7 miljoengodquote:Op maandag 11 april 2016 21:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Te laat zijn bij Breuer. Godver, dat het überhaupt mogelijk is.
moest direct hebben want Ginkeltje wilde niet voor de derde keerquote:
Propper was weer te goedkoopquote:Op maandag 11 april 2016 21:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
moest direct hebben want Ginkeltje wilde niet voor de derde keer
Netto dacht op dat moment goedkoop duurkoop. Wellicht nog te veel aan Sana gedacht.quote:
Maar dat denkt die gek nog steeds hoor .quote:Op maandag 11 april 2016 21:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Netto dacht op dat moment goedkoop duurkoop. Wellicht nog te veel aan Sana gedacht.
wanneer je 7 miljoen voor Sink lapt beschik je sowieso niet over veel cognitief vermogenquote:Op maandag 11 april 2016 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat denkt die gek nog steeds hoor .
Ik weet eigenlijk niet of die uberhaupt denkt
Zelfs Vierklau was vroeger een betere aankoopquote:Op maandag 11 april 2016 21:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wanneer je 7 miljoen voor Sink lapt beschik je sowieso niet over veel cognitief vermogen
Je bedoelt dat hij in zijn eentje de buitenspelval opheft?quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinkgraven te laat bij Michel Breuer
ik heb van Vierklau genoten. Ik denk dat Brian Laudrup ook trots is dat hij met hem heeft samengespeeld.quote:Op maandag 11 april 2016 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs Vierklau was vroeger een betere aankoop
Nee , werd op alertheid en snelheid afgetroefd .quote:Op maandag 11 april 2016 22:12 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij in zijn eentje de buitenspelval opheft?
Laudrup was altijd jaloers op Lambiek en Lanzaatquote:Op maandag 11 april 2016 22:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik heb van Vierklau genoten. Ik denk dat Brian Laudrup ook trots is dat hij met hem heeft samengespeeld.
Quidoquote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup was altijd jaloers op Lambiek en Lanzaat
Ik vond het wel lief dat Laudrup altijd zoveel vergeefse moeite deed om Machlas te laten scoren. Zo altruïstisch.quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup was altijd jaloers op Lambiek en Lanzaat
= vlogger = kutquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:50 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom is de social media van Ajax zo fan van een of andere KSI?
quote:Luis Suárez verdiende een prominente plek in de voorhoede van FC Barcelona door zijn goede spel bij Liverpool, maar is nog niet vergeten hoe hij die kans kreeg door aan zijn ontwikkeling te werken in Nederland. Via FC Groningen belandde hij bij Ajax, de club waar hij in de toekomst terug wil keren. "Ja, ik ga terug naar Ajax."
"Ik speel met Lionel Messi, Neymar, Andrés Iniesta en Gerard Piqué, stuk voor stuk jongens die het verschil maken. Het is voor mij alleen al een groot plezier om ze te zién spelen. En nu speel ik ook nog mét ze", toont Suárez zich dankbaar in gesprek met Helden Magazine. "Dat is toch onvoorstelbaar? Ik speel met nummer 9 bij de club waar ik altijd voor wilde spelen. Wat een privilege."
Vanwege zijn opportunistische spel bestonden er in het begin twijfels over de mate waarin Suárez bij het Barcelona-spel past. "Ik heb altijd gedacht dat ik niet bij Barcelona paste, dat ik niet geschikt was voor het tiki-taka-voetbal. Maar de kans deed zich voor om voor Barcelona te spelen en die kon ik natuurlijk niet laten lopen. Daarna was het een kwestie van wennen, me aanpassen, veel korte potjes tiki-taka-voetbal spelen. Het is echt een feest om mee te doen aan de rondo, als je maar niet in het midden staat. Het niveau waarop wij trainen is ongekend."
Suárez voelt zich enorm thuis in de kleedkamer, waarin iedereen zich erg bescheiden opstelt. "Toen ik hier kwam heb ik echt nagedacht over hoe ik me moest kleden en of ik wel de juiste auto had. Dat is toch vaak belangrijk in voetbal. Zelf interesseert me dat overigens weinig. Maar gelukkig speelt dat helemaal niet in deze kleedkamer, het is niet interessant. Iedereen doet normaal."
In een eerder stadium liet Suárez al weten op termijn graag terug te keren bij Ajax en die wens herhaalde hij in gesprek met Helden. "Ja, ik ga terug naar Ajax. Dat is altijd een wens van mij geweest. Mijn vrouw en ik vinden Amsterdam nog steeds geweldig, omdat de mensen je daar met rust laten. We konden daar rustig over straat, dat is nu weleens anders. Mijn wens is om terug te keren naar het team dat mij als speler heeft laten groeien, dat mij aan Europa heeft laten wennen en in Europa bekend maakte. Daar ben ik Ajax heel dankbaar voor, want ik heb daar veel geleerd."
het is beter dan dat hij zegt niet terug te komen, nu kan het nog gebeuren.quote:
Ik kan mij nog een gevalletje Chivu herinneren. Nee bedankt, ik geloof er niet in.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is beter dan dat hij zegt niet terug te komen, nu kan het nog gebeuren.
suarez is wel stukkie beter hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een gevalletje Chivu herinneren. Nee bedankt, ik geloof er niet in.
Daar gaat het niet om. Het gaat om het doen van beloftes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |