Ik hou er ook niet van, van dit gedrag, maar qua looks past het hem welquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Nee ik vind dit alleen maar naar, ik hou toch niet van zulke agressie
Dus dit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik hoop wel dat Jan K. of zij eruitgaat, want die andere drie mogen niet weg.
Dan moeten we hem delenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Ben echt een beetje verliefd op Jan V.Echt met trouwen, alles
Maar als Marlijn eruit moet is dat echt belachelijk. Vrees dat Waylon dan een tantrum throwt en de studio verbouwtquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Gaat het publiek niet stemmen dan? Ik vrees dat Jan K. daar veel te populair voor is.
iets met een grote voorgevel en zulksquote:
Marlijn gaat er echt niet uitquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar als Marlijn eruit moet is dat echt belachelijk. Vrees dat Waylon dan een tantrum throwt en de studio verbouwt
zij bekeren hem welquote:
johquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met een grote voorgevel en zulksBabymelk moet ergens opgeslagen worden natuurlijk.
Zitten daar nou plastic tetters onder of wat zie ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Wat wat wat, die tieten, is dat echt zo?
Ja, Marlijn mag er echt niet uit!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar als Marlijn eruit moet is dat echt belachelijk. Vrees dat Waylon dan een tantrum throwt en de studio verbouwt
nééééquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een vriendin, in het publiek te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |