Hij weet niet waar hij het over heeft, alle landen zijn Islamitisch.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt,. maar Nigeria heeft de grootste moslimpopulatie van westelijk Afrika, in 2009 lag het percentage op bijna 50%, dus dat zal er nu wel over zitten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nigeria
Ik kan het nu even zo snel niet meer terugvinden, maar vanochtend las ik ergens zo'n 2000 per dag nu al.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij het over heeft, alle landen zijn Islamitisch.
Iemand trouwens een bron over de dagelijkse aankomsten vanuit Libië. Zou dit graag willen gaan bijhouden.
Allemaal terugsturen. Dat continent fokt als konijnen en dit gaat niet stoppen, alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:58 schreef Zalmplaat010 het volgende:
De top 10 migranten die reizen via Libié
18% Nigeria
12% Gambia
9% Senegal
8% Guinee
8% Ivoorkust
8% Somalië
8% Mali
4% Marokko en Sudan
Volgens mij ook allemaal weer moslimlanden...
Die uit Gambia en Senegal kunnen gelijk weer terug, mijn ouders zijn daar nog net op vakantie geweest en geen oorlog te bekennen.
Het zijn ook allemaal economische vluchtelingen, en daar zit echt helemaal niemand op te wachten.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Allemaal terugsturen. Dat continent fokt als konijnen en dit gaat niet stoppen, alleen maar erger worden.
Dit is sowieso een wereldramp en zal (ook in hun eigen landen) opgelost moeten worden. Hoe meer dit allemaal uit de hand gaat lopen, hoe onvriendelijker de noodzakelijke maatregelen gaan worden.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Allemaal terugsturen. Dat continent fokt als konijnen en dit gaat niet stoppen, alleen maar erger worden.
Nigeria is een samenleving met het christendom, de islam en traditionele Afrikaanse religies. Volgens recente schattingen is 50,5% van de bevolking christen: 19,9% protestants-christelijk, 12,3% Kerken van Christus, 10,1% anglicaans en 8,2% katholiek. De islam is de tweede grootste religie met 43,5 %, bestaande uit 95% soennitische islam en 5% Shiitische islam.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso mag je wel wat breder kijken dan islamitisch/niet islamitisch
Kunnen ze niet oplossen. Europa is alleen maar goed in anderen beledigen en kleineren en dat met de belastingcentjes van de bevolking.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
AMSTERDAM - Het migratieakkoord met Turkije werkt: het aantal bootvluchtelingen naar Griekse eilanden daalt spectaculair. De pijnlijke keerzijde: Italië wordt weer overspoeld.
Ik ben benieuwd hoe we dit weer gaan oplossen.
Ja die Dothraki hordes uit donker Afrika gaan hier vacatures voor hoogopgeleiden vervullenquote:Op donderdag 14 april 2016 14:02 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg werk alleen te weinig hoger opgeleide mensen. De pvv kansenpareltjes hebben helemaal niet te vrezen voor hun baantje.
Laat ze trouwens lekker hun gang gaan ver weg van hier. Misschien verhelpen ze ook het onrecht dat dat de Palesteinen ondergaan.
Ik volg zelf deze al enige tijd:quote:Op donderdag 14 april 2016 15:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij weet niet waar hij het over heeft, alle landen zijn Islamitisch.
Iemand trouwens een bron over de dagelijkse aankomsten vanuit Libië. Zou dit graag willen gaan bijhouden.
quote:Op donderdag 14 april 2016 14:02 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg werk alleen te weinig hoger opgeleide mensen. De pvv kansenpareltjes hebben helemaal niet te vrezen voor hun baantje.
Laat ze trouwens lekker hun gang gaan ver weg van hier. Misschien verhelpen ze ook het onrecht dat dat de Palesteinen ondergaan.
Die volg ik ook. Was benieuwd of er een specifieke site voor Italië was, want op deze zeggen ze niet zoveel over die route.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:12 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ik volg zelf deze al enige tijd:
http://data.unhcr.org/mediterranean/regional.php
Wordt dagelijks bijgewerkt.
Alsof het zo gevaarlijk wordt door vluchtelingen. Niet-reeële angst werkt goed bij sommige mensen.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:30 schreef Dven het volgende:
Nou, heb m'n vakantie naar Lampedusa weer op kunnen zeggen
'vluchtelingen 'quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:23 schreef Copa het volgende:
[..]
Alsof het zo gevaarlijk wordt door vluchtelingen. Niet-reeële angst werkt goed bij sommige mensen.
Het zijn bijna allemaal Afrikanen die niet vluchten voor oorlog maar op zoek zijn naar gratis geld. Derhalve 'vluchtelingen'.quote:
En waarom is dat erg?quote:Op vrijdag 15 april 2016 05:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal Afrikanen die niet vluchten voor oorlog maar op zoek zijn naar gratis geld. Derhalve 'vluchtelingen'.
Op deze site is ook het een en ander te vinden maar geen dagelijkse updates geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:13 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Die volg ik ook. Was benieuwd of er een specifieke site voor Italië was, want op deze zeggen ze niet zoveel over die route.
In 1900 woonden in Europa meer dan drie keer zoveel mensen als in Afrika.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is helemaal niets erger dan iemand die op de inhoud van jouw portemonnee uit is, omdat hij minder heeft dan jij.quote:
Inderdaad. En dit gaat niet zomaar stoppen. Dat continent kan niet zoveel mensen aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 07:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In 1900 woonden in Europa meer dan drie keer zoveel mensen als in Afrika.
In 1980 was het ongeveer gelijk (Afrika t.o.v. Europa excl USSR).
Ongeveer over 20 tot 24 jaar (voor 2040) zullen er drie keer zoveel Afrikanen dan Europeanen (excl. Rusland en Oekraïne) zijn.
Als 1980 als uitgangspunt wordt genomen, dan verdubbelde de bevolking in Afrika in 22,5 jaar tijd. In Europa steeg de bevolking in dezelfde tijd met 6%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |