coldhands. coldhands. coldhands.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:31 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de flashbacks aan Bran zijn verhaallijn gaan ophangen.
die heb ik vaker gehoord, maar ik betwijfel het. zou wel leuk zijn als het wel zo blijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
coldhands. coldhands. coldhands.
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:32 schreef Slayage het volgende:
de serie wordt op alle fronten gehyped atm
[ afbeelding ]
wat is dat voor een lelijk plaatje? :quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:01 schreef Slayage het volgende:
kleine stark reunie coming up?
[ afbeelding ]
Coldhands te paard dan misschien, aan de trailer te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
wel of geen eland boeit me weinig, maar ice spiders!!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:18 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Coldhands te paard dan misschien, aan de trailer te zien.
Ze CGIen draken, wolven, mammoeten, reuzen, WW's, zou toffer zijn als ze dan ook een eland deden.
lelijk is jouw perceptie bruhquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is dat voor een lelijk plaatje? :
Oke, zegt me nog niets.quote:
Dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Oke, zegt me nog niets.Straks maar even googlen dan. (Dacht al te weten dat het geen acteurs uit GoT waren.
)
Die ene is uit Frozen en daar houdt het wel op voor mij geloof ik.quote:
Inderdaad. Het shirt vind ik ook wel tof.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Die ene is uit Frozen en daar houdt het wel op voor mij geloof ik.Maar leuke actie.
Net als toen Robert Downey Junior en Kit Harrington hetzelfde t-shirt droegen.
In de laatste scène komt hij terug in een vernietigd Westeros, waar iedereen dood is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:26 schreef Funzel het volgende:
[..]
Zou verdorie eens tijd worden dat we daar wat van horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2016 22:06:30 ]
Of die komen weet ik niet. Wel geloof ik dat ze dit seizoen een ijsdraak laten zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel of geen eland boeit me weinig, maar ice spiders!!!
ik denk dat we de ice dragon helemaal kunnen vergeten , ten zij blijkt dat er ook een in het verre noorden ook op de een of andere manier draken blijken te zijn en de others hebben ontdekt hoe ze temmen of wat dan ookquote:Op woensdag 13 april 2016 01:25 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Of die komen weet ik niet. Wel geloof ik dat ze dit seizoen een ijsdraak laten zien.
in de boeken werd er iets meer mee gedaan, maar het stond voor de profetie van de opkomst van draken dacht ikquote:Op woensdag 13 april 2016 10:39 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb net seizoen 2 maar weer es opgezet. Ik was de rode komeet helemaal vergeten waar ze af en toe shots van laten zien! Daar is nooit meer iets mee gedaan, wel?
quote:Meanings of the Comet
Among the peoples of Westeros and abroad, the comet takes on different meanings. To some, like Melisandre and Old Nan, it signals the coming of dragons.[1][5] Old Nan claimed to be able to smell the comet. To others it hails future triumph and ascent to a throne for Joffrey and Daenerys and simply future triumph for Edmure Tully.[4][8][3]
To many more, such as Brynden Tully, Aeron Greyjoy and Osha it signifies the onset of war and the bloodshed that comes with it.[3][11][5] Some, like Greatjon Umber look upon the comet as a symbol of vengeance.[3]
To Daenerys Targaryen – who first sees it on the night she had burned Khal Drogo, the night her dragons had awakened – it is a herald of her coming, a sign meant for her to follow, which she does through the Red Waste. The comet slowly fades as Daenerys takes to sea from her final stop at Qarth and in one vision in the House of the Undying the Undying Ones claim to have sent the comet to guide Daenerys to them.[12].
ja heel weinig idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:01 schreef DragonFodder het volgende:
Ah, duidelijk, thanks. De show heeft er maar weinig mee gedaan buiten het in beeld brengen volgens mij
Boek technisch zijn ze al voorbij dat punt. Bedoelde meer dat Bran via de weir bomen buiten de grenzen van tijd kan kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zo'n Styr figuur maakte er tijdens die aflevering een cynische opmerking over, dus ik denk niet dat ze bestaan. Ice Dragons daarentegen... Kwam er niet een WW scène die zo groot/moeilijk te maken is dat ze hem twee keer een seizoen hebben uitgesteld?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat we de ice dragon helemaal kunnen vergeten , ten zij blijkt dat er ook een in het verre noorden ook op de een of andere manier draken blijken te zijn en de others hebben ontdekt hoe ze temmen of wat dan ook
maar nee die kan je beter meteen vergeten :p
ice spiders!!!
styr figuur?quote:Op donderdag 14 april 2016 02:28 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Zo'n Styr figuur maakte er tijdens die aflevering een cynische opmerking over, dus ik denk niet dat ze bestaan.
ow ?quote:Kwam er niet een WW scène die zo groot/moeilijk te maken is dat ze hem twee keer een seizoen hebben uitgesteld?
ook een theorie idd of het logischer is weet ik niet, maar het kan idd welquote:Op donderdag 14 april 2016 19:33 schreef Re het volgende:
Kom er nu pas achter dat het veel logischer is dat de wall door the WWs gebouwd zou zijn.
nou ja het lijkt me meer dan logisch met de powers die zij hebben... vraag is dan wel natuurlijk, waaromquote:Op donderdag 14 april 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook een theorie idd of het logischer is weet ik niet, maar het kan idd wel
Om een duidelijke splitsing te maken tussen de WW en de mensen.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:46 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja het lijkt me meer dan logisch met de powers die zij hebben... vraag is dan wel natuurlijk, waarom
Dit zou echt heel erg meh zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef Jivis het volgende:
Matig zeg: http://www.vulture.com/20(...)mid=facebook_vulture
mea, veel series melken zo'n laatste seizoen uit, wat de kwaliteit niet ten goede komtquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef Jivis het volgende:
Ja, maar de seizoenen van GoT zijn al megakort. Vind het eigenlijk al veel te snel gaan, vooral ondat je er steeds een jaar op moet wachten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
mea, veel series melken zo'n laatste seizoen uit, wat de kwaliteit niet ten goede komt
quote:Weiss added the sheer scale of the episodes in these final ones mean they can't do ten episodes in a year timeframe anymore: "It's crossing out of a television schedule into more of a mid-range movie schedule."
Aah jammer. Heb de eerste clip bekeken en dit betekent dus dat er niets boeiends gaat gebeuren in de eerste 2 afleveringen met Danyquote:
die andere twee zeggen ook veel minder dan de dany clip en idd die conclusie trok ik ook, ze zit net als in seizoen 2 weer een periode door de woestijn te banjeren, ik verwacht dan ook niet zo gek veel van haar dit seizoen, bran sansa reek arya kijk ik met name naar uitquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:18 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Aah jammer. Heb de eerste clip bekeken en dit betekent dus dat er niets boeiends gaat gebeuren in de eerste 2 afleveringen met Dany.
De andere twee ga ik niet bekijken, can't wait
dat is altijd de vraagquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:49 schreef Tanin het volgende:
Kwaliteit voor alles, dan maar langer wachten. Als het hiermee een van de weinige series met een waardig einde wordt teken ik ervoor.
de waarom is doordat ze op hun hielen werden gezeten door de mensen en de children of the forrest en ze dus die muur als bescherming hebben opgetrokkenquote:Op donderdag 14 april 2016 20:46 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja het lijkt me meer dan logisch met de powers die zij hebben... vraag is dan wel natuurlijk, waarom
Geeft niet, hebben ze meer tijd om er een fatsoenlijke seizoen te maken. Elke scène van afgelopen seizoen dat ze zelf hadden verzonnen was complete bagger.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef Jivis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |