okquote:Op zondag 10 april 2016 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Youri Mulder
Co Adriaanse
Arno Vermeulen
Ja leuk, maar niet hierquote:Op zondag 10 april 2016 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Youri Mulder
Co Adriaanse
Arno Vermeulen
Als Co Adriaanse de meest boeiende persoonlijkheid aan je tafel is weet je dat je een probleem hebt.quote:Op zondag 10 april 2016 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Youri Mulder
Co Adriaanse
Arno Vermeulen
Perfect was dat ja. Als exc zo zijn laatste 4 wedstrijden speelt dan hoeft W2 eigenlijk geen punten meer te halen.quote:
Met uitzondering van Co met afstand de slechtste tafel mogelijkquote:Op zondag 10 april 2016 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Youri Mulder
Co Adriaanse
Arno Vermeulen
Normaal gesproken wel. Als Feyenoord haar plicht doet, zijn ze nagenoeg kansloos voor plek drie. Met een winst van Utrecht staan ze vijfde om 16u20.quote:
Wie moeten er Europa in volgens jou, Stijn?quote:Op zondag 10 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Als Feyenoord haar plicht doet, zijn ze nagenoeg kansloos voor plek drie. Met een winst van Utrecht staan ze vijfde om 16u20.
6e manquote:Op zondag 10 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Als Feyenoord haar plicht doet, zijn ze nagenoeg kansloos voor plek drie. Met een winst van Utrecht staan ze vijfde om 16u20.
Ik zie voorlopig alleen AZ zitten. Dan weet je dat ook weer.quote:Op zondag 10 april 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie moeten er Europa in volgens jou, Stijn?
Hoe speelt de nieuwe spits van Oranje?quote:Op zondag 10 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb AZ en dan maar Utrecht ja. Hopelijk wint Feyenoord de beker. Hebben ze in Rotterdam ook weer eens een prijs, leuk voor ze.quote:Op zondag 10 april 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig alleen AZ zitten. Dan weet je dat ook weer.
Ik weet niet wat ik moet verwachten van FC Utrecht. Ik verwacht alleen dat Haller voor zakken geld vertrekt. Alleen laten de financiën het gok ik niet toe om goede aankopen te doen voor hun horrordefensie.quote:Op zondag 10 april 2016 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb AZ en dan maar Utrecht ja. Hopelijk wint Feyenoord de beker. Hebben ze in Rotterdam ook weer eens een prijs, leuk voor ze.
Alsof het wat uitmaakt Vliegen er toch allemaal uit in die voorronde.quote:Op zondag 10 april 2016 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb AZ en dan maar Utrecht ja. Hopelijk wint Feyenoord de beker. Hebben ze in Rotterdam ook weer eens een prijs, leuk voor ze.
Feyenoord/FC Utrecht gaat natuurlijk de groepsfase in.quote:Op zondag 10 april 2016 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt Vliegen er toch allemaal uit in die voorronde.
Misschien moeten we Heracles maar sturenquote:Op zondag 10 april 2016 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt Vliegen er toch allemaal uit in die voorronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |