Gewoon alsnog alle finales kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:27 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat dus. Slapen is overrated de komende twee weken.
Gewoon 3 uur, ik kijk al het zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:24 schreef Snowbomb het volgende:
Nou dan kunnen we vannacht gewoon naar bed en de wekker zetten om 04:24 uur. Groot gat nu tussen beachvolleybalsters en zwemsters.
Alle finales. Waarom niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon alsnog alle finales kijken?
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:59 schreef wimderon het volgende:
Ye kansloos 7e in haar serie. Maar goed, had zich eigenlijk ook niet eens geplaatst voor deze afstand.
Won 4 jaar geleden het goud en zwom de laatste 50m sneller dan Ryan Lochte, kampioen bij de heren.quote:
Waarbij ik me meen te herinneren dat dat wel een ernstig kromme vergelijking was, maar ik weet even niet meer waarom..iets met de raceindelingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:01 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Won 4 jaar geleden het goud en zwom de laatste 50m sneller dan Ryan Lochte, kampioen bij de heren.
Ja en dat Lochte het liet lopen geloof ik omdat ie toch al ging winnen en nog veel moest zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij ik me meen te herinneren dat dat wel een ernstig kromme vergelijking was, maar ik weet even niet meer waarom..iets met de raceindeling
Zoiets jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en dat Lochte het liet lopen geloof ik omdat ie toch al ging winnen en nog veel moest zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |