Ik vond dat 'ie nog wel leuk kon vertellen, maar het is inderdaad net niet hak-op-de-tak genoegquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Waal moet ook lekker in Zomergasten gaan zitten ofzo, niet bij DWDD.
Ik vond het een leuk item (en leuk verteld)quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond dat 'ie nog wel leuk kon vertellen, maar het is inderdaad net niet hak-op-de-tak genoeg
Heeft die 16-jarige dan goed voor elkaarquote:
Ihlquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Heeft die 16-jarige dan goed voor elkaar
De Waal deed het nog wel aardig, maar ik heb redelijk wat van zijn boeken gelezen en daar staat toch veel meer interessant materiaal in dan hij hier even in hapklare brokken kan uitleggen. Toch wel één van de mensen die ik nog eens graag bij Zomergasten zou zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond dat 'ie nog wel leuk kon vertellen, maar het is inderdaad net niet hak-op-de-tak genoeg
Zeker, maar zo'n vent heeft meer tijd nodig om z'n verhaal goed te kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk item (en leuk verteld)
Ah ja, logsch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Waal deed het nog wel aardig, maar ik heb redelijk wat van zijn boeken gelezen en daar staat toch veel meer interessant materiaal in dan hij hier even in hapklare brokken kan uitleggen. Toch wel één van de mensen die ik nog eens graag bij Zomergasten zou zien.
Ja klopt. Ik vind hem ook een prima kandidaat voor Zomergastenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker, maar zo'n vent heeft meer tijd nodig om z'n verhaal goed te kunnen doen.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Grijp zijn ballen en knijp
Dat was de Heleen touch
Hij schrijft en publiceert primair in het Engels, maar dat leest lekker weg. Geen idee hoe de Nederlandse vertalingen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah ja, logsch.
Ik heb verder de ballen verstand van het onderwerp maar mag er wel graag naar luisteren. Kan 'ie ook nog een beetje schrijven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |