Dat is wel donker?quote:
Onzin.er zijn genoeg mooie donkere dunne meiden die ik kenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn maar weinig mooie zwarte vrouwen, dit komt omdat ze vaak heel grof gebouwd zijn.
Wtf...wil je nu sticker ofzquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef tailfox het volgende:
Ik persoonlijk vind alleen het blanke ras mooi.
Ik vind juist dat er erg veel mooie zwarte vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn maar weinig mooie zwarte vrouwen, dit komt omdat ze vaak heel grof gebouwd zijn.
Amper. Vaak hebben ze gewoon een grof gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:49 schreef Patatjemayo het volgende:
[..]
Onzin.er zijn genoeg mooie donkere dunne meiden die ik ken
En ik vraag of je sticker wiltquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je topic gaat er toch over?
nou ik vind het niet mooi. persoonlijke voorkeur
Nee.quote:
Ja, verder vind ik zwarte vrouwen gewoon geen gezicht. Doe mij maar een lekker blank of lichtgetint (Zuid-Amerikaans, Zuid-Europees) meisje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Getint is niet donker toch? Ik ben nederlands/braziliaans/portugees en licht getint, een negerin noem ik donker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:38 schreef Patatjemayo het volgende:
[..]
Dat is wel donker?
Ik heb toch geen blanke huid maar een donkere huid.in welke definitie zie jij 'donker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |