Die lijkt inderdaad een wat betere invloed te hebben, al zie ik lang niet iedere wedstrijd in de jeugdquote:Op woensdag 13 april 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die. Heb veel liever Gery Vink bij A1
quote:Vanmiddag heeft op Sportpark de Toekomst de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) plaatsgevonden. Tijdens deze vergadering zijn Peter Mensing en Leen Meijaard benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV.
Deze benoemingen zijn geformaliseerd met ingang van vandaag, 14 april 2016, en gelden voor een periode van drieėnhalf jaar, dat wil zeggen tot aan de AVA in 2019.
De heren Mensing en Meijaard werden 2 maart 2016 voorgedragen als opvolgers van Dolf Collee en RvC-voorzitter Hans Wijers. Collee trad per 6 september 2015 af in verband met zijn benoeming tot algemeen directeur. Wijers kondigde zijn vertrek op 19 oktober 2015 aan, vandaag trad hij af. Collega-commissaris Leo van Wijk is met ingang van heden de voorzitter van de RvC, die naast de vandaag benoemde heren Mensing en Meijaard verder bestaat uit Theo van Duivenbode en Ernst Ligthart.
Raiolagodquote:'Raiola tipt Tete bij Juventus'
14 april 2016 - Calciomercato
Mino Raiola laat in Gazzetta dello Sport weten Kenny Tete onlangs aanbevolen te hebben bij Juventus. De Italianen zijn op zoek naar een opvolger van Stephan Licthsteiner wiens contract over een jaar afloopt. 'Ik wil Kenny Tete voorstellen. Hij wordt een absolute topper op de rechtsbackpositie.' De Italianen zouden de rechtsback van Ajax inmiddels nauwlettend volgen. Tete heeft nog een contract tot 2018 bij Ajax.
Gelukkig hebben ze allemaal nog lange contracten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:12 schreef nick202 het volgende:
Als alle spelers nou nog 1 seizoen blijven kunnen we miscchien nog wat presteren in europa.
Want als het er zo naar uit ziet zijn er al heel wat spelers gelinkt naar andere clubs.
Jij denkt niet dat je meer kunt vangen voor een speler die 5 jaar vast ligt tov 1 jaar? Daarnaast kun je een speler ook gewoon aan zijn contract houden als je hem echt wil houdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:42 schreef nick202 het volgende:
Tegenwoordig maakt dat ook reet meer uit.
No shit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:50 schreef nick202 het volgende:
Zeg ik uit mijn post dat je niet meer kunt vangen als er een speler nog een 5 jarige contract heeft. Dat bedoel ik juist nu ook, clubs zijn tegenwoordig bereid om te hoge bedragen neer te gooien. En jij weet ook donders goed als er een club komt voor bazoer en ze komen aan met 50 mil bijv dan laat ajax hem gewoon gaan.
Rustaagh, ik probeer gewoon een beetje te discussiėrenquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:50 schreef nick202 het volgende:
Zeg ik uit mijn post dat je niet meer kunt vangen als er een speler nog een 5 jarige contract heeft. Dat bedoel ik juist nu ook, clubs zijn tegenwoordig bereid om te hoge bedragen neer te gooien. En jij weet ook donders goed als er een club komt voor bazoer en ze komen aan met 40 mil bijv dan laat ajax hem gewoon gaan.
Dat zou natuurlijk zeer mooi zijn, veel minder dan dit seizoen zal het in ieder geval niet wordenquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:07 schreef nick202 het volgende:
Haha mijn reactie was niet aanvallend bedoeld.
Daar heb je ook gelijk in. Maar wat ik net al zei daar zijn clubs tegenwoordig bereid voor om van die achterlijke bedragen te geven. Ajax heeft dan weer leuk gecasht voor een speler die vroegtijdig weg gaat.Maar als supporter van die club heb je daar natuurlijk weer geen reet aan want, je kan weer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van je selectie. En dat betekent dat je weer niks zult presteren in Europa. Daarnaast denk ik dat alle spelers die gelinkt zijn met andere clubs volgend seizoen nog blijven en dan maar hopen dat we dan wel eindelijk presteren in europa.
Lekker tegen Haller met van Rhijn, 4Gever, en Magic Mikequote:Op vrijdag 15 april 2016 12:03 schreef Tagliano het volgende:
Tete speelt zondag nog niet (wel vanavond met Jong), Dijks is niet helemaal zeker
Haller is een overschatte spits, wat niet wegneemt dat het stuk voor stuk zeer matige verdedigers zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker tegen Haller met van Rhijn, 4Gever, en Magic Mike
De Haller-hype snap ik oprecht niet. Ik ben meer fan van Ruudje Boymans.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker tegen Haller met van Rhijn, 4Gever, en Magic Mike
De laatste tijd gaat 't niet zo geweldig met Haller, maar hij heeft een periode gehad dat ze er vrij makkelijk inrolden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Haller-hype snap ik oprecht niet. Ik ben meer fan van Ruudje Boymans.
Genoeg penalty's daarbij. Ik volg Utrecht vrij vaak maar ik ben meer fan van hun middenveld en Barazite.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat 't niet zo geweldig met Haller, maar hij heeft een periode gehad dat ze er vrij makkelijk inrolden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |