en hier gaan we weer verder met het menselijk leed dat familieruzie heetquote:Het Familiediner is een programma van de Evangelische Omroep (EO). Het programma wordt gepresenteerd door Bert van Leeuwen en wordt uitgezonden via Nederland 1.
In de studio ontvangt Bert van Leeuwen gasten die een relatie binnen de familie willen herstellen. Samen met Bert gaat deze gast op pad naar de betreffende familieleden en tegelijk wordt er een diner bereid door de chef-kok Leon Ribbens.
Het programma werd eerst gepresenteerd door Margje Fikse, maar pas na de overname door Bert van Leeuwen werd het programma in de huidige vorm gegoten.
De gemiddelde kijkcijfer ligt rond de 1,4 miljoen kijkers.
Nihilquote:Op maandag 11 april 2016 22:34 schreef -0- het volgende:
Wat zeggen de bookmakers over de kansen dat ze allebei komen?
Kloptquote:Op maandag 11 april 2016 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn ook altijd die aangetrouwden die een familie uit elkaar drijven. De koude kant.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dat was een kort,pittig kapseltaaltje
Vind ik sowieso altijd bizar.quote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Froukje heeft uitzending niet tegen gehouden. Ik zou niet of niet herkenbaar in beeld willen
Ook best vreemd dan mensen bang zijn voor een definitief dicht gaan van de deur en er dan maar een televisieprogramma met cameraploeg op af sturen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Vind ik sowieso altijd bizar.
Zelfs in het geval dat ik ruzie zou hebben en ik zou op zich wel willen dat het goed komt zou ik niet hier aan mee werken omdat ik niet zo op tv wil.
Ik vraag me af of ze ervan op de hoogte was dat het uitgezonden zou worden.quote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Froukje heeft uitzending niet tegen gehouden. Ik zou niet of niet herkenbaar in beeld willen
Volgens mij moet je toestemming gevenquote:Op maandag 11 april 2016 22:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze ervan op de hoogte was dat het uitgezonden zou worden.
Cornelis houtman en de zijnen gingen er niet voor niets heenquote:Op maandag 11 april 2016 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Indo's zijn wel goed ingeburgerd met hun familieruzies bij Familiediner. Dat zie je Marokkanen nog niet doen.
Froukje was wel lachenquote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dit was een niet geheel geslaagde aflevering.
Haar moeder kwam niet over als een leuke vrouw, dus het zal daar wel mee te maken hebben gehad.quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk dat ze ons niet verteld hebben wat haar reden was.
Oh ja, ongetwijfeld.quote:Op maandag 11 april 2016 22:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar moeder kwam niet over als een leuke vrouw, dus het zal daar wel mee te maken hebben gehad.
Dat zou je denken. Maar ik denk dat programma-makers van o.a. Het Hamiliediner ervan op de hoogte zijn hoe je door de mazen van de wet kunt komen. Als de cameraman bijvoorbeeld op de stoep staat te filmen, staat hij daarmee op openbaar terrein en volgens mij hoef je dan geen toestemming te vragen aan mensen of ze in beeld komen. Wel aan bijvoorbeeld politieagenten maar niet aan gewone burgersquote:Op maandag 11 april 2016 22:44 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je toestemming geven
Nee dat wist Froukje en Jeroen van niks.quote:Op maandag 11 april 2016 22:43 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vraag me af of ze ervan op de hoogte was dat het uitgezonden zou worden.
Dit ging ook even door mijn gedachten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Oma zal een van de kleinkinderen wel een klap hebben verkocht.
Die vraag van Bert of ze hun kinderen sloegen kwam zo vreemd uit de lucht vallen, vond ik, dat daar haast wel een aanleiding voor moet zijn geweest. Denk dat Bert toch wel wat voorkennis had.
En oma is zich van geen kwaad bewust, want slaag moest kunnen hè?
Zal me niks verbazen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Oma zal een van de kleinkinderen wel een klap hebben verkocht.
Die vraag van Bert of ze hun kinderen sloegen kwam zo vreemd uit de lucht vallen, vond ik, dat daar haast wel een aanleiding voor moet zijn geweest. Denk dat Bert toch wel wat voorkennis had.
En oma is zich van geen kwaad bewust, want slaag moest kunnen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |