Ik voelde dat aan. Ik zat zo'n 21 of 22 jaar geleden gewoon een sigaretje te roken. Begon alles, maar dan ook alles te schudden. Toen zei ik nog 'er is nu iets heel slechts ontstaan.'quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kan jij daar kennis van hebben? Weet je iets wat ik niet weet
Oh UTO.quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
commentaar op streams, slowchat in UTO
Ik moet zeggen,juĺlie doen ook weer normaal naar elkaar, WCH doet zelfs aardig.quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
WCH is wat geminderd met z'n kloons.
Prima. Voor de hele wereldbevolkingquote:
jaquote:
Zegt Opsoquote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen van UTO zijn nog ergere nolifers dan de KLB SC'ers
Meer dan dat dat lettertjers zijn op een rekenmachien weet jij er ook niet van Der_Mann.quote:
ik wil helemaal geen rijke kakkerquote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey hzaw er is binnenkort borrel bij vindicat he, ik fix een rijke kakker daar en jij een rijke kakster? Mcg kom je mee?
Zo voelde ik me ook bij jouw geboortequote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voelde dat aan. Ik zat zo'n 21 of 22 jaar geleden gewoon een sigaretje te roken. Begon alles, maar dan ook alles te schudden. Toen zei ik nog 'er is nu iets heel slechts ontstaan.'
Barney.gifquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meer dan dat dat lettertjers zijn op een rekenmachien weet jij er ook niet van Der_Mann.
je hebt alles voor hzaw en jezelf uitgestippeld, maar ik dan? mag gewoon bier halen de hele tijd zeker?quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey hzaw er is binnenkort borrel bij vindicat he, ik fix een rijke kakker daar en jij een rijke kakster? Mcg kom je mee?
zitten vast ook wel arme kakkers bijquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen rijke kakker
leuk ja hoop dat 't wat wordtquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deze week wat drinken na haar laatste tentamen.
het is niet aardig om zomaar dingen aan te nemenquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meer dan dat dat lettertjers zijn op een rekenmachien weet jij er ook niet van Der_Mann.
Ik ben noch rijk noch een kakker, maar ik houd wel van drinken, mag ik ook mee?quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt alles voor hzaw en jezelf uitgestippeld, maar ik dan? mag gewoon bier halen de hele tijd zeker?
ikwilhelemaalniks!quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zitten vast ook wel arme kakkers bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |