Vind ik ook echt slecht van Glennis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef MaLo het volgende:
Jan K. is echt slecht
En Glennis overschaduwt Fatima weer eens
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Allerlei op- en aanmerkingen, en dan met een 8 komen.
Zo makkelijk waren ze op school nooit
En toch een 9 krijgen..quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:46 schreef mootie het volgende:
Glennis verpest het ook zo lekker voor haar kandiaat. Door haar gebrul ligt de nadruk extra op zijn gebrek aan volume
Ik vind hem de allerslechtste kandidaat. Furtjuh die er in aflevering 1 uitmoest zong minder slecht dan Jan K.quote:
Nee ging over Marlijns solo. Ben wel benieuwd, vind het naar dat hij zo reageertquote:
Nee na de solo van Marlijn, als ik het voorstukje goed heb gezien.quote:
We gaan beoordelen of het terecht is of nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ging over Marlijns solo. Ben wel benieuwd, vind het naar dat hij zo reageert![]()
En andersom ook. Ik zei net als ze niet getrouwd was dan wist zij het ook welquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk al sinds een paar afleveringen dat Waylon verliefd is op Marlijn. Zeker na vorige week.
Dat klopte echt niet, die inzet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Volgens Waylon klopt het wel... maar vind het ook vreemd klinken zo.
Ja andersom is het al helemaal te begrijpenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef cactussoep het volgende:
[..]
En andersom ook. Ik zei net als ze niet getrouwd was dan wist zij het ook wel
Dit soort dingen doe hij bij het minste of geringste, gok ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja andersom is het al helemaal te begrijpen
Maar ik zou Waylon geen relatiemateriaal vinden, dat zou geen week goed gaan. Maar hij is wel lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |