Ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zie je wel, ze kunnen de stem van Glennis uit zetten in die oortjes. Ik ben blij voor die mensen.
Ze komt op mij een beetje over alsof ze tussen optredens in zich heel erg moet inhouden om niet op alles en iedereen te vloeken en tieren. Als uitlaat gaat ze vervolgens op het podium vooral heel erg hard zingen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:36 schreef roos85 het volgende:
Glennis is echt een van de artiesten met de minste sympathie he
ik wil dat ziggo een filteroptie biedtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zie je wel, ze kunnen de stem van Glennis uit zetten in die oortjes. Ik ben blij voor die mensen.
Doe mij ook die oortjesquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goed idee. Selectieve Mute, speciaal voor programma's met Glennis.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik wil dat ziggo een filteroptie biedt
Dit zegt eigenlijk al genoeg:quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze komt op mij een beetje over alsof ze tussen optredens in zich heel erg moet inhouden om niet op alles en iedereen te vloeken en tieren. Als uitlaat gaat ze vervolgens op het podium vooral heel erg hard zingen.![]()
Ik kan het natuurlijk mis hebben. Misschien is ze wel heel aardig, ik ken haar niet persoonlijk.
Dat somt het idd aardig op, ja.quote:
Hier heeft ze zich zeker niet populair mee gemaaktquote:
neemt niet weg dat ik een cd van hem meer kans geef. Maar Marlijn was echt fantastisch!quote:Op zondag 10 april 2016 02:43 schreef ato het volgende:
Wat was Marlijn goed he, ik denk dat zij de gedoodverfde winnaar Jan V van de troon gaat stoten.
Ik had liever Fatima eruit vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |