Wat een genottelijk gifjequote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Klein geruchtje: Louitje wil hoofd jeugdopleiding worden
[ afbeelding ]
85/86 was een leuk team, wel wisselvallig voor zover ik me kan herinnerenquote:Op maandag 11 april 2016 10:54 schreef Dven het volgende:
Verschil in opstellingen tussen de laatste keer en de voorlaatste keer
[ afbeelding ]
Met zulke spelers in je elftal zal er vast meer genoten zijn dan vandaag de dag genoten wordtquote:Op maandag 11 april 2016 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
85/86 was een leuk team, wel wisselvallig voor zover ik me kan herinneren
Was toch dat seizoen met de 9-0 tegen Sparta? Verloren wel 2 keer van Feyenoord en werden thuis finaal weggecounterd door PSVquote:Op maandag 11 april 2016 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
85/86 was een leuk team, wel wisselvallig voor zover ik me kan herinneren
Prachtig ditquote:Op zondag 10 april 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Klein geruchtje: Louitje wil hoofd jeugdopleiding worden
[ afbeelding ]
quote:Als het ligt aan Philippe Albert, oud-international van België, dan moet Yoeri Tielemans nog een aantal jaar in België blijven voordat hij een Europese transfer maakt.
Tielemans maakt als 18-jarige indruk in de hoofdmacht van Anderlecht. De middenvelder werd door Goal gekozen als grootste talent van achttien jaar of jonger. Albert erkent dat Tielemans over veel talent beschikt, maar ziet in hem niet het kaliber Eden Hazard.
"Dat de clubs nog altijd interesse in hem hebben, is omdat ze weten dat Youri bijzonder veel talent heeft. Hij heeft ook nog een groeimarge", verklaart Albert aan La Capitale. De oud-speler van onde rmeer Anderlecht denkt dat de jongeling over drie á vier jaar is uitgegroeid.
Europese subtop
"Als hij klaar is, zie ik Italië als een goede stap. Hij zou ook furore maken bij PSV en Ajax. Het is een speler voor de subtop in Europa, niet voor de absolute top", aldus de oud-speler.
Tielemans heeft dit seizoen bij Anderlecht al 23 comeptitiewedstrijden achter zijn naam staan. Daarin vond hij vier keer het net. Hij leverde twee assists af voor de Belgische topclub, voor welke hij ook negen Europa League-duels speelde.
Toen niet, maar hij zit er nog steeds. Dus echte monsterbedragen zijn er niet geweest, of wel? Misschien dat de hype wat overtrokken was en hij nu wat goedkoper is.quote:Op maandag 11 april 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want Ajax en PSV kunnen dat betalen
Anderlecht zal wel nog steeds iets van 15 miljoen willen.quote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Toen niet, maar hij zit er nog steeds. Dus echte monsterbedragen zijn er niet geweest, of wel? Misschien dat de hype wat overtrokken was en hij nu wat goedkoper is.
waarschijnlijk wel,quote:Op maandag 11 april 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anderlecht zal wel nog steeds iets van 15 miljoen willen.
Daarbij gaat Ajax echt niet nog een middenvelder kopen.
Ik zie ook eerlijk gezegd geen positieverbetering voor hem in Ajax of PSVquote:Op maandag 11 april 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anderlecht zal wel nog steeds iets van 15 miljoen willen.
Daarbij gaat Ajax echt niet nog een middenvelder kopen.
ik zie dat ik twee keer op een training ben geweest waar (als hij die dagen mee trainde) hij ook was... niet opgevallen toen.quote:Op maandag 11 april 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, een 15-jarige verdediger van ADO aangetrokken. Aberkane.
Iemand bekend met hem?
Word ook een statribune naar het schijnt.quote:
Fischer en Sinkgraven zijn dan ook Jupiler League niveauquote:Op maandag 11 april 2016 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Leuke opstelling van Jong Ajax tegen Sparta met oa vd Beek, Fischer, Sinkgraven.
Achterin is het wel matig overigens.
Nee.quote:Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fischer en Sinkgraven zijn dan ook Jupiler League niveau
Te laat zijn bij Breuer. Godver, dat het überhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 11 april 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinkgraven te laat bij Michel Breuer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |