Ja, ik hoorde dat in huize klundert nog wel plek isquote:Op maandag 11 april 2016 20:45 schreef Queller het volgende:
Oe! Een lapje; altijd leuk
Die vindt vast snel een leuk huis
Wij zijn vooral met z'n allen nog ff aan het bijtrekkenquote:Op maandag 11 april 2016 21:28 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik hoorde dat in huize klundert nog wel plek is
klinkt als een goede plaats voor hope! laat maar wetenquote:Op maandag 11 april 2016 21:56 schreef Najieto het volgende:
Ik wou bijna vragen waar is de kat te bezichtigen totdat ik het onder de foto zat staan. Ik heb lichte interesse. Wij hebben nu 2 katten. Hebben vorige maand 2 katten heen moeten laten gaan helaas. Nu is 1 van onze katten zijn maatjes kwijt. Dus we zijn op zoek naar een nieuwe maatje voor hem. Onze katten konden naar binnen en buiten door een kattenluik met chipdetector. We hadden ze aangeleerd om 's avonds binnen te komen en binnen te blijven tot de volgende ochtend ik het kattenluik weer open deed. Katten mogen bij ons overal komen en zelfs ook op bed slapen. We hebben 3 krabpalen waar ze lekker in kunnen liggen en hun nageltjes scherpen.
Ik ga even met vriendin overleggen wat zij er van denkt.
Zal ik doen! Mocht er serieuze interesse zijn is het hopelijk wel mogelijk eerst kennis te maken met Hope? Ik ben iemand die van menig is dat katten/honden hun bazen zelf uitkiezen. Onze katten kamen uit het asiel en toen we binnen kwamen, kwamen hun gelijk naar ons toe om kennis te maken.quote:Op maandag 11 april 2016 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
klinkt als een goede plaats voor hope! laat maar weten
Komt goedquote:Op maandag 11 april 2016 21:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij zijn vooral met z'n allen nog ff aan het bijtrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wat een lekkere lapIk houd van die eigenwijze hoofden. Fijn dat er een mogelijk huisje is, mijn drietal zou ik met een nieuwe inwoner echt niet blij maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
als er serieus interesse is lijkt me dat geen probleemquote:Op maandag 11 april 2016 22:02 schreef Najieto het volgende:
[..]
Zal ik doen! Mocht er serieuze interesse zijn is het hopelijk wel mogelijk eerst kennis te maken met Hope? Ik ben iemand die van menig is dat katten/honden hun bazen zelf uitkiezen. Onze katten kamen uit het asiel en toen we binnen kwamen, kwamen hun gelijk naar ons toe om kennis te maken.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Komt goedWij doen voorlopig maar even helemaal nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik al een kat (of twee) eerder van je gehoordquote:Op maandag 11 april 2016 22:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij doen voorlopig maar even helemaal niets
quote:Op maandag 11 april 2016 23:10 schreef Zolder het volgende:
Kijk eens op funda daar staan veel huizen op. Denk je dat de kat in aanmerking komt voor een hypotheek?
helaas is ze werkloos. een echte profiteurquote:Op maandag 11 april 2016 23:10 schreef Zolder het volgende:
Kijk eens op funda daar staan veel huizen op. Denk je dat de kat in aanmerking komt voor een hypotheek?
Fijn!quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:43 schreef gcjoel het volgende:
hope heeft een nieuw huis gevonden. bedankt voor alle reacties
quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:43 schreef gcjoel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |