Ik ga eigenlijk alleen naar bouwmaat als ik even snel iets goed nodig heb. Goedkoper dan de praxis is alleen bij bulk zo. En dan nog kun je dezelfde materialen online nog veel goedkoper krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:45 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Bouwmaat heeft wel echt goede spullen (en is nog eens goedkoper dan de consumentenbouwmarkten). Ken je niet iemand met een eigen zaak die even een pasje kan aanvragen?
Of het not done is bepaal je zelf. Ik zou andere opties zoeken. Misschien een metalen plaat met bouten er op. Die zet je vast aan de muur en de bouten maak je het scherm mee vast.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef CarltonBanks het volgende:
De enige optie die ik heb is het scherm net niet waterpas te hangen, door rechts net 1.5 tot 2 cm lager te gaan zitten... dan hangt hij een klein beetje scheef meer niet noemenswaardig. (alle 6 de bouten kan ik dan wel vol in de steen boren, en er is er dan maar 1 die een klein beetje op de rand zit)
Is dit not-done of kom ik hier wel mee weg?
Haal maar eens schroeven of Kit, echt wel een stuk goedkoper bij de bm hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 01:42 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen naar bouwmaat als ik even snel iets goed nodig heb. Goedkoper dan de praxis is alleen bij bulk zo. En dan nog kun je dezelfde materialen online nog veel goedkoper krijgen.
Aan het raam zul je het niet zien, dat hang ongeveer net zo scheef (zodoende dat die stenen ook zo uitkomen) ik dacht eerder dat het gewichtstecnisch een probleem zou kunnen zin.quote:Op zondag 17 april 2016 01:47 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Of het not done is bepaal je zelf. Ik zou andere opties zoeken. Misschien een metalen plaat met bouten er op. Die zet je vast aan de muur en de bouten maak je het scherm mee vast.
Maar goed hoe waterpas is is het raam er onder als dat ook 1.5 cm wegloopt zie je er niet veel van.
De bouwmarkt heeft vaak 25% aanbiedingen.. op internet komen ze vaak onder die prijs. Ik haal mijn schroeven bij bouwmaat omdat ze gewoon beter zijn. En ik geen tijd heb om dezelfde op internet te bestellen.quote:Op zondag 17 april 2016 08:47 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Haal maar eens schroeven of Kit, echt wel een stuk goedkoper bij de bm hoor.
sx16 hebben wij ook gebruikt...quote:Op woensdag 13 april 2016 02:44 schreef Nico987 het volgende:
Volgens mij is de dikte bij de meeste pluggen minder belangrijk dan de lengte. Afhankelijk van de plug zal de plug naarmate je dieper gaat meer uitstaan of opkruipen. Dit veroorzaakt dat het klemvast komt.
Als je pluggen 16 wilt gebruiken kijk je even achterop de doos welke schroef je nodig hebt. Zo uit mijn hoofd zou ik 14 zeggen.
Dat de schroef smaller is dan de plug is denk ik logisch. Je boort immers een gaat 16, daar gaat een precies passende plug in. Wanneer je er ook een precies passende schroef in zou draaien. Past dat niet, of je draait de plug kapot.
Als je bij de Praxis 2 * 15mm knelkoppelingen haalt is het schap leeg. Greep altijd mis. Alleen de hoeveelheid voorraad vind ik al een verademing bij de Bouwmaat (of iedere andere groothandel).quote:Op zondag 17 april 2016 01:42 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen naar bouwmaat als ik even snel iets goed nodig heb. Goedkoper dan de praxis is alleen bij bulk zo. En dan nog kun je dezelfde materialen online nog veel goedkoper krijgen.
en idd daarvoor kom ik bij bouwmaat..quote:Op zondag 17 april 2016 23:51 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Als je bij de Praxis 2 * 15mm knelkoppelingen haalt is het schap leeg. Greep altijd mis. Alleen de hoeveelheid voorraad vind ik al een verademing bij de Bouwmaat (of iedere andere groothandel).
Soms kom ik nog wel eens, al is het alleen maar om pipo's 4 euro te zien uitgeven voor 6 schroeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |