Hij doet altijd "aardig", maar houdt van rellen.quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,juĺlie doen ook weer normaal naar elkaar, WCH doet zelfs aardig.
Bietje goeie voorbeeld geven he. Nah, is niet alleen voor de vorm.quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,juĺlie doen ook weer normaal naar elkaar, WCH doet zelfs aardig.
doen wequote:Op zondag 10 april 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben noch rijk noch een kakker, maar ik houd wel van drinken, mag ik ook mee?
check die happytek shit die ik net postte eensquote:Op zondag 10 april 2016 00:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga dan wel alleen bier halen, dus dan moet je wel.
Had net weer normale muziek opgezetquote:Op zondag 10 april 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
check die happytek shit die ik net postte eens
vind je wel cool denk ik
hehehe aightquote:
echt onmogelijk om niet vrolijk van te wordenquote:
Oh ja? Wat is dan de sinus van 1 Mexicano?quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet aardig om zomaar dingen aan te nemen
nou ik heb het net even geluisterd en ik vind het kutquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt onmogelijk om niet vrolijk van te worden
Je had ook met Remqo meegekundquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
Had vanavond gemeet met FOK!kers maar TARDIS. wou niet mee naar huis.
Die man cared echt weinig
+1quote:Op zondag 10 april 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik heb het net even geluisterd en ik vind het kut
wat nu
Doet me een beetje denken aan de tetris techno remixquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt onmogelijk om niet vrolijk van te worden
dat is niet te berekenen omdat mexicanoquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ja? Wat is dan de sinus van 1 Mexicano?
en nu heb je geen slaapplek?quote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
Had vanavond gemeet met FOK!kers maar TARDIS. wou niet mee naar huis.
Die man cared echt weinig
ken ik niet denk ikquote:Op zondag 10 april 2016 00:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de tetris techno remix
als je iets niet kunt luisteren als je nuchter bent is het gewoon kutmuziekquote:Op zondag 10 april 2016 00:30 schreef HPLC het volgende:
Voor dat happy tek ben ik te nuchter denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |