Maar loopt niet meerquote:
Lee Perry loopt nogquote:
Dan zou ik heel veel respect voor Lee Perry hebbenquote:Op zondag 10 april 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gehoord.. De Nijmeegse 4 daagse?
PP springt niet meer, of het paard?quote:Op zondag 10 april 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
PP rijdt alweer paard, maar spring niet meer.. Dat is over
PPquote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
PP springt niet meer, of het paard?
Hmmm, en wat zegt zijn muts daarvan?quote:
Geen idee... Daar heb ik geen contact meequote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, en wat zegt zijn muts daarvan?
Droogkloot dat je er ook kan zijnquote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Daar heb ik geen contact mee
Gewoon rijden deed ie altijd al... Dat springen was mogelijk wel iets om te imponeren .. Ja helaasquote:
Omdat jij ook nog jong was (en hij toen al ouder) toen hij overleed denk ik.quote:Op zondag 10 april 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
36 jaar is Bob Marley maar geworden... Das best wel jong.. Dacht altijd dat ie veel ouder was
quote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef DrDDT het volgende:
5x gelezen, maar ik snap de TT niet.
Ja, uien zijn mager, maar je gaat er wel van uit je mond ruiken.
Maar dat er weinig Fokkers zijn met TBS, maakt een ui toch niet meer of minder mager?
Slaat meer op het eind van het vorige deelquote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef DrDDT het volgende:
5x gelezen, maar ik snap de TT niet.
Ja, uien zijn mager, maar je gaat er wel van uit je mond ruiken.
Maar dat er weinig Fokkers zijn met TBS, maakt een ui toch niet meer of minder mager?
Oh, dat is TL;DRquote:Op zondag 10 april 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaat meer op het eind van het vorige deel
De hindernissen stonden iets te hoog voor me, klein beetje zelfoverschatting.quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon rijden deed ie altijd al... Dat springen was mogelijk wel iets om te imponeren .. Ja helaas
Schade viel wel mee, wat dagen ongemak.quote:Op zondag 10 april 2016 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lee Perry loopt nog
En PP gelukkig ook nog/weer. Hoe is het met zijn getroffen bil afgelopen? Loopt ie weer?
Oh, gelukkig, ik zal het hem vertellen.quote:Op zondag 10 april 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan blijft het bij gissen.. Jouw UI zal niet het probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |