vorig jaar zomer nogquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Dirk. Is Chivu al teruggekeerd?
Lijkt op de dikke broer van Pantelic.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vorig jaar zomer nog
[ afbeelding ]
die jongen is toch nooit meer op zijn normale niveau terug gekeerd na dat hoofdletsel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Chivu wilde best volgens mij, maar Ajax heeft hem nooit benaderd toch?
Beetje hetzelfde als badder gezien zijn reacties?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen is toch nooit meer op zijn normale niveau terug gekeerd na dat hoofdletsel?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als badder gezien zijn reacties?
Hij heeft het zo vaak gezegd en herhaald dat ik het wel geloof onderhand, mochten er geen gekke dingen gebeuren.quote:
Is PSVCL z'n kloon ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als badder gezien zijn reacties?
Vind de reacties wel verrassend. F-side vindt het een topidee om hun veel betere plek te delen, 410 vindt de upgrade naar een betere plek kut vanwege die cultuurverschillen waar jij het over hebt? Snap niet echt waarom je er last van zou hebben, dat organiseert zich vanzelf binnen zo'n vak. 410 nu is ook geen homogeen geheel wat betreft wedstrijdbelevingquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
410 en F-side samen op 1 vak. Hoezo cultuurverschillen 😂
het bezwaar zal weinig met de wedstrijdbeleving te maken hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind de reacties wel verrassend. F-side vindt het een topidee om hun veel betere plek te delen, 410 vindt de upgrade naar een betere plek kut vanwege die cultuurverschillen waar jij het over hebt? Snap niet echt waarom je er last van zou hebben, dat organiseert zich vanzelf binnen zo'n vak. 410 nu is ook geen homogeen geheel wat betreft wedstrijdbeleving
Maar waar dan wel mee? Want de positie is een stuk beter.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
het bezwaar zal weinig met de wedstrijdbeleving te maken hebben
Precies, heel de hiërarchie gaat op zijn kop.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:02 schreef fathank het volgende:
Bang voor corrigerende tikken als ze weer dingen doen die niet door de beugel kunnen
Ajax A1 1-0 Feyenoord A1 gisterenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
B1 verliest 1-4 van Feyenoord. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de dalende lijn al is ingezet. A1 heeft het leuke voetbal ook al verleerd.
Het was natuurlijk niet allemaal goed wat Cruijff / Jonk / Jongbloed deden, maar nu is de jeugdopleiding een stuurloos schip zonder visie geworden.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
B1 verliest 1-4 van Feyenoord. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de dalende lijn al is ingezet. A1 heeft het leuke voetbal ook al verleerd.
Het was natuurlijk niet allemaal goed wat Cruijff / Jonk / Jongbloed deden, maar nu is de jeugdopleiding een stuurloos schip zonder visie geworden.
Exact deze heren gaven ook geen fuck om het resultaat maar des te meer om de ontwikkeling van de spelersquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar wel een zaadpot. Zoals de A1 tegenwoordig meestal speelt, terwijl het de vorige twee seizoenen overwegend fantastisch en spectaculair was.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax A1 1-0 Feyenoord A1 gisteren
Eerder dit seizoen speelde A1 gewoon prima hoor. Ze hebben nu wel een dipje maar dat komt ook omdat er veel geschoven wordt met de spelers. Dan moeten ze eens mee met Jong Ajax en dan A1 en dan weer met grote Ajax.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wel een zaadpot. Zoals de A1 tegenwoordig meestal speelt, terwijl het de vorige twee seizoenen overwegend fantastisch en spectaculair was.
Tja maar individueel zie ik de spelers zich ook niet enorm ontwikkelen. Alleen De Ligt lijkt me een echt groot nieuw talent in de bovenbouw, al is die eigenlijk ook al vorig seizoen doorgebroken.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerder dit seizoen speelde A1 gewoon prima hoor. Ze hebben nu wel een dipje maar dat komt ook omdat er veel geschoven wordt met de spelers. Dan moeten ze eens mee met Jong Ajax en dan A1 en dan weer met grote Ajax.
Individuele ontwikkeling is belangrijker dan de ploeg, immers 90% valt af normaal gesproken. Niet voor niets heeft Ajax al paar nieuwe spelers gehaald voor volgend jaar in A1. De lichting van B1 is inderdaad matig
Je moet niet vergeten dat Ajax elke 6 weken andere trainer voor team zet bij A1 en B1. Het is bekend dat Peerdeman (nu A1) zijn ploegen niet bepaald sterk laat spelen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar individueel zie ik de spelers zich ook niet enorm ontwikkelen. Alleen De Ligt lijkt me een echt groot nieuw talent in de bovenbouw, al is die eigenlijk ook al vorig seizoen doorgebroken.
En het duurt altijd wel even voordat een team matig gaat spelen nadat een goede trainer weggaat. Vitesse speelde de eerste periode na Bosz nog wel aardig bijvoorbeeld
Peereboom bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Ajax elke 6 weken andere trainer voor team zet bij A1 en B1. Het is bekend dat Peerdeman (nu A1) zijn ploegen niet bepaald sterk laat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |