abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2017 @ 23:20:11 #298
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_173844561
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

Even copy paste hoor :)

Inmiddels een paar weken verder. Emotioneel gezien ga ik er op vooruit, ik heb niet meer de hele dag huilbuien. Die 6 dagen Rome waren fijn, soms moeilijk, maar fijn. Ook voor mijn vriend, die is alleen maar met mij bezig.

Heb de stap gezet om de behandelingen voort te zetten in het Anthonie van Leeuwenhoek omdat er het e.e.a in mijn huidige ziekenhuis niet ging zoals verwacht. Dit wordt hopelijk deze week in werking gezet.
Afgelopen woensdag no. 3 van Carboplatin gehad. Ook bloed getest, en toen bleken de tumormarkers te zijn gestegen. Ik in de stress, bleek dat men dit nog helemaal niet wil testen, het na 2x van deze chemo veel te vroeg is om dit te bepalen. Een van de situaties waarom ik denk dat ik niet bij mijn huidige ziekenhuis moet blijven.
Tevens bleek uit erfelijkheidsonderzoek dat ik belast ben met de Chek2 mutatie. Mijn moeder en zus gaan zich ook laten testen. Eventuele info is hier op de site en anders via Google te vinden, sorry maar mijn hoofd zit er nog vol van :).
Tevens heb ik besloten mijn eetpatroon aan te passen. Ik ben naar plantaardig over en het bevalt me tot nu toe redelijk. Ik wil zelf iets kunnen doen en wellicht is dat tegen beter weten in, maar ik wil en kan op het moment niet toekijken en me continu maar machteloos voelen. Gezonder eten mocht in elk geval al, ik hoop gewoon dat het iets bijdraagt in mijn welzijn en wie weet meer. Ik herken mezelf momenteel niet en dat hoort en is normaal maar ik wil mijn power weer terug pakken en ervóór gaan
Het lijkt me dat je bij het AvL sowieso in de beste handen bent kwa kennis en de enorme ervaring daar.
Goed dat je voor jezelf opkomt en wat plantaardige voeding betreft ook. Nee heb je immers en ja kan je misschien krijgen. Daar ligt ook een belangrijk stukje autonomie denk ik.

Respect! en zet hem op
Bedankt voor de update.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_173845654
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:24 schreef Gia het volgende:
Ik heb een goed nieuwtje, wat ik graag wil delen, omdat het anderen ook zou kunnen helpen:

Ik heb namelijk van de pijnpoli-arts, naast de amitryptiline die ik al had, een ander medicijn gekregen wat hij wilde proberen alvorens eventueel methadon in te zetten......en het werkt!
Het heet Duloxetine, is volgens mij ook een antidepressivum. Ik merkte al na 4 dagen werkelijk een verbetering van de neuropathie.
Op het moment heb ik alleen nog maar het gevoel dat mijn vel te strak zit, maar geen stekende of vlammende pijn meer.

Hoera!!

Hopelijk blijft dit ook zo
Dulexetine is idd een Antidepressivum. Ik gebruik die ook.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 18 september 2017 @ 19:19:22 #300
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_173857189
Het is gek om hier even binnen te sluipen vandaar als eerste voor Skaai heel veel kracht gewenst in deze onzekere tijd!

Mijn reden ook om even in dit topic te posten.. Vandaag na een bezoek aan de huisarts blijkt dat ze voor de zekerheid een echo wilt laten maken van mijn borst. In het verleden ben ik helaas al eens eerder geconfronteerd met tumoren dat ze met dit plekje geen risico wilt lopen. Het gaat om een bobbeltje wat ik al een aantal weken voel en niet vertrouw. Mijn vraag aan jullie kunnen ze met een echo meteen zien of het goed of kwaadaardig is?
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:45:59 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_173867180
Wat ik er als totale leek van weet is dat ze, volgens mij dus, wel aan de vorm van wat ze zien het een en ander af kunnen leiden. Maar dat er ook even zo vaak nog een punctie nodig is om uitsluitsel te geven.

Een kennis van mij vertelde me een paar weken geleden nog dat wat de huisarts dacht cyste te zijn door de echoscopist gelijk veranderde in 'het spijt me zeer mevrouw, maar dit is helaas echt geen cyste', zonder punctie dus. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')