuten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dus of die hoogtepunten die vanavond worden uitgezonden bevatten geen beelden van de ranking round of alles wordt wel opgenomen maar niet rechtstreeks uitgezonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ranking round wordt nergens gestreamd volgens mij, is ook niet toegankelijk voor het publiek(niet alleen nu, maar in het algemeen)
Daar hoop ik op jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:41 schreef DeLuna het volgende:
Hebben we dan iets als livetiming oid? Of ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |