Nee, iets kost veel of iets is duur....quote:
Ik laat hem nog even staan, mocht je je bedenkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:17 schreef nlboy het volgende:
[..]
Bedankt voor je bod, ik heb het genoteerd. Voor ¤ 90,- incl. hebben wij gelijk een deal.
Prima, ik hoor het graag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:59 schreef Voszje het volgende:
Misschien iets voor mijn schoonvader... Vanavond even overleggen.
Helaas, mijn partner had al een ander toestel in gedachten. Succes met de verkoop!quote:
Bedankt voor het laten weten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef Voszje het volgende:
[..]
Helaas, mijn partner had al een ander toestel in gedachten. Succes met de verkoop!
Okee i9300 kon ik uit de post nergens opmaken, had net zo goed een Neo kunnen zijn toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:26 schreef PetervdK het volgende:
Zo moeilijk is t niet... https://www.nieuwemobiel.(...)-i9300/Specificaties
Op de foto staat toch duidelijk Galaxy S III en niet Galaxy S3 Neo...quote:had net zo goed een Neo kunnen zijn toch
vanaf de link: Schermdiagonaal: 4.8 inchquote:Hoe groot is het scherm nu 4,5 of 4,8?
In de OT: Helaas is er geen garantie of aankoopbon aanwezig.quote:Heeft Ts er een rekening bij?
Daar slechts 1 week gebruikt neem ik aan dat er nog volledige garantie op zit?
Ik haak af koop hemzelf maar heb zojuist eens gezocht op marktplaats, onder dezelfde voorwaardes geen garantie goedkoper dus!quote:Op woensdag 13 april 2016 13:39 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Zeg, dat je lui bent is tot daar aan toe, maar de OT doorlezen is toch niet teveel gevraagd?
Wat denk je van mijn bod heb nog iets veranderd eerlijk is eerlijk hij ziet op de fotos netjes verzorgd uit!quote:Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef nlboy het volgende:
Het is inderdaad een "standaard" Galaxy S3 (i9300) met 16 GB.
Yep inclusief verzekerd verzenden is maar 1 of 1,5 euro meer aan verzenden, maar het pakket is dan automatisch verzekerd voor tot 500 euro dacht ik?quote:
Bied gewoon meer meid, of werkt het niet zo?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik bied ook 80 incl, wie gun je hem het meest?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bied gewoon meer meid, of werkt het niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |