En wanneer gaat die fout hersteld worden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks, ik reageerde dan ook helemaal niet op iets wat met een TT te maken had
Ik denk zomaar dat er al voor elk forumdeel een brief is ontvangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Fylax zijn sol.brief al klaar heeft liggen
Die TT wijzigen was misschien ook niet nodig nee van nattekat, maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een heel ander punt wat je nu aandraagt, wat wmb niet gelijk is aan het wijzigen van een TT in je eigen persoonlijke mening.
Dan zou ik lekker ookquote:
Of uberhaupt toegegeven door de mod in kwestie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wanneer gaat die fout hersteld worden?
Nou, hehe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die TT wijzigen was misschien ook niet nodig nee van nattekat, maar
Als ex machtsmisbruiker moet jij weten hoe het werktquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk hoe jij nu over de rug van een andere mod er zelf een slaatje uit probeert te slaan.
Je bedoelt het wellicht niet zo, maar het komt een beetje over alsof "wij" dan afspreken om een beetje te gaan rellen (Nattekat impliceerde dat eerder ook al een beetje, ik weet even niet precies waar dat gepost werd). Dat is oprecht niet zo: ik kom ook gewoon om een beetje mee te posten over de sporten, al praat ik misschien wat meer offtopic dan gewenstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de helft van wat er gepost wordt is een beetje op elkaar slowchatten en "haha ja dit is echt kut", "haha, echt he", "haha natteflop" etc. Beetje lastig om eventuele fouten toe te geven als je, wat er ook gebeurt, compleet de grond ingetrapt wordt. Want ja, wij maken ook wel fouten. Is geen reden om iemand met z'n allen volle bak de grond in te trappen.
Dan zitten we daar iig op één lijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Die TT wijzigen was misschien ook niet nodig nee van nattekat, maar
Dat had vriendelijker gekund, maar emotie hoort bij sport.quote:
Klopt, ik heb vorige week je moeder nog misbruikt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ex machtsmisbruiker moet jij weten hoe het werkt
oefquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vorige week je moeder nog misbruikt.
Misschien was die emotie er dan ook voor Nattekat even bij de TT, Nattekat zal ook wel eens mens zijn, en het vast veranderd hebben als het normaal gevraagd was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zitten we daar iig op één lijn.
[..]
Dat had vriendelijker gekund, maar emotie hoort bij sport.
Dat lijkt me sterk. Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien was die emotie er dan ook voor Nattekat even bij de TT, Nattekat zal ook wel eens mens zijn, en het vast veranderd hebben als het normaal gevraagd was.
Het gaat mij persoonlijk niet zo om de topictitel, maar om de paar posts boven Fylaxquote:
Als je er maar een beetje van genoten hebt. Voor herhaling vatbaar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, oke.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk niet zo om de topictitel, maar om de paar posts boven Fylax
"We "is het whatsapp groepje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is de druppel die de emmer doet overlopen. We zijn het zat.
Ja zoiets begint bij een topictitel en voor je het weet zit je in Thailand hoeren te neuken op kosten van Danny.quote:
Hoe moeten we dit gebruiken als feedback tot het modden van OS?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |