Dat stond er nog van na de vrouwen wegrit. Heb het weggehaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:49 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom moet bij het wegwielrennen topic eigenlijk de plaatjes in spoilers?
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, en zie ook eigenlijk het nut niet.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stond er nog van na de vrouwen wegrit. Heb het weggehaald.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:50 schreef Pino112 het volgende:
OS / Schema OS (Vooral Nederlanders)
Mag deze sticky?
Op zich wel.quote:
Dit. Het verspringen van het topic is irritanter dan af en toe een off-topic post.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef Szura het volgende:
Wat zijn dat voor panische modpraktijken bij het turntopic?
Lagaan joh...
Die ellenlange topicpointers, OP's en kutscorevergelijkingen ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit. Het verspringen van het topic is irritanter dan af en toe een off-topic post.
Het past wel bij de wanprestaties van onze sporters en het personeel van de NPO.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:16 schreef Bolasie het volgende:
De mods krijgen van mij geen medaille.
Ja, altijd leuk als er een paar mensen uit VBL onrust komen stoken terwijl ze de complete wedstrijd geen moment voorbij zijn gekomen. Denk eens goed na.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus christus te paard wat een humorloze bende is dit. Grapjes worden direct weggemod.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef Szura het volgende:
Wat zijn dat voor panische modpraktijken bij het turntopic?
Lagaan joh...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als er een paar mensen uit VBL onrust komen stoken terwijl ze de complete wedstrijd geen moment voorbij zijn gekomen. Denk eens goed na.
Ja, wat ben ik toch een stoker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als er een paar mensen uit VBL onrust komen stoken terwijl ze de complete wedstrijd geen moment voorbij zijn gekomen. Denk eens goed na.
Je moet niet zo generaliseren. Ik kijk hier ladingen wedstrijden, ook turnen, en postte alleen een Dionne-adoratiepost.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij niet, maar dat is wel de lading posts die verwijderd is.
Was zeker toeval dat iedereen die onrust kwam stoken heel toevallig uit dezelfde SC komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, wat ben ik toch een stoker.
Generaliseer eens niet zo, oelewapper.
Ik heb jouw post niet eens verwijderd, dus daar kan ik niks over zeggen. Wat ik wel verwijderd heb is een lading spam. Altijd makkelijk om mods de schuld te geven zonder enig idee te hebben welke posts nou verdwijnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet niet zo generaliseren. Ik kijk hier ladingen wedstrijden, ook turnen, en postte alleen een Dionne-adoratiepost.
Doe niet zo panisch over die paar posts.
Suggereer je nou dat er afspraken gemaakt worden om te trollen in OS ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was zeker toeval dat iedereen die onrust kwam stoken heel toevallig uit dezelfde SC komt.
Je weet dat ik ook gewoon in de VBL SC kan meelezen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat er afspraken gemaakt worden om te trollen in OS ofzo?
Nee, dat had ik helemaal niet door. Godsamme, wat een openbaring.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook gewoon in de VBL SC kan meelezen?
Bij die 'lading' waar je het over hebt, zat een groot deel adoratieposts over de zeer knappe deerne Dionne Stax. Waarom wordt daar zo panisch op gemod? Ik snap het niet, zo onnodig. Laat gewoon lopen, zo'n topic, zou ik denken...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb jouw post niet eens verwijderd, dus daar kan ik niks over zeggen. Wat ik wel verwijderd heb is een lading spam. Altijd makkelijk om mods de schuld te geven zonder enig idee te hebben welke posts nou verdwijnen.
Voorafgaand is er al gezegd dat dat soort posts gewoon achterwege mag blijven omdat het niet nodig is. Als je zo graag adoratiefoto's wil posten open je maar een nieuw topic. Als je dat laat lopen gaat het topic niet meer waar het werkelijk over gaat: turnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij die 'lading' waar je het over hebt, zat een groot deel adoratieposts over de zeer knappe deerne Dionne Stax. Waarom wordt daar zo panisch op gemod? Ik snap het niet, zo onnodig. Laat gewoon lopen, zo'n topic, zou ik denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |