.. op de Stark zusjesquote:Op maandag 11 april 2016 18:49 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen heeft er weer zin an![]()
[ afbeelding ]
sansa is in het nieuwe seizoen volgens sophie turner "boss-ass-bitch"quote:Op maandag 11 april 2016 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb er zin in. Sansa ziet er damn sexy uit met die mooie roodbruine gloed in het haar
[ afbeelding ]
waarom is sansa je favo? die speelt al jaren een huil babyquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Mijn favoriet Sansa is eindelijk boos genoeg om ten strijde te trekken
Omdat ik haar een heel mooie vrouw vind die in een fantasiewereld van goedheid leefde (net als haar papa) en toch wel heel erg geconfronteerd werd met het tegendeel. Ik heb altijd gedacht dat ze op een gegeven moment wraak zou gaan nemen en als een sterke vrouw zou herrijzen etc. Ik hoop dat dit het seizoen isquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:30 schreef Slayage het volgende:
waarom is sansa je favo? die speelt al jaren een huil baby
dan heb jij een errug lange ademquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik haar een heel mooie vrouw vind die in een fantasiewereld van goedheid leefde (net als haar papa) en toch wel heel erg geconfronteerd werd met het tegendeel. Ik heb altijd gedacht dat ze op een gegeven moment wraak zou gaan nemen en als een sterke vrouw zou herrijzen etc. Ik hoop dat dit het seizoen is
hoeft ook nietquote:
Sophie is een idioot. Bron: http://www.ew.com/article/2015/05/17/game-thrones-sansa-weddingquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sophie is een idioot. Bron: http://www.ew.com/article/2015/05/17/game-thrones-sansa-wedding
Ik hoopte eigenlijk dat ze Joffrey zou vermoorden; dus dat viel toen wel tegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:40 schreef Slayage het volgende:
dan heb jij een errug lange adem![]()
maar het ziet er iig wel naar uit dat dit haar seizoen gaat worden
Dan maar Ramsayquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat ze Joffrey zou vermoorden; dus dat viel toen wel tegen
Zou ik op zich wel weer jammer vinden van een interessant karakter.quote:
Ach dat kan ook niet te lang doorgaan. Met Joffrey was het op een gegeven moment ook wel op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ik op zich wel weer jammer vinden van een interessant karakter.
Alhoewel zijn vader volgens mij nog veel erger is
Tot nu toe is alles wat de seriemakers zelf toegevoegd/gewijzigd hebben behoorlijk matig, dus dat idee is best gegrond denk ik. Die campy sandsnake-verhaallijn van vorig seizoenquote:Op maandag 11 april 2016 21:58 schreef VeX- het volgende:
Hm, heb een beetje het idee dat de serie zwakker zal zijn nu ze van de boeken gaan afwijken..
Ik vond het stuk met brienne en the hound, en het stuk met jorah en tyrion best goed. Dat schijnt beide niet in het boek te zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles wat de seriemakers zelf toegevoegd/gewijzigd hebben behoorlijk matig, dus dat idee is best gegrond denk ik. Die campy sandsnake-verhaallijn van vorig seizoen.
Alles dat gebaseerd is op GRRM's bronmateriaal voelt gewoon meer solide, dus ik vrees best wel voor dit seizoen. Hopelijk hebben ze geleerd van hun fouten.
Dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is sansa je favo? die speelt al jaren een huil baby
Tywin en Arya samen zetten was best tof gedaan. Hoewel ze het misschien toch beter op Roose hadden kunnen houden gezien Dance al genoeg scenes had.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles wat de seriemakers zelf toegevoegd/gewijzigd hebben behoorlijk matig, dus dat idee is best gegrond denk ik.
Wist niet dat dat ook anders was in de serie, inderdaad goede set. Maar als je kijkt ook naar de punten die ik noemde zie je wel dat het vooral de aanpassingen op de boeken die goed uitpakken, de dingen die ze helemaal zelf verzinnen slaan nergens op, dus ik houd mn hart vast...quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tywin en Arya samen zetten was best tof gedaan. Hoewel ze het misschien toch beter op Roose hadden kunnen houden gezien Dance al genoeg scenes had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |