Ik heb te gek gewoond man de laatste jaren, in huis skaten, in de parking... Jammer dat het niet meer te doen was. De internationale arbeidsmarkt is echt kut momenteel. Terug moeten keren naar R'dam. Hier is werk of het wordt hier verdeeld en zelfs hier is het best nog lastig. Het gaat echt slecht als ik het vergelijk met een jaar of tien terug.quote:
Jij hebt wel een boeiend leven volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb te gek gewoond man de laatste jaren. Jammer dat het niet meer te doen was. De internationale arbeidsmarkt is echt kut momenteel. Terug moeten keren naar R'dam. Hier is werk of het wordt hier verdeeld en zelfs hier is het best nog lastig. Het gaat echt slecht als ik het vergelijk met een jaar of tien terug.
sowieso heeft die man de hele wereld rondgereisdquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt wel een boeiend leven volgens mij
ewa mattiquote:
Twijfel is soms de grootste steun ;s .quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je steun kon rekenen, dit waardeer ik zeer.
hoe gaat het leef manquote:
matige bandquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
HOLY SHIT!![]()
![]()
KOMEN ZE AL NAAR EUROPA?!!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
AXLGOD!
zelfde als altijdquote:
hey schatjequote:
ja same oldquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfde als altijd
en hoe ist met jou?
hahah ik zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja same old
saai leventje momenteel met stage
ben jij al getrouwd of wat
jij bent degene die in een band zit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JE BENT GODVERREDOMME ZELF EEN MATIGE BAND JA.
ja gelukkig manquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef zeer het volgende:
[..]
beetje druk met werken door de weeks ;s
met jou alles goed
zou wel op de bruiloft willen zuipenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja DP, vraag je vriendin eens ten huwelijk :s
ja daarom vroeg ik het ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah ik zat er al op te wachten
wat denk je zelf
ok man, goed argument ook. Kansas, zeg dan niets.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent degene die in een band zit.
huwelijk alleen als er doekoe is voor schalen met sosquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja DP, vraag je vriendin eens ten huwelijk :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |