PSV speelt de laatste weken tegen 12 man ( Nijhuis gister) waar ajax de scheidsrechters mee heeft.quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet echt lekker.
In before Koos Albertsgrap.
Zo kennen we je weer.quote:Op zondag 10 april 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt de laatste weken tegen 12 man ( Nijhuis gister) waar ajax de scheidsrechters mee heeft.
Blom de ajacied op Ajax-Zwolle zetten en gister Vink die zijn debuut maakt in een potje van ajax.
Duidelijk wie van de KNVB dit seizoen kampioen moet worden.
Trouwen met Charlene Heinekenquote:
Gelukkig ben je geen spat veranderdquote:Op zondag 10 april 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelt de laatste weken tegen 12 man ( Nijhuis gister) waar ajax de scheidsrechters mee heeft.
Blom de ajacied op Ajax-Zwolle zetten en gister Vink die zijn debuut maakt in een potje van ajax.
Ik wist niet dat de scheidsrechter tegenwoordig de ballen tussen de palen schietquote:Op zondag 10 april 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2016 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Twente maakt iets los in de mensen.quote:Op zondag 10 april 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het schreeuwen is begonnen. Duurde lang.
Als je 10% erft heb je als nog bijna 400 miljoen euroquote:Op zondag 10 april 2016 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft haar erfenis wel beter dichtgebouwd
Leukquote:
Aad moet bondscoach worden.quote:Op zondag 10 april 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Gelijk al wegrennen voor je verantwoordelijkheid, zo kennen we Aad
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de scheidsrechter tegenwoordig de ballen tussen de palen schiet.
Pieter Vink, bestuurslid van Noordwijk, laat tegenover Metro weten dat hij Van der Sar graag vaker ziet keepen. Het duurde sowieso al even voordat de voormalige doelman van Oranje, die geen spelend lid was bij de club, in actie mocht komen. "Het kostte nog best wat tijd om dat te regelen. Anders had hij vorige week al kunnen keepen en had hij twee wedstrijden voor ons gespeeld."quote:
Oke, wat nu?quote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Pieter Vink, bestuurslid van Noordwijk, laat tegenover Metro weten dat hij Van der Sar graag vaker ziet keepen. Het duurde sowieso al even voordat de voormalige doelman van Oranje, die geen spelend lid was bij de club, in actie mocht komen. "Het kostte nog best wat tijd om dat te regelen. Anders had hij vorige week al kunnen keepen en had hij twee wedstrijden voor ons gespeeld."
Read more at http://www.voetbalprimeur(...)#HpXVvxl6x3dwfUce.99
I no speak english :Squote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Pieter Vink, bestuurslid van Noordwijk, laat tegenover Metro weten dat hij Van der Sar graag vaker ziet keepen. Het duurde sowieso al even voordat de voormalige doelman van Oranje, die geen spelend lid was bij de club, in actie mocht komen. "Het kostte nog best wat tijd om dat te regelen. Anders had hij vorige week al kunnen keepen en had hij twee wedstrijden voor ons gespeeld."
quote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
5 euroquote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Precies, die gaat verhuurd wordenquote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bergwijn mag voor zijn kans gaan bij PSV I
Volg jij je eigen club niet?
DIKZAKBARNEY.GIFquote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit kon een JoeziGod post zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie denk je?quote:Op zondag 10 april 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)olging-lestienne.htm
Hm, wie moet ik eerder geloven. PSV of jij?
Lestienne blijft niet.quote:Op zondag 10 april 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer Lestienne en Jozefzoongod
Ze zijn allemaal gewoon heel matig.quote:Op zondag 10 april 2016 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Verhaar is ook niks de laatste weken/maanden
Roland fucking Bergkamp als spitsquote:Op zondag 10 april 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal gewoon heel matig.
Maar wij vergeven datquote:Op zondag 10 april 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, Doublepain gaat hier flink de mist in.
Nee hoor ik ben me volledig van bewust dat er berichten zin die dat tegenspreken echter ken ik Brands langer dan vandaag.quote:Op zondag 10 april 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, Doublepain gaat hier flink de mist in.
Als Brands 9 miljoen gaat neerleggen is hij cray.quote:Op zondag 10 april 2016 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben me volledig van bewust dat er berichten zin die dat tegenspreken echter ken ik Brands langer dan vandaag.
4,5/5 miliquote:Op zondag 10 april 2016 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Brands 9 miljoen gaat neerleggen is hij cray.
Klopt. Breuer ook, Kortsmit is ook nog twijfelachtig.quote:Op zondag 10 april 2016 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Roland fucking Bergkamp als spits
Moeten alles goed schoonvegen/vervangen in de zomer.
Bij Fiorentina en kivieten zocht en goed kon biljarten echt waarquote:Op zondag 10 april 2016 23:00 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Abe Lenstra een blanco cheque kon tekenen?
Sanusi zie ik het ook niet reddenquote:Op zondag 10 april 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt. Breuer ook, Kortsmit is ook nog twijfelachtig.
Benfica-Bayern via ZDF ja, Atleti-Barça gewoon weer SBS6 op woensdagquote:Op zondag 10 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag is Real - Wolfsburg niet op TV
Benfica - Bayern wordt wel uitgezonden.
Laat dat maar aan Marcelquote:Op zondag 10 april 2016 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dat gaan ze niet accepteren.
Die moet nog wel mee kunnen denk ik, maar zal niet een bepalende speler zijnquote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sanusi zie ik het ook niet redden
Maar wie gaat dan wel bepalend zijn ? Want goeie spelers kunnen ze niet krijgenquote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet nog wel mee kunnen denk ik, maar zal niet een bepalende speler zijn
Dougall ook niet.quote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sanusi zie ik het ook niet redden
Ja dat wordt wel een dingetjequote:Op zondag 10 april 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan wel bepalend zijn ? Want goeie spelers kunnen ze niet krijgen
Opdat Wolfsburg de stunt volmaakt.quote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Benfica-Bayern via ZDF ja, Atleti-Barça gewoon weer SBS6 op woensdag
Wel kut van Real-Wolfsburg maar helaas
Die fronst z'n wenkbrauwen wel danquote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Frons de Boer wordt net als Marc van der Linden in de studio getakeld.
LOUISGODquote:"Ik vind het een beetje zielig dat je dit nu vraagt, zo kort nadat Tottenham met 3-0 van ons heeft gewonnen”, vervolgde Van Gaal. “Een beetje makkelijk, vind je niet? Het is goed hoor, ik hoop dat je het leuk vindt."
Vrees van nietquote:Op zondag 10 april 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opdat Wolfsburg de stunt volmaakt.
Eén doelpuntje en Real moet er vier maken.quote:
Echt waar?quote:Op zondag 10 april 2016 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén doelpuntje en Real moet er vier maken.
Je wordt steeds zieligerquote:
Nee bedankt.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:27 schreef bhm het volgende:
Voor liefhebbers korte corner. Hier nog meer.
https://kortoversport.wordpress.com/
Waarom niet dan?quote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier echt GEEN zin in vandaag
Gewoon kijken als een echte man.quote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier echt GEEN zin in vandaag
ze hadden die stoel ook beter leeg kunnen houdenquote:Op zondag 17 april 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
Frank de Boer voor Jan Mulder is niet echt een upgrade.
Hij geeft zijn ploeg de schuldquote:Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Nog bijzondere verhalen van Frank tot dusver?
Och, dat is altijd beter dan zeggen dat het voetbal prima wasquote:
Hijzelf treft zoals altijd weer geen blaamquote:Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Och, dat is altijd beter dan zeggen dat het voetbal prima was
Iemand met 4 schalen op 1 foto is immuun voor kritiek.quote:Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frank kan weer geen kritiek handelen.
Laten we de hoop maar gewoon opgevenquote:Op zondag 17 april 2016 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hijzelf treft zoals altijd weer geen blaam
Door Youri fucking Mulder? Daar geloof ik zeer weinig vanquote:
Veel succes ermee voor de komende 10 jaarquote:Op zondag 17 april 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we de hoop maar gewoon opgeven
tl;drquote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef tong80 het volgende:
Wat een nalopers hier. Duidelijker kan een strafschop niet zijn. De verdediger raakte de bal niet eens. En onze spitsen gaan niet zo maar liggen. Dan wordt het broekje vuil. En dat hoort niet bij Ajax. Je hoort mij nooit klagen als Ajax voor de zoveelste keer wordt benadeeld. Scheidsrechters doen zo vaak hun best om niet als Ajax-vriendje over te komen dat ze het tegendeel doen van wat er van hun wordt gevraagd. Ze fluiten vaak tegen Ajax. Dat hoort er nu eenmaal bij als je met afstand de grootste, belangrijkste, aantrekkelijkste, beste club van Nederland bent. Bu niet, nooit niet buig ik voor de algemene publieke opinie. Die als lemmingen van de rotsen springen, achter hun ongelijke gelijk aan.
Uh ja goeie...ofzo...quote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat je een beetje mad bent.
niet gelezenquote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef tong80 het volgende:
Wat een nalopers hier. Duidelijker kan een strafschop niet zijn. De verdediger raakte de bal niet eens. En onze spitsen gaan niet zo maar liggen. Dan wordt het broekje vuil. En dat hoort niet bij Ajax. Je hoort mij nooit klagen als Ajax voor de zoveelste keer wordt benadeeld. Scheidsrechters doen zo vaak hun best om niet als Ajax-vriendje over te komen dat ze het tegendeel doen van wat er van hun wordt gevraagd. Ze fluiten vaak tegen Ajax. Dat hoort er nu eenmaal bij als je met afstand de grootste, belangrijkste, aantrekkelijkste, beste club van Nederland bent. Bu niet, nooit niet buig ik voor de algemene publieke opinie. Die als lemmingen van de rotsen springen, achter hun ongelijke gelijk aan.
Dan zou ik de bondscoach terugfluitenquote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit een pingel. Makkelie is blind.
Duidelijk inderdaad. Bijzonder vreemd.quote:Op zondag 17 april 2016 22:24 schreef Coco98 het volgende:
"Bij twijfel, geven" was de instructie van de KNJB.
Waarom ?quote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan die broer van 'm een stuk beter waarderen.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat de grensrechter niet aangeeft dat Janssen de bal speelt.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:23 schreef tong80 het volgende:
Nee, maar ook niet de punten mee. Slechts één keer voor vandaag. Die 1-1 van Klaassen in De Kuip.quote:Op zondag 17 april 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen al eens punten verloren door een scheidsrechterlijke dwaling?
Roda uit, 2-2 was geen corner.quote:Op zondag 17 april 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen al eens punten verloren door een scheidsrechterlijke dwaling?
'BEP Neem jij even op. Ik zit Studio Voetbal te kijken.' 'Zal die koekebakker wel zijn.'quote:
Een jaar of 2-2,5 ondertussenquote:Op zondag 17 april 2016 22:26 schreef Bonkers. het volgende:
Frank maakt zich een beetje belachelijk.
Oja.quote:Op zondag 17 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet de punten mee. Slechts één keer voor vandaag. Die 1-1 van Klaassen in De Kuip.
Vanuit mijn oogpunt ook. En ik zit er schuin voorquote:Op zondag 17 april 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Makkelie heeft gewoon gelijk. Vanuit dat oogpunt was het een penalty.
Dan blijft er niet veel meer over, laten we dat maar niet doen hé.quote:Op zondag 17 april 2016 22:26 schreef Brammess het volgende:
Die mensen die gelijk na de goal wegliepen hoeven niet meer terug te komen.
Ik ook niet. Is een C/P. Zoals altijd van mij.quote:
oh dat compenseertquote:
Al een keer of 50 vandaag voorbij gekomen op de Facebook discussies.quote:
Wordt het welquote:Op zondag 17 april 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt het niet als een fout van Klaassen beschouwd?
Merkwaardige dingen bij ADO - PSV hebben elkaar opgeheven in speelronde 1.quote:Op zondag 17 april 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja.
En bij PSV? Weet je dat toevallig? Ik weet wel dat die pingel tegen Heerenveen discutabel was en die buitenspelgoal van Roda, maar niet waar we iets goedkoop mee kregen.
Lekker!quote:Op zondag 17 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik drink een heerlijk bakje thee, gemaakt met mijn nieuwe waterkoker.
Jaquote:Op zondag 17 april 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna grappig tong. Echt. Bijna.quote:Op zondag 17 april 2016 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
'BEP Neem jij even op. Ik zit Studio Voetbal te kijken.' 'Zal die koekebakker wel zijn.'
'Als het de pannenkoek is zeg je maar tegen hem dat het voor de bakker komt.'
Wie zou je halen?quote:Op zondag 17 april 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
Ja leuk potentie, ze moeten er nu staan.
Ik heb wel genoten van Battaglin. Dat was een lichtpuntje.quote:
Nou, namen en rugnummers graag.quote:
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bron dat die een beetje traag isquote:
OVER PSV: Uit tegen Willem II 2x buitenspel (ruim!) strafschop cadeau tegen Feyenoord thuis, thuis tegen PEC Zwolle vlak voor tijd duidelijke strafschop, uit tegen Vittese geen rood en strafschop tegen Bruma enz enz onder normale, eerlijke omstandigheden had Ajax 10 punten los gestaan..Maar ja....KNVB is PSV en Feyenoord.quote:
Leg eens uitquote:Op zondag 17 april 2016 22:26 schreef Bonkers. het volgende:
Frank maakt zich een beetje belachelijk.
Zet jij je groengele bril eens afquote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
OVER PSV: Uit tegen Willem II 2x buitenspel (ruim!) strafschop cadeau tegen Feyenoord thuis, thuis tegen PEC Zwolle vlak voor tijd duidelijke strafschop, uit tegen Vittese geen rood en strafschop tegen Bruma enz enz onder normale, eerlijke omstandigheden had Ajax 10 punten los gestaan..Maar ja....KNVB is PSV en Feyenoord.
maakt jouw waterkoker thee, of heb je water opgewarmd en er vervolgens thee van gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Battaglin komt in vorm voor de Sjiero.quote:Op zondag 17 april 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van Battaglin. Dat was een lichtpuntje.
De rest gauw vergeten.
Piep piepquote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
OVER PSV: Uit tegen Willem II 2x buitenspel (ruim!) strafschop cadeau tegen Feyenoord thuis, thuis tegen PEC Zwolle vlak voor tijd duidelijke strafschop, uit tegen Vittese geen rood en strafschop tegen Bruma enz enz onder normale, eerlijke omstandigheden had Ajax 10 punten los gestaan..Maar ja....KNVB is PSV en Feyenoord.
Op zulke domme vragen ga ik niet in.quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maakt jouw waterkoker thee, of heb je water opgewarmd en er vervolgens thee van gemaakt?
En nu de voordeeltjes van Ajax graag.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk even in het wielrentopic, snel aanmelden alles. Ik ga hem elke etappe opstellen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Battaglin komt in vorm voor de Sjiero.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Maak me gek. Smelt de kazen, baricadeer de deuren. Spread the word. Halleluja voor de waterkoker. U bent geheiligd, genezen van alle zonden. Ik lig aan uw voeten u grote GGMM.quote:Op zondag 17 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aad de Mosquote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Wie moet de nieuwe trainer worden van Ajax?
Bosz is de beste optie, maar het wordt Van den Bromquote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben er ook best blij mee.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak me gek. Smelt de kazen, baricadeer de deuren. Spread the word. Halleluja voor de waterkoker. U bent geheiligd, genezen van alle zonden. Ik lig aan uw voeten u grote GGMM.
![]()
![]()
Kut man. Het zit me nooit eens mee.quote:
Youri Mulder.quote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Spijtig, welke waterkoker heb je gekocht?quote:
Kop op tong, morgen is er weer een dag.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man. Het zit me nooit eens mee.
De trieste troosteloosheid van een Tong.
De LB-WATERKOKER-2000.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spijtig, welke waterkoker heb je gekocht?
Ajax en PSV dat is als Apples and Pears.quote:Op zondag 17 april 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Hou nou toch op met die kutvergelijking met PSV, waar slaat dat op
Hup Den Haag Hup Den Haag mijn helden mijn alles mijn vuilstortplaats, mijn gierput, mijn dames Toilet met maandverbanden op een popfestival. Mijn Haags kwartiertje bij de hoerenquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ajax en PSV dat is als Apples and Pears.
Ik heb heb de vaat gedaan met een groene vaatdoek. Die vaatdoek heb ik ooit bij de Hema gekocht. Geloof dat de cassiere Tonneke heette. Kan ook Danielle Bianca van der Vasterspoel zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maakt jouw waterkoker thee, of heb je water opgewarmd en er vervolgens thee van gemaakt?
Niks aan de hand, we gaan vrolijk verderquote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Toen Frank er vorig seizoen er een keer was ging het over precies hetzelfde. Slecht spel, hand op de knip.
Dat was op dezelfde dag als FC Utrecht - Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Toen Frank er vorig seizoen er een keer was ging het over precies hetzelfde. Slecht spel, hand op de knip.
Jeetje wat een taal.quote:
En daarvoor was het / Huppeldepup(blind/Eriksen/De jong bla bla bla) is weg dus ze moeten aan het nieuwe spel en aan elkaar wennen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Excuus Tong. Soms kan ik totale wartaal moeilijk hebbenquote:
Waarom zou ik piepenquote:
OMdat dat het onderliggende probleem(Drank) niet oplostquote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef Vatta het volgende:
Waarom haalt Ajax Ziyech niet gewoon. Als je 7 miljoen voor Sinkgraven betaald
Laten we nog meer middenvelders halen bij Ajaxquote:Op zondag 17 april 2016 22:38 schreef Vatta het volgende:
Waarom haalt Ajax Ziyech niet gewoon. Als je 7 miljoen voor Sinkgraven betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |