niet iedereen geeft iets om trouwenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja daarom vroeg ik het ook
wel een beetje jammer
Nooit dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
huwelijk alleen als er doekoe is voor schalen met sos
oh jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:57 schreef anti-loper het volgende:
FOK! bruiloft meeting
ik regel de rozenblaadjes
hoogstwaarschijnlijkquote:
ik was jouw favoriete sport kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
hplc wat laat je mij jouw taak overnemen gvd
gaat wel primaquote:
Dankzij die teringlijer Axl hebben wij nu weer na 23 jaar Slash terug op het podium!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:57 schreef deadprez het volgende:
niks mis met guns n roses
wel met die teringlijer axl
netjes man, goed bezigquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gaat wel prima
website laatst vernieuwd, zaken gedaan met bobbi en heb de eerste 1000 omzet binnen.
besta al bijna een jaar
Ik heb niet de gemakkelijkste weg gekozen. Veel gezeur. Daar wordt ik af en toe wel flauw van he.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt wel een boeiend leven volgens mij
Niet overdrijven DP. De wereld is best groot. Als redelijk bereisde merk ik ook dat het erg slecht gaat. Lijkt continue of we op de rand staan van 1 of andere supercrisis.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
sowieso heeft die man de hele wereld rondgereisd
Wunterslaush tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dankzij die teringlijer Axl hebben wij nu weer na 23 jaar Slash terug op het podium!
Het duurde +- 20 jaar voordat Chinese Democracy uitkwam, en hij had niet iedereen in Guns onder contract moeten stellen in `96 waardoor iedereen weg ging en Guns N Roses uit elkaar ging. Maar toch, ze staan weer samen op het podium. Axl lijkt ook niet meer zo achterlijk te doen (camera's afpakken, mensen op hun bek tikken dat soort fratsen)
Ik zeg kom maar naar europa.
ja ik vind het zelf ook nergens voor nodigquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Elkaar de eeuwige trouw beloven
Slashgodquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dankzij die teringlijer Axl hebben wij nu weer na 23 jaar Slash terug op het podium!
Het duurde +- 20 jaar voordat Chinese Democracy uitkwam, en hij had niet iedereen in Guns onder contract moeten stellen in `96 waardoor iedereen weg ging en Guns N Roses uit elkaar ging. Maar toch, ze staan weer samen op het podium. Axl lijkt ook niet meer zo achterlijk te doen (camera's afpakken, mensen op hun bek tikken dat soort fratsen)
Ik zeg kom maar naar europa.
Dan is het goed tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik vind het zelf ook nergens voor nodig
m'n vriendin gelukkig ook niet
Zegt ze nuquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik vind het zelf ook nergens voor nodig
m'n vriendin gelukkig ook niet
preciesquote:
mijn doel voor komend jaar is 10k omzetquote:
ik ken dr ondertussen ook wel een beetjequote:
das wel een flinke stap vooruitquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mijn doel voor komend jaar is 10k omzet
zou wel nice zijn
Slash 2 jaar terug live gezien, wat een gitarist zeg! (Al had die 28 minuten versie van Rocket Queen niet gehoeven)quote:
zonnebloemenpitten shit toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gaat wel prima
website laatst vernieuwd, zaken gedaan met bobbi en heb de eerste 1000 omzet binnen.
besta al bijna een jaar
ja ik snap echt niet dat mensen niet zouden willen trouwenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
maar anti-loper is conservatieve boi en blijft zich er maar over verbazen
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ken dr ondertussen ook wel een beetje
rozenblaadjes manquote:
Oasis, mehhquote:
nee hoezo? wat zou het voor ons veranderen als we zouden trouwen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ik snap echt niet dat mensen niet zouden willen trouwen
het is meer dan alleen maar geld verspillen hoor
ja en zaal afhuren voor 5 mensen is ook zoietsquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoezo? wat zou het voor ons veranderen als we zouden trouwen?
echt helemaal niks gewoon
Ik leg een corba 6 onder je auto als ik hem zie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oasis, mehh
[ afbeelding ]
Noemde zichzelf beter dan de Beatles, flikker toch op
niet zo projecteren professeurquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en zaal afhuren voor 5 mensen is ook zoiets
Die is ook goddelijk jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Slash 2 jaar terug live gezien, wat een gitarist zeg! (Al had die 28 minuten versie van Rocket Queen niet gehoeven)
Hij is super snel, doet echt waanzinnig lekkere loopjes ook altijd, maar vind het wel overdreven om hem te aanbidden en te zeggen dat er geen betere gitarist is.
Want beter is niet alleen sneller, beter is ook technischer. En op dat vlak is het toch echt JeffBeckGod!
het is gewoon het gevoel dat het met zich mee brengtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoezo? wat zou het voor ons veranderen als we zouden trouwen?
echt helemaal niks gewoon
Lichtblauwe Twingo, kan niet missenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik leg een corba 6 onder je auto als ik hem zie.
ik handel in rozenblaadjesquote:
ja oké en dat is ook prima, maar niet iedereen ervaart dat zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
het is gewoon het gevoel dat het met zich mee brengt
elkaar mijn man of mijn vrouw kunnen noemen. het is ook niet alleen trouwen zelf , maar de huwelijksaanzoek of de reis er na. het is allemaal een beleving dat ik wel zou willen meemaken
Kenteken op aanvraag bij de dumpert redactie, staat vast nog wel in het archief.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lichtblauwe Twingo, kan niet missen
quote:
Een Corba? Die doen niks.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik leg een corba 6 onder je auto als ik hem zie.
Rijden anders genoeg lichtblauwe Twingo's rond in NL.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lichtblauwe Twingo, kan niet missen
En z'n neusringetjequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
vind slash eigenlijk maar een matige gitarist
beetje stoer doen met die hoed en een sjekkie in zn bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |