SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Hoezo?quote:
Vic met koptelefoon en nog vol in de make-up.quote:
Misschien neukt Romy ook wel met iedereen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat cemal met iede neukt afwachten wat komt
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat cemal met iede neukt afwachten wat komt
weet ik niet maar misschien met gioquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien neukt Romy ook wel met iedereen.
En Gio pakt ook alles. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik niet maar misschien met gio
Zo'n lekkere stortbui. Binnen 1 sec. helemaal doorweekt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hopelijk komt die regenbui van LS snelwant ik moet naar mijn nestje
Er hangt al wel een wolkje boven....quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hopelijk komt die regenbui van LS snelwant ik moet naar mijn nestje
Of onweer dat is ook leuk dan wordt de hele loods wakker gebruldquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo'n lekkere stortbui. Binnen 1 sec. helemaal doorweekt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Of onweer dat is ook leuk dan wordt de hele loods wakker gebruld
Hij wil zijn eigen pot, die had hij in Utopia ook kunnen bouwen dan had Wim nog onderdakquote:
Ja, want als je met iemand de pot deelt heb je grote kans dat je hem ook weleens schoon moet maken en schoonmaken en Wim gaan niet samen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij wil zijn eigen pot, die had hij in Utopia ook kunnen bouwen dan had Wim nog onderdak
Elftal er overheen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:13 schreef puzziepie het volgende:
De grasmat wordt dus binnenkort de neukmat
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar komt het door, ze zijn niet in beeld
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar komt het door, ze zijn niet in beeld
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:16 schreef puzziepie het volgende:
Ook zoiets : het bed van Do waar Do alleen nooit in slaapt
"maar dan heeft ze een eigen plekje"
Ah gemist.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze waren 5 minuten geleden aan het tandenpoetsen, samen met Jessie en nog iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |