abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161303415
Ik mag in Juni een nieuwe telefoon uitkiezen bij mijn abonnement.
Nou ben ik tevreden met mijn Note 3 maar als ik tóch een ander toestel mag over 2 maanden waarom dan niet he? :D

Nou zit ik best wel te twijfelen tussen:
- Samsung Galaxy S7
- iPhone 6s
- Huawei P9
- Sony Xperia Z5 Premium
- Microsoft Lumia 950

Met andere woorden, flink wat verschillen onderling, en het zijn ook allemaal iets kleinere toestellen (Die Note 3 is echt nog steeds een fijn toestel, maar ik wil toch wel iets kleiners)

Nou ben ik iemand die veel van foto's maken en filmen houd, en hoewel ik daar een Digitale Camera voor heb heb ik die niet altijd bij mij.
Natuurlijk is dit niet het belangrijkste, hij moet lekker snel zijn, redelijk goede batterij hebben, en het liefst moet er ook het een en ander te customizen zijn qua OS

Ik neig persoonlijk heel erg naar de iPhone 6s of de Galaxy S7 en die andere toestellen sja. Wat mij bij de Nokia (Excuses, Microsoft :') ) Aanspreekt is Windows Mobile, lekker slick, schijnt een heel snel toestel te zijn. En de camera is hartstikke goed.

Wat mij aanspreekt bij de Huawei zijn de batterijduur en het feit dat het toestel iets goedkoper is dan de rest ( :') )

Bij de Sony is het voornamelijk de camera die mij aanspreekt en het 4K scherm.

Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!
pi_161303438
Blackberry priv
pi_161303487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef tailfox het volgende:
Blackberry priv
Nee man. Geen blackberry voor mij.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:53:52 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161303585
S7 en 6s hebben de beste cameras
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161303593
Ik zou voor de huawei gaan. Dat is de goedkoopste van het stel. Ik zou geen 50 euro+ p/m willen betalen voor de andere telefoons.
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:02:14 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_161303774
Misschien is een Blackberry een optie?
pi_161303799
Misschien moet je als minima gewoon een sim only nemen en je toestel opgebruiken. Betaal je max 20/25 in de maand ipv 40/50
pi_161303800
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:54 schreef Najieto het volgende:
Ik zou voor de huawei gaan. Dat is de goedkoopste van het stel. Ik zou geen 50 euro+ p/m willen betalen voor de andere telefoons.
Ja ik zit dus ook te loeren naar die Huawei, maar ik heb een Huawei gehad (G700) En daar was ik niet zo tevreden over. Accu en camera waren zeer goed (Met mijn gebruik bijna 2 dagen uit 1 accu gehaald :D ) Maar verder was het niks. Trage GPS fix, sloeg redelijk vaak vast. En na een paar maanden gebruik stopte het scherm ermee, dat ging 4-5x per dag op zwart en dan moest ik de accu eruit halen er opnieuw in doen, en had dan met mazzel 10-15 minuten dat het goed ging weer.
pi_161303801
De Lumia 950 of Galaxy S7 lijken mij beide hele fijne toestellen. Goede camera en snel. Bij de Lumia heb je het nadeel dat het appaanbod nog altijd achterloopt en de S7 heeft als nadeel TouchWizz.
pi_161303833
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet je als minima gewoon een sim only nemen en je toestel opgebruiken. Betaal je max 20/25 in de maand ipv 40/50
Nee, dit toestel is al bijna op, heb hem na 1 jaar opgestuurd ter reparatie omdat m`n scherm vloeistof begon te lekken. En ik merk nu dat 'ie al wat trager gaat worden en er zit een barst in het glas van de camera. Vind het tijd voor wat anders.

Dit word wel m`n reserve telefoon voor als ik die andere ooit eens op moet sturen.
pi_161303843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:03 schreef PjotterFRL het volgende:
De Lumia 950 of Galaxy S7 lijken mij beide hele fijne toestellen. Goede camera en snel. Bij de Lumia heb je het nadeel dat het appaanbod nog altijd achterloopt en de S7 heeft als nadeel TouchWizz.
Touchwiz vind ik niet echt een nadeel, snap al dat gehaat er niet op..
Lumia 950 heb ik een review van opgezocht van Pocketnow en die hadden toch zoiets van.. Laat maar links liggen, teveel bugs.
pi_161303919
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Nee, dit toestel is al bijna op,
Alcatel kopen, 20 ekkies, gaat minstens 10 jaar mee. ^O^
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:04:35 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161304949
Tja, ik persoonlijk vond mijn iPhone (5s) een verademing na alle androids. Heel chill en simpel, mooi aanbod aan applicaties.

Maar de Samsung en iPhone zijn allebei gewoon goed, super persoonlijk verder.. Het is echt maar net wat je zelf wil lijkt me
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:07:18 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_161304989
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef tailfox het volgende:
Blackberry priv
Goed onderbouwd ook ^O^.
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:09:18 #15
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_161305027
Persoonlijk vind ik de iPhone het fijnst in gebruik. Paar jaar geleden overgestapt van Android naar iPhone en geen spijt gehad. Echt een prima toestel.

Wil je echter het meeste waar voor je geld dan zou ik absoluut de Huawei kiezen. Eerdere toestellen waren niet altijd een succes maar die nieuw P9 is mooi, snel, goede camera en Android is mooi vormgegeven.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_161305139
Samsung Edge is een prachtig ding. Maar een HTC One M8 dan? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161321871
is die nieuwe LG niks? daar kun je ook een camera module in proppen
  zondag 10 april 2016 @ 09:33:05 #18
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_161322530
Een van TS's eisen is dat hij het OS een beetje wilt kunnen customizen... Ik weet niet hoever je daarmee wilt gaan maar de Iphone ontleend zich daar niet goed aan. Dan moet je echt Android hebben.

Aan de andere kant zou je die eis ook kunnen laten vallen; het is ook ideaal als het gewoon goed werkt zonder dat je hoeft te kloten met software om het toestel naar je wens te maken.

Het 4k scherm van de sony is btw het meest nutteloze future van deze tijd. Het enige waar dat het goed voor is, is dat je ermee kan pronken bij matties (en zij jou ondertussertussen uitmaken voor een semmelbal die doet alsof hij het verschil tussen 1k en 4k kan zien).

[ Bericht 26% gewijzigd door embedguy op 10-04-2016 09:58:56 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 10 april 2016 @ 09:40:42 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161322600
Ik weet niet hoe het met de Sony Z5 is, maar de Z en de Z3 werkten gelijk niet meer met een barst in het scherm.
Je kunt dan letterlijk niets meer met de telefoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 april 2016 @ 12:56:13 #20
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_161325541
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe het met de Sony Z5 is, maar de Z en de Z3 werkten gelijk niet meer met een barst in het scherm.
*behalve laten repareren.

Maar inderdaad. Met de Z lijn is het wel aan te raden om een goed hoesje te hebben plus een glaze screenprotector. Verder zijn het wel erg fijne telefoons!
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_161325671
De Lumia 950 vooral links laten liggen want Windows 10 Mobile zit nog altijd boordevol bugs en andere ellende.

Het 4k scherm van de Sony Z5 wordt nauwelijks daadwerkelijk benut.. de enige nuttige toepassing zou zijn bij Virtual Reality met Google Cardboard ofzo, maar zelfs daarbij blijft het scherm naar QHD gedownscaled.

Ik zou wachten tot na komende dinsdag, wanneer HTC de nieuwe HTC 10 bekendmaakt. Qua software is Sense veruit de snelste en vloeiendste skin die je kunt hebben na stock Android en als de geruchten kloppen zit er ook een meer dan prima camera in (dezelfde als in de Nexus 6P, maar dan mét OIS).
  zondag 10 april 2016 @ 13:07:00 #22
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_161325725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef MrBradge het volgende:
Nou ben ik iemand die veel van foto's maken en filmen houd, en hoewel ik daar een Digitale Camera voor heb heb ik die niet altijd bij mij.
Natuurlijk is dit niet het belangrijkste, hij moet lekker snel zijn, redelijk goede batterij hebben, en het liefst moet er ook het een en ander te customizen zijn qua OS

Ik neig persoonlijk heel erg naar de iPhone 6s of de Galaxy S7 en die andere toestellen sja.
de S7 en 6S zijn beide goed qua camera. De S7 is beter te customizen maar bedenk je wel dat het daar ook echt nodig is en niet optioneel. De 6S valt weinig aan te customizen maar dat hoeft ook eigenlijk niet. Battery op de S7 zou ik niet weten maar op de 6S is ie prima, gaat makkelijk een dag mee. Qua snelheid is er eigenlijk niets wat ook maar in de buurt komt van de A9 SoC in de iPhone 6S.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 10 april 2016 @ 13:20:59 #23
235070 Scarface150993
On the road...
pi_161325908
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ooh heb nooit een hoes gehad voor mijn Z3 compact. Achterkant gebarst, voor 2eu nieuwe achterkant gekocht via ebay. Maar wat een bazentelefoon. Magnetische opladen binnen no-time en 1.5 tot 2 dagen gaat de batterij mee. Zelfs nu na anderhalf jaar loopt hij nooit vast. Kan het zelf bijna niet geloven.
pi_161328603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:09 schreef RingBewoner het volgende:
Persoonlijk vind ik de iPhone het fijnst in gebruik. Paar jaar geleden overgestapt van Android naar iPhone en geen spijt gehad. Echt een prima toestel.

Wil je echter het meeste waar voor je geld dan zou ik absoluut de Huawei kiezen. Eerdere toestellen waren niet altijd een succes maar die nieuw P9 is mooi, snel, goede camera en Android is mooi vormgegeven.
De vorige toestellen niet altijd een succes? Volgens mij leveren ze al jaren uitstekende toestellen af hoor. Vanaf de P6/P7 hebben ze een goede reputatie.

ts: Als je voor die camera gaat, wacht dan even de reviews van de Huawei P9 af. Ze claimen vergelijkbaar/betere foto's dan de S7 af te leveren. Tweakers gaat dit binnenkort uitgebreid testen. Verder zou ik nu geen iPhone 6s nemen, maar dan even wachten op de 7. De gewone S7 heeft hele goede specs en een uitmuntende camera, al vind ik alleen de Edge de moeite waard. De gewone S7 vind ik vrij saai, zeker voor dat geld (smaken verschillen). Die Xperia is een prima keus en ook niet superduur
pi_161329073
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:07 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

de S7 en 6S zijn beide goed qua camera. De S7 is beter te customizen maar bedenk je wel dat het daar ook echt nodig is en niet optioneel. De 6S valt weinig aan te customizen maar dat hoeft ook eigenlijk niet. Battery op de S7 zou ik niet weten maar op de 6S is ie prima, gaat makkelijk een dag mee. Qua snelheid is er eigenlijk niets wat ook maar in de buurt komt van de A9 SoC in de iPhone 6S.
Met waar ts de telefoon voor wil gebruiken, ga je echt helemaal geen verschil merken in deze specs. Daarbij is de S7 op meerdere punten weer sneller dan de iPhone. Die verschillen zijn relatief en voor 99% van de consumenten niet merkbaar. Wat voor de meeste mensen belangrijk is zijn de camera, de accuduur, aanpassingsmogelijkheden, gebruikersgemak/compatibiliteit en de vormgeving. Verder speelt het merk voor veel mensen een doorslaggevende rol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')