Ik wil van twink evolueren naar twunk.quote:Op maandag 11 april 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan ben je voorlopig nog wel gewoon een twink ben ik bang.
Is daar wat aan dan?quote:Op maandag 11 april 2016 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
ga mss ook keer ghb proberen
Omg. De lekkerste van de wereldquote:
goede dingen gehoordquote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is daar wat aan dan?
Enige dat ik nog echt graag wil proberen maar nooit gedaan heb is lsd. Ja, en poppers.
Ik ken jou niet, ik ken Bram niet, jij kent mij niet. Zomaar 3 reden waarom het toch echt "mehhh" is.quote:
Dan moeten we daar verandering in brengen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, ik ken Bram niet, jij kent mij niet. Zomaar 3 reden waarom het toch echt "mehhh" is.
Zou raken.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
TwunksZo veel beter dan twinks
Die is wel nice.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Zou 'm keihard doen, en dat wel een uur lang.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OOTDeze twee uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOTJij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ditquote:
Nouja.quote:
OOTlekker ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Hahaquote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij ook maar een vleugje bi in je?
Ik ben graag de troostprijs voor die jongeheer.quote:
neequote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij ook maar een vleugje bi in je?
Nep? Wat heeft nepheid ermee te maken?quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou je dat niet vol? Hoe nep ben je dan?
Voor troostprijs moet je je te goed voelen. Het is graag of niet imo.quote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben graag de troostprijs voor die jongeheer.
dankuquote:Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ok.
Je komt wel heel prettig en relaxed over. Dat terzijde.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ok.
Je komt wel heel prettig en relaxed over. Dat terzijde.
quote:
Wijsheid. Maar still. Would be okay.quote:Op maandag 11 april 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor troostprijs moet je je te goed voelen. Het is graag of niet imo.
Wat een vrede hier.quote:
Toegegeven, ik zou misschien ook wel ff van m'n principes afwijken voor die kerel.quote:Op maandag 11 april 2016 21:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wijsheid. Maar still. Would be okay.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toegegeven, ik zou misschien ook wel ff van m'n principes afwijken voor die kerel.
Dat ging snel. In 11 seconde heeft jouw pik je mind overgenomen.quote:
Haha, 11 sec maar? Meestal gaat dat sneller.quote:Op maandag 11 april 2016 21:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Dat ging snel. In 11 seconde heeft jouw pik je mind overgenomen.
Maar als je hem ziet, dan vraag je je toch af wie hem zou daten?
Ahwww nee. Wat zieligquote:Op maandag 11 april 2016 21:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, 11 sec maar? Meestal gaat dat sneller.
Ik zou waarschijnlijk direct denken "pfffff en niet gay zeker?", gevolgd door een "ach als hij gay is zal het nog steeds wel niks worden".
Valt mee. Die surfdude is wel echt buitencategorie van de buitencategorie. Als je daar vlak onder wat kan scoren heb je het ook prima naar je zin.quote:
Nog steeds zieligquote:Op maandag 11 april 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt mee. Die surfdude is wel echt buitencategorie van de buitencategorie. Als je daar vlak onder wat kan scoren heb je het ook prima naar je zin.
Je hebt toch al een hunk aan de haak geslagen?quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, oh, nja, ok, bedankt voor de steun dan en zo, I guess.
Jij?quote:Op maandag 11 april 2016 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt toch al een hunk aan de haak geslagen?
Of ben je een Rupsje nooit genoeg ?
Ja, en nee maar misschien heel klein beetje ja.quote:Op maandag 11 april 2016 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt toch al een hunk aan de haak geslagen?
Of ben je een Rupsje nooit genoeg ?
Gewoon leuk gechillt met iedereen. Everybody was kind and nice and it all worked out. Yay.quote:
Oef. Wat gaat er nu gebeuren?quote:
Haha. jij klinkt soms echt alsof je de hele dag superblij bent. Wel goed.quote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gewoon leuk gechillt met iedereen. Everybody was kind and nice and it all worked out. Yay.
Niets. Ik heb Peter wel eens op een ABO-meet ontmoet en toen hebben we gewoon chill bier gedronken en hard gelachen om vieze grappen. Leuke kerel.quote:
Ohhh. Bij mij is het alles of nietsquote:Op maandag 11 april 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. jij klinkt soms echt alsof je de hele dag superblij bent. Wel goed.
[..]
Niets. Ik heb Peter wel eens op een ABO-meet ontmoet en toen hebben we gewoon chill bier gedronken en hard gelachen om vieze grappen. Leuke kerel.
Ach, wat is een homo zonder moodswings.quote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh. Bij mij is het alles of nietsZonnestralen, gezang en gelach of donder, gekrijs en geschreeuw.
Hm. Ik vertrouw 't niet.
Ik ben het echt, iemand op wie je kan bouwen en zo.quote:
Get on my level, son.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat ik stoned moet zijn om jouw posts allemaal te doorgronden Bram.
Nog nooit gedaan.quote:
Oké, maar mag dat zonder LSD?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat past niet bij je nieuwe imago als twunk, dan moet je ook een tikje edgy zijn denk ik.
Yay!quote:
Mag je weer normaal eten van jezelf?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik begin weer honger te krijgen. Zo maar eens lekker wat eten halen.
Soort vanquote:
Zonder komkommer?quote:
Smecklichquote:
Dat lijkt me wel weer het voordeel van een paar dagen amper wat eten, dat je het dan wel enorm waardeert.quote:
Ik heb in het weekend echt godverdomme veel gegeten. Gelukkig wel alles heel gezond, maar zal zeker de 2500kcal aan hebben getikt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel weer het voordeel van een paar dagen amper wat eten, dat je het dan wel enorm waardeert.
Persoonlijk heb ik gewoon geen weegschaal thuis he en gebruik ik in de praktijk gewoon de spiegel als visuele weegschaal. Het is dan best moeilijk om voor te stellen dat je van zo'n exact en klein gewichtsverschil echt iets merkt, al zal het vast zo zijn hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb in het weekend echt godverdomme veel gegeten. Gelukkig wel alles heel gezond, maar zal zeker de 2500kcal aan hebben getikt.
Aan de andere kant eet ik de rest van de week 1500kcal, dus dat komt weer goedIk hoop dat ik voor mei mijn streefgewicht heb van 2kg minder.
Daar heb je zo'n 18 dagen voor nodig, dus krap an zou het moeten lukken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb in het weekend echt godverdomme veel gegeten. Gelukkig wel alles heel gezond, maar zal zeker de 2500kcal aan hebben getikt.
Aan de andere kant eet ik de rest van de week 1500kcal, dus dat komt weer goedIk hoop dat ik voor mei mijn streefgewicht heb van 2kg minder.
Nouja. 2KG vet op mijn lichaam is toch best wel veel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik gewoon geen weegschaal thuis he en gebruik ik in de praktijk gewoon de spiegel als visuele weegschaal. Het is dan best moeilijk om voor te stellen dat je van zo'n exact en klein gewichtsverschil echt iets merkt, al zal het vast zo zijn hoor.
In het weekend kiet spelen en door de weeks 1500kcal= 1000*5 per week besparen.Ik heb nog 3 weken, dus dat is 15.000 kcal. 7777kcal = ongeveer 1kg vet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n 18 dagen voor nodig, dus krap an zou het moeten lukken.
Redelijk verschil ja. Waar kan je zo'n percentage nou echt betrouwbaar meten? Zou ik dat gewoon in de BasicFit kunnen vragen aan een medewerker? Ik ben wel eens nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja. 2KG vet op mijn lichaam is toch best wel veel.
Ik verwacht op dit moment een vetpercentage van 14% te hebben op 65kg en ongeveer 9kg vet, 2kg vet eraf is 63kg en 7 kg vet. Dan is mijn vetpercentage plots 11%.
[ afbeelding ]
(Dat haal ik niet in een maand hoor van 14% naar 10% maar het is voor het idee).
Huidplooimeting laten doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Redelijk verschil ja. Waar kan je zo'n percentage nou echt betrouwbaar meten? Zou ik dat gewoon in de BasicFit kunnen vragen aan een medewerker? Ik ben wel eens nieuwsgierig.
Neu, dat kan wel bij een sportschool. Of je haalt zelf een setje bij een fitshop ergens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar waar.Voor zoiets gewoon een afspraak bij een huisarts maken?
Echt accuraat heb je specifieke meet tools voor nodig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Redelijk verschil ja. Waar kan je zo'n percentage nou echt betrouwbaar meten? Zou ik dat gewoon in de BasicFit kunnen vragen aan een medewerker? Ik ben wel eens nieuwsgierig.
Ik heb net een nieuw eetschema gekregen... het komt me nu de neus al uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kip gaat echt nooit vervelen.
[ afbeelding ]
Kip? Hoe dat dan? Wat doe je er mee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw eetschema gekregen... het komt me nu de neus al uit
Oja ik heb nog wel komkommer liggen maar dat was ik even vergeten. Wel een genottelijke combinatie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zonder komkommer?
Ik heb ook honger. Ik ga nu lekker naar de Aldi om de hoek!
Volgens mij ben jij er wel een van de genottelijke combinatiesquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oja ik heb nog wel komkommer liggen maar dat was ik even vergeten. Wel een genottelijke combinatie.
In blokjes snijden en bakken met verschillende kruidenmixen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kip? Hoe dat dan? Wat doe je er mee?
En je bent het nu al zat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
In blokjes snijden en bakken met verschillende kruidenmixen.
Jah. Wel als het elke dag moet. Nou ja, vis tussendoor.quote:
Ken je pulled chicken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah. Wel als het elke dag moet. Nou ja, vis tussendoor.
Ik vind kip eigenlijk niet lekker, alleen als het niet naar kip smaakt.
Het meest veelzijdige stukje vlees. KIP!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kip gaat echt nooit vervelen.
[ afbeelding ]
Het is maar wat je er voor over hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:29 schreef wonderer het volgende:
Mmmm. Misschien ga ik dat wel doen ja. Het wordt sowieso een gevalletje "in het weekend koken voor de rest van de week" als ik echt dat schema ga aanhouden.
Dat scheelt je ook gewoon zo veel gezeik én nog een rede om gezond te eten: het is makkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:29 schreef wonderer het volgende:
Mmmm. Misschien ga ik dat wel doen ja. Het wordt sowieso een gevalletje "in het weekend koken voor de rest van de week" als ik echt dat schema ga aanhouden.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees. KIP!!!!!!!!!!!!!
Zo herkenbaar. Een vriend van mij is exact dit. Hij leeft volgens IIFYM.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar wat je er voor over hebt.
Ik heb dat niet.
[ afbeelding ]
Niemand vraagt je toch om hetzelfde te koken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef wonderer het volgende:
als iemand het voor me zou maken, zou ik het met liefde eten (aannemende dat ik wel genoeg vitamines en mineralen binnenkrijg). Steeds hetzelfde koken vind ik irritanter dan steeds hetzelfde eten.
Dit ging over dat kip-met-rijst verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand vraagt je toch om hetzelfde te koken?
Als je inspiratie voor Kip nodig hebt, hoef je het maar te vragenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit ging over dat kip-met-rijst verhaal.
Ik hou het in gedachten. Thanks.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je inspiratie voor Kip nodig hebt, hoef je het maar te vragenIk offer graag mijn kip-wijsheid.
Doorwerken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dus wat doet iedereen met deze laatste paar minuten zon op deze mooie dinsdag?
Ik wil "onbekommerd leven". En dat is belangrijker voor me dan heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat scheelt je ook gewoon zo veel gezeik én nog een rede om gezond te eten: het is makkelijk.
[..]
[..]
Zo herkenbaar. Een vriend van mij is exact dit. Hij leeft volgens IIFYM.
Ik niet. Ik wil cheesecake, krokante kip, ijskoffie en koekjes.
Gebakken, gegrild, gekookt, gewokt, chicken strips uit de oven, nuggets, sliced, cacciatore, met cola, de vleugels, de borst, de pootjes.............. Hier, heb je al iedere dag van de week een ander kippetjequote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit ging over dat kip-met-rijst verhaal.
[hetero]"Lagen mijn ballen daar maar ipv die 2 blauwe pillen!"[/hetero]quote:
HAHAHA!quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[hetero]"Lagen mijn ballen daar maar ipv die 2 blauwe pillen!"[/hetero]
![]()
![]()
Sportschool of voedingsdeskundige/gewichtsconsulent. De laatste zit vaak in een sportschool en je kan meestal wel een gratis introductiegesprek aanvragen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar waar.Voor zoiets gewoon een afspraak bij een huisarts maken?
Ligt eraan of Kaas ja zegt gok ikquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:34 schreef Ang3l het volgende:
"Hey schatje, ga je met mij mee naar huis? Ik heb mijn vet-percentage-meet-diploma"
Does that ever work?
Het is de eerste keer dat ik die zin gebruik, laat het je straks weten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:34 schreef Ang3l het volgende:
"Hey schatje, ga je met mij mee naar huis? Ik heb mijn vet-percentage-meet-diploma"
Does that ever work?
Ik zat tot 7 in college.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dus wat doet iedereen met deze laatste paar minuten zon op deze mooie dinsdag?
Dat lijkt me logisch. Als je nou van te voren aangeeft wat je wilt hebben, dan reken ik gewoon die kant op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Hahah.
Beter zeg je dan wel dat m'n vp pure perfectie is en niet lager mag.
Procentje of 8 is het als het goed is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Als je nou van te voren aangeeft wat je wilt hebben, dan reken ik gewoon die kant op.
Ik voel een 7 of een 6,5 aankomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Procentje of 8 is het als het goed is.
Er moet wel iemand rondlopen die het kan berekenen voor je. Kans is ook groot dat ze een vp-weegschaal hebben, maar die dingen zijn niet echt betrouwbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga zo ff in de sportschool vragen als ik er toch ben, ben benieuwd.
Nou, nee dus!quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Does that ever work?
Dat is het enige wat ik te bieden heb. Oh, zou je belastingaangifte ook nog kunnen. Of eventuele investeringsplannen met je doornemen. Maar dan houdt het wel op.quote:
Dat lukt me opzich ook nog wel als economiestudent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik te bieden heb. Oh, zou je belastingaangifte ook nog kunnen. Of eventuele investeringsplannen met je doornemen. Maar dan houdt het wel op.
Goh, mijn eerste blauwtje..quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lukt me opzich ook nog wel als economiestudent.
Een beetje homo heeft tientallen/honderden blauwtjes gelopen doordat hij het gewoon blijft proberen in heteroclubs.quote:
Tssk. Heb nog nooit iets geprobeerd. Het kwam altijd aanlopen. Sommige mensen zijn net magneten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een beetje homo heeft tientallen/honderden blauwtjes gelopen doordat hij het gewoon blijft proberen in heteroclubs.
oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
nieuw banbeleid he
als we dat niet hadden, was ik weer halfjaar weggeweest denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |