Destijds (periode van ruwweg 1880 tot 1940) dacht men niet in termen van wat humanitair het ethisch meest verantwoorde is in Europa, snelle winsten zo luidde het devies.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.
dat rijmt xdquote:Op maandag 11 april 2016 23:22 schreef Martinello het volgende:
Apart hoofd heeft de tante van Yolanthe
quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Keith Bakker heeft me van mijn gameverslaving afgeholpen, heb nu alleen wel hiv.
Toch wel een beetje treurig, dat westen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijkbaar moest ie vallen zodat het westen en Amerika hun plan konden uitvoeren , daarna kwam er ook nog es die zionistische staat bij gesticht door de Britten.
En nu janken om die paar asielzoekers.
Gewoon even God-mode aanzetten.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Etnisch vonden ze dat je gehandicapten kon afmaken zonder toestemming,quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Destijds (periode van ruwweg 1880 tot 1940) dacht men niet in termen van wat humanitair het ethisch meest verantwoorde is in Europa, snelle winsten zo luidde het devies.
Zweden he? Sociaaldemocraten tijdens het interbellum.quote:Op maandag 11 april 2016 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Etnisch vonden ze dat je gehandicapten kon afmaken zonder toestemming,
Bedacht door links
Heerlijk.quote:
Ach jaquote:Op maandag 11 april 2016 23:25 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch wel een beetje treurig, dat westen.
Duitsland , Engeland , Oostenrijk-Hongarije erbijquote:Op maandag 11 april 2016 23:26 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Zweden he? Sociaaldemocraten tijdens het interbellum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |