SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we samen gaan van morties geld
Gadverdamme manquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik at net zo'n baby fruithapje toch
nou dat smaakt nog niet zo slecht als ik had verwacht
Hele dag yoghurtje eten tochquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik at net zo'n baby fruithapje toch
nou dat smaakt nog niet zo slecht als ik had verwacht
ik wil je lichaam wel verwennenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij moet m'n lichaam wennen aan brood en zuivel
Ga eten dan ipv ons lastig vallenquote:
manlet lengtequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
morti dat meisje en ik hadden gister over ons seksleven en toen zei ze dat ze nog een bepaalde jongen moest en daar voldoe jij aan
leg uitquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
morti dat meisje en ik hadden gister over ons seksleven en toen zei ze dat ze nog een bepaalde jongen moest en daar voldoe jij aan
Jeetje, wat een specifieke doelgroep.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft nooit met n horende jongen gedaan en wil dat nog heel graag
ja ze is ook doof
Oh denk ze zoekt een intellectueel/fotomodel/keukenprinsquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft nooit met n horende jongen gedaan en wil dat nog heel graag
ja ze is ook doof
kan me wel voorstellen, is toch andere ervaring dan met iemand met hetzelfde probleem qua communicatiequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een specifieke doelgroep.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een specifieke doelgroep.
je bent knap, das voldoende hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk ze zoekt een intellectueel/fotomodel/keukenprins
Ik weet dat dove mensen vaak een beetje apart praten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen, is toch andere ervaring dan met iemand met hetzelfde probleem qua communicatie
Over t algemeen wel ja, maar niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat dove mensen vaak een beetje apart praten.
Dat lijkt me wel raar tijdens seks.
Maar verder, ach.
gewoon niet pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat dove mensen vaak een beetje apart praten.
Dat lijkt me wel raar tijdens seks.
Maar verder, ach.
Licht uit en je mond houdenquote:
Maar dingen als kreuntjes enzo.quote:
gewoon niet doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of als ze je pijpt, je wil haar waarschuwen dat je klaarkomt.
hoe praat je met mquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand in mijn team is ook doof
hij speelt back dus toch geen communcatie nodig
Weet ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dingen als kreuntjes enzo.
Zouden die ook anders klinken.
Is misschien ook lastig.
waarom waarschuwen. Lekker laten chokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is misschien ook lastig.
Gewoon klein buisje met water in je hand houden en water eruit spuiten als teken dat je klaarkomtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is misschien ook lastig.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon klein buisje met water in je hand houden en water eruit spuiten als teken dat je klaarkomt
Hehe.quote:
Is me geregeld gevraagd om het te melden ivm hoeveelheidquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom waarschuwen. Lekker laten choken
Of even vinger in de anus stoppen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon klein buisje met water in je hand houden en water eruit spuiten als teken dat je klaarkomt
hij kan wel liplezen maar kan natuurlijk niet op het veldquote:
nee inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij kan wel liplezen maar kan natuurlijk niet op het veld
Ik heb ook veel #justindothingsquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Is me geregeld gevraagd om het te melden ivm hoeveelheid
[..]
Of even vinger in de anus stoppen.
ik raakte me eigen face wel eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
Zoveel mogelijk cum op je gezicht gespoten krijgen
nou voel je maar vereerd dat jij voor dom bent uitgemaakt en de rest nog nooitquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent dom he.
Dit postte tong gister naar mij.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou voel je maar vereerd dat jij voor dom bent uitgemaakt en de rest nog nooit
Op paarden moet je ook niet gaan wedden neequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mezelf weer voor de gek gehouden door in te zetten op the grand national
gewoon small voor de traditiequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op paarden moet je ook niet gaan wedden nee
Zien en gezien wordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel altijd de goede mensen bij die evenementen.
Soow koekoekquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Om nog even over de paarden te hebben.
Een kennis van mn vriendin had nog nooit een paardenrace gezien en heeft gewoon bijna 7kop gewonnen op de paarden.
paardengod.
ik heb alleen altijd pech met paarden.
Dat is ook niet nodig, blijkt maar weer.quote:
Dat hoor je vaker inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, blijkt maar weer.
altijd smerig beginnersgeluk
Lekker man. Geniet er van!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht goed nachtje boksen kijken met mn pa.
Dat is echt lang geleden.
ben ik hele seizoen alquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin ook voetbalmoe te worden.
Ik wil denk ik alleen de CL finale en de EL finale zien afhankelijk van wie daar in staat.quote:
Laatste speelronde PL als zowel Spurs als Leicester nog kampioen kunnen worden en strijd om plek 4 nog spannend is wordt wel puur genot natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil denk ik alleen de CL finale en de EL finale zien afhankelijk van wie daar in staat.
Ik heb dit seizoen ongelooflijk weinig gevolgd van de PLquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste speelronde PL als zowel Spurs als Leicester nog kampioen kunnen worden en strijd om plek 4 nog spannend is wordt wel puur genot natuurlijk.
Betfred heeft leicester al uitbetaald als kampioen lol.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste speelronde PL als zowel Spurs als Leicester nog kampioen kunnen worden en strijd om plek 4 nog spannend is wordt wel puur genot natuurlijk.
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betfred heeft leicester al uitbetaald als kampioen lol.
betfredgod.
Ja, waarom zou dat niet mogen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfMag dat uberhaupt wel? Ze mogen flink terug gaan cashen naar leden die Spurs als kampioen hebben dan als Spurs kampioen wordt
Ja dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat niet mogen.
Ze moeten alleen dubbel gaan betalen als ze het niet worden.
Maar het wordt sowieso een outsider dus die bookies pakken massas geld zelfs als spurs het wordt.
Al wil een bookie Newcastle uitroepen als kampioen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo ja
Nou ja, omdat het pas een Win is als ze officieel niet meer achtergehaald kunnen worden lijkt me.
Ze krijgen er heel wat voor terug ja, dat is zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al wil een bookie Newcastle uitroepen als kampioen.
Is niet verboden.
Maar betfred moest maar 1 miljoen pond uitbetalen op leicester, fucking weinig voor gratis publiciteit.
quote:was the first bookmaker to pay out early, in 1998 on Manchester United, only for Arsenal to win the title.
He also paid out early on Man United in 2012, only for Man City to win the title on goal difference."
Als ze winnen van United morgen gok ik dat Spurs het wordtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Betfred heeft het 2 keer fout gehad in 18 jaar vroeg uitbetalen
Vies veel gecasht wel toen op City toen ze achter stondenquote:
Had je gelezen wat ik postte over de kennis van vriendin en paarden pffquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies veel gecasht wel toen op City toen ze achter stonden
Hm nee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je gelezen wat ik postte over de kennis van vriendin en paarden pff
Kennis van mn vriendin had 7kop gepakt op grand national, en nog nooit een seconde paardenrace gezienquote:
Zou wel sick zijn inderdaad, maar gaan het niet redden denk ik.quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kennis van mn vriendin had 7kop gepakt op grand national, en nog nooit een seconde paardenrace gezien
Ik heb die race in 10 jaar nog nooit iets gepakt
Jezusquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kennis van mn vriendin had 7kop gepakt op grand national, en nog nooit een seconde paardenrace gezien
Ik heb die race in 10 jaar nog nooit iets gepakt
zeggen ze al 6 maandenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel sick zijn inderdaad, maar gaan het niet redden denk ik.
Ze had ook gewoon een fors bedrag gezet op een 40/1 outsider omdat ze het een leuke naam vondquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusJa het is ook gewoon puur gokken, je hoeft echt geen kennis te hebben
Ja maar toen was het nergens op gebaseerd. Nu wellquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Opeens die paard wint, terwijl dat paard nog nooit had gesprongen
zo word je kampioenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nergens op gebaseerd. Nu well
laatste wedstrijden vies vies geluk en telkens 1-0 winst
Ze gaan het redden hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nergens op gebaseerd. Nu well
laatste wedstrijden vies vies geluk en telkens 1-0 winst
Een van de paarden waar ik small op had gezet op odds van 12, hele tijd vooraan. Maar jockey vermoedde dat paard lichte blessure had opgelopen dus toen had ie het paard laten stoppen.quote:
40/1 2/1 snap ik nooit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En mijn outsider van 40/1 die eindigde zonder jockey omdat ie eraf was geflikkerd![]()
40/1 is 41quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40/1 2/1 snap ik nooit.
Is dat een odd van 40 dan?
meer dan superbowlquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel genoten, dus worth.
600 miljoen kijkers ook, koekoek.
om te bettenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt bizar he voor een race van een minuut of 8
ja niemand kijkt voor zn lol naar die sportquote:
Die paardenrace op de kermis die paarden gaan gewoon randomquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja niemand kijkt voor zn lol naar die sport
Of je hebt veel geld in een paard zitten, of je bet op een paard.
net echt dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die paardenrace op de kermis die paarden gaan gewoon random
100% gok
Jij ging laatst ook naar Helmond toch? Ook dat lange stuk op die 80km weg ter hoogte van den bosch? Wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaie weg zeg omggquote:
Ja, godverdommequote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij ging laatst ook naar Helmond toch? Ook dat lange stuk op die 80km weg ter hoogte van den bosch? Wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaie weg zeg omgg![]()
Echt, is er geen minder saaie route die ongeveer net zo lang duurt?quote:
Moest er ehbo cursus bij een bedrijf geven. Kom er niet vaak nee. Godzijdankquote:Op zondag 10 april 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt, is er geen minder saaie route die ongeveer net zo lang duurt?Of was jouw helmond bezoekje eenmalig?
quote:Op zondag 10 april 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest er ehbo cursus bij een bedrijf geven. Kom er niet vaak nee. Godzijdank
quote:Op zondag 10 april 2016 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja ik ook niet super vaak maar soms, zus woont er.
En dan vandaag met die zon in je oogjes en dan die weg, nee.
ja, wtf he.. moet ik op die weg en staat Helmond ook al aangegeven dus dan denk je al van 'Oh ok ben er zo, ook zo'n typische weg dat ik er zo benquote:Op zondag 10 april 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]en het duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangggggg die weg.
Daarom is het ook zo'n pleuris eind vanuit Den Haag. Snelweg is niet erg, dat gaat wel snel maar man man manquote:Op zondag 10 april 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, wtf he.. moet ik op die weg en staat Helmond ook al aangegeven dus dan denk je al van 'Oh ok ben er zo, ook zo'n typische weg dat ik er zo ben![]()
' DRIE KWARTIER OID MOET JE GODVERDOMME OP DIE WEG RIJDEN
![]()
![]()
Ja maar dat is het ook, rij je grootste gedeelte 100 - 130 en dan .. 80quote:Op zondag 10 april 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo'n pleuris eind vanuit Den Haag. Snelweg is niet erg, dat gaat wel snel maar man man man![]()
![]()
En niet harder gaan rijden want dan krijg je een paar mooie bonnen binnen op die weg.quote:Op zondag 10 april 2016 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het ook, rij je grootste gedeelte 100 - 130 en dan .. 80
Ook zo bloed irritant he, als je Den Haag binnen rijdt gewoon via centrum zeg maar.. altijd van die mensen die dan op de rem gaan bij trajectcontrole bord. Sjongejongejonge, vraag me trouwens af waar die shit staat want rij daar altijd bij schenkkade snelweg op en dan richting delft. Eigenlijk altijd te hard maar nooit boete? Ja oke, maar 10 km oid hoorquote:Op zondag 10 april 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En niet harder gaan rijden want dan krijg je een paar mooie bonnen binnen op die weg.
Weet ook niet precies waar dat ingaat op dat stuk. Weet hem wel vlak na het forepark.quote:Op zondag 10 april 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook zo bloed irritant he, als je Den Haag binnen rijdt gewoon via centrum zeg maar.. altijd van die mensen die dan op de rem gaan bij trajectcontrole bord. Sjongejongejonge, vraag me trouwens af waar die shit staat want rij daar altijd bij schenkkade snelweg op en dan richting delft. Eigenlijk altijd te hard maar nooit boete? Ja oke, maar 10 km oid hoor
Ja, vind de boete alleen niet grappigquote:Op zondag 10 april 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Grappig, je kunt je flitsfoto van als je te hard rijdt online bekijken
Heb nog nooit boete gehad op snelweg, dus maak me eigenlijk sowieso geen zorgen. En rij best veelquote:Op zondag 10 april 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ook niet precies waar dat ingaat op dat stuk. Weet hem wel vlak na het forepark.
Ja, niemand he. Maar sta tot nu toe op twee en allebei in de maand dat ik mn rijbewijs haalde hahaahah. Eerste voor te hard rijden (7 km te hard) en ander voor geen parkeergeld betaald. Dat parkeergeld echt zo stom, ik zei al dat ik daar een boete voor zou krijgen omdat ik gewoon áltijd vergat uberhaupt te controleren of ik moest betalen of nietquote:Op zondag 10 april 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vindt de boete alleen niet grappig
quote:Op zondag 10 april 2016 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog nooit boete gehad op snelweg, dus maak me eigenlijk sowieso geen zorgen. En rij best veel
[..]
Ja, niemand he. Maar sta tot nu toe op twee en allebei in de maand dat ik mn rijbewijs haalde hahaahah. Eerste voor te hard rijden (7 km te hard) en ander voor geen parkeergeld betaald. Dat parkeergeld echt zo stom, ik zei al dat ik daar een boete voor zou krijgen omdat ik gewoon áltijd vergat uberhaupt te controleren of ik moest betalen of niet. Gewoon auto neerzetten doei
quote:Op zondag 10 april 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik alleen snelheidsboetes tot nu toe. Beetje teveel al. Niet geteld verder.
De ergste was 25 km te hard. Meestal kreeg ik boetes ook voor 7 km te hard. Dat viel wel mee.quote:Op zondag 10 april 2016 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoeveel te hard rij je dan, ongeveer?
Heen en terug?quote:Op zondag 10 april 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag twee keer getankt bij zelfde tankstation, ho ho ho ho
Ja, rij op gas.. kun je maar 250 - 300 km ongeveer op tankje rijdenquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 10 april 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, rij op gas.. kun je maar 250 - 300 km ongeveer op tankje rijden
Zo danquote:Op zondag 10 april 2016 22:05 schreef Onnoman het volgende:
julia gilas
[ afbeelding ]
Aline Bernardes
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:
Ja, daarom zeg ik het ookquote:
Still standingquote:Op maandag 11 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
The Guardian noemt Sanders, unstoppable.
Frappant.
Tsja. als hij straks New York paktquote:
In 2008 stapten ze ook op het laatst pas over naar Obama toch?quote:
Sanders is wel even andere koek dan Obama.quote:Op maandag 11 april 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2008 stapten ze ook op het laatst pas over naar Obama toch?
Dat snap ik ook wel. Maar hij schijnt toch wel op koers te raken, en volgens veel media zou hij kunnen profiteren van Panama Paper-schandaalquote:Op maandag 11 april 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanders is wel even andere koek dan Obama.
Dat is niet te zien bij de bookies of polls.quote:Op maandag 11 april 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar hij schijnt toch wel op koers te raken
Nou ja, 2 grote staten moeten nog komen. Misschien denken veel dat het een stunt word.quote:Op maandag 11 april 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet te zien bij de bookies of polls.
Sanders staat op 37%, terwijl die 56% moet hebben van alle remaining states.
En negentien procentpunten lijkt me wat veel.
Hoezo?quote:Op maandag 11 april 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet binnekort ook 2 keer stemmen, elende.
ja maar waar moet je voor stemmen bedoel ikquote:Op maandag 11 april 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het voor beide nog niet weet.
Brexit referendum en burgemeester van London.quote:Op maandag 11 april 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar waar moet je voor stemmen bedoel ik
Wat voor uitslag wordt er verwacht voor Brexit? Ik weet wel dat regering het wil maar wat vinden meeste inwoners? Willen die er ook uit?quote:Op maandag 11 april 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Brexit referendum en burgemeester van London.
De regering is neutraal. Cameron wil er in blijven.quote:Op maandag 11 april 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor uitslag wordt er verwacht voor Brexit? Ik weet wel dat regering het wil maar wat vinden meeste inwoners? Willen die er ook uit?
Oh dacht dat Cameron juist eruit wilde tijdje terugquote:Op maandag 11 april 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De regering is neutraal. Cameron wil er in blijven.
Het blijf-kamp is 50-54% in de peilingen.
Nee, Cameron is EU-kritisch maar niet voor een exit.quote:Op maandag 11 april 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat Cameron juist eruit wilde tijdje terug
Exit lijkt me op dit moment ook niet heel gunstig voor Europa neequote:Op maandag 11 april 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Cameron is EU-kritisch maar niet voor een exit.
Mijn standpunt in feite. Maar moet me er nog in verdiepen
Ik stem dan ook niet voor Europa. Maar voor mijn landquote:Op maandag 11 april 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Exit lijkt me op dit moment ook niet heel gunstig voor Europa nee
Ik bedoel niet eens zozeer Europa als in EU. Je woont zelf ook in Europaquote:Op maandag 11 april 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stem dan ook niet voor Europa. Maar voor mijn land
Ik stem voor hetgene wat het best voor het landsbelang is in mijn optiek.quote:Op maandag 11 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Je stemt wel voor je land maar je kan ook in acht nemen dat het continent waar je in woont niet verder ontwricht wordt
Waarom ben je voor een stay dan eigenlijk? Je zegt zelf vaak genoeg dat Nederland zich zonder problemen uit de EU kan werpenquote:
Dat zal ook geen enkel probleem zijn, ik weet alleen niet of het het beste is op moment.quote:Op maandag 11 april 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je voor een stay dan eigenlijk? Je zegt zelf vaak genoeg dat Nederland zich zonder problemen uit de EU kan werpen
Over die burgemeester in Londen hadden ze laatst op npo documentaire van gemaakt toch?quote:Op maandag 11 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal ook geen enkel probleem zijn, ik weet alleen niet of het het beste is op moment.
Oude burgemeester ja.quote:Op maandag 11 april 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over die burgemeester in Londen hadden ze laatst op npo documentaire van gemaakt toch?
Was wel goeie volgens mijquote:Op maandag 11 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oude burgemeester ja.
Was wel interessant, iewat gekleurd.
van Gaal vond London ook wel vies druk vandaagquote:Op maandag 11 april 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Boris Johnson was ook wel goed.
Jammer dat ie zoveel fietsers in de stad heeft gezet
Loll ja las het.quote:Op maandag 11 april 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Gaal vond London ook wel vies druk vandaag
Feyenoord was nog best aardigquote:Op maandag 11 april 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Loll ja las het.
Niets geen voetbal gezien vandaag verder.
Vannacht tot 6 uur met mn pa boksen gekeken.quote:Op maandag 11 april 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord was nog best aardig
40-45 kansen en 0-1 verder
Oh dus toch een hostiequote:Op maandag 11 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ging ik een hostie proberen te eten en had ik VIES veel pijn aan mn kaak.
Wat een enerverende dienst.
Nee, daar waag ik me niet aan.quote:Op maandag 11 april 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus toch een hostie![]()
Ik dacht dat je tosti bedoelde op whatsapp
Nooit opquote:Op maandag 11 april 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, daar waag ik me niet aan.
Hostiegenot.
quote:Op maandag 11 april 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voor het idee kun je een stuk oud brood eten.
Maar je beide ouders zijn ook niet katholiek toch? Of alleen je moeder?quote:Op maandag 11 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In de kerk in het dorp van mn ouders mag ik hem eigenlijk ook niet.
Maar ja, hun weten niks
Mijn moeder wel. Poolse he.quote:Op maandag 11 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je beide ouders zijn ook niet katholiek toch? Of alleen je moeder?
Waarom ben jij niet katholiek opgevoed dan?quote:
Ik ben juist katholiek opgevoed.quote:Op maandag 11 april 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet katholiek opgevoed dan?
Toch ga je naar Anglicaanse kerk en niet naar Katholiekequote:Op maandag 11 april 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En met bepaalde theologische standpunten.
Omdat ik Anglicaan ben, mijn vriendin Anglicaan.quote:Op maandag 11 april 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch ga je naar Anglicaanse kerk en niet naar Katholieke
Puur doordat het een instituut is?
Denk dat vele katholieken laks zijn over hun daden omdat zze weten dat biechten het nietig maaktquote:
Dat heb ik nooit ervaren bij wie dan ook.quote:Op maandag 11 april 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat vele katholieken laks zijn over hun daden omdat zze weten dat biechten het nietig maakt
Zehoeven het dan ook niet uit te sprekenquote:Op maandag 11 april 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit ervaren bij wie dan ook.
Maar dan zou dat bij ieder abrahamistisch geloof zo moeten zijn.quote:
Nu ken ik verder geen katholieken in mijn omgeving, sowieso weinig gelovigen.quote:Op maandag 11 april 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan zou dat bij ieder abrahamistisch geloof zo moeten zijn.
Daar geloof ik niet zo in.
Ik bedoel in de Islam en elke vorm van het christendom is vergeving een centrale functie.quote:Op maandag 11 april 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ken ik verder geen katholieken in mijn omgeving, sowieso weinig gelovigen.
Toevallig wel een oom die de afgelopen jaren flink bekeert is. Pinkstergemeente geloof ik.
Waarom vind je biechten lachwekkend dan als het een centrale functie heeft in de religie?quote:Op maandag 11 april 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel in de Islam en elke vorm van het christendom is vergeving een centrale functie.
Of dat nu door biechten is of niet. Biechten is het middel om tot oprecht berouw te komen.
Omdat ik niet in het middel geloof persoonlijk.quote:Op maandag 11 april 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vind je biechten lachwekkend dan als het een centrale functie heeft in de religie?
Hm ja, behalve dat bij katholieken tegen ze wordt gezegd dat ze vergeven zijn en anderen het maar moeten hopenquote:Op maandag 11 april 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder geloofd er heilig in dat het een functie heeft.
Prima toch, maar uiteindelijk is het gezamelijke standpunt dat het om oprecht berouw gaat en vergeving van God.
Nou, ik denk dat iedereen net zo goed in de vergeving gelooft. Dat is namelijk een vrij essentieel kernpunt.quote:Op maandag 11 april 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, behalve dat bij katholieken tegen ze wordt gezegd dat ze vergeven zijn en anderen het maar moeten hopen
Denk dat veel zichzelf liever agnost noemen tegenwoordigquote:Op maandag 11 april 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken verder maar bijzonder weinig overtuigd atheisten in mijn directe kenissenkring
Die ken ik verder helemaal niet denk ik in het echt.quote:Op maandag 11 april 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel zichzelf liever agnost noemen tegenwoordig
Daar sluit ik me wel bij aan overigens
Dat kan weleens zo zijn ja. Maar voor mij is er niet zoiets als definitief geloven of definitief uitsluiten dusjaquote:Op maandag 11 april 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
En die zich zo noemen zijn de facto atheist vaak.
Of zoekend theist.
Uitsluiten zolang er geen hard bewijs is neigt op veel fronten ook wel naar de facto atheisme.quote:Op maandag 11 april 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan weleens zo zijn ja. Maar voor mij is er niet zoiets als definitief geloven of definitief uitsluiten dusja
Dan kom je toch bij agnostisch uit
Ja maar die baseren het op de wetenschap. Optisch bewijs is er niet dus het bestaat niet.quote:Op maandag 11 april 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitsluiten zolang er geen hard bewijs is neigt op veel fronten ook wel naar de facto atheisme.
Ja, atheist.quote:Op maandag 11 april 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spectrum_of_theistic_probability
Geinig leesmateriaal.
Maar zelfs iemand als Dawkins vindt zichzelf een 6 uit 7.
Ben je dan agnost of atheist?
Zou zoiets ook op kunnen gaan voor een politiek spectrum?quote:Op maandag 11 april 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het wel een machtig mooi meetsysteem van Dawkins.
Politiek kompas probeert dat.quote:Op maandag 11 april 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou zoiets ook op kunnen gaan voor een politiek spectrum?
Denk ik ook ja. Daar is het te abstract voorquote:Op maandag 11 april 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk trouwens dat er maar weinig tot geen 1s of 7s zijn
quote:Op maandag 11 april 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Er werden toen atheisten boos omdat christenen gingen bidden voor Dawkins toen ie iets aan zn hart had.
Grappig was dat wel.
Ik denk dat we daarom antitheisten en atheisten meer moeten onderscheiden.quote:Op maandag 11 april 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat staat me vaak tegen aan veel atheisten. Dat ze als levensdoel lijken te hebben om alles wat maar verwant is aan religie continu onderuit proberen te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |