Ja ik zit dus ook te loeren naar die Huawei, maar ik heb een Huawei gehad (G700) En daar was ik niet zo tevreden over. Accu en camera waren zeer goed (Met mijn gebruik bijna 2 dagen uit 1 accu gehaaldquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:54 schreef Najieto het volgende:
Ik zou voor de huawei gaan. Dat is de goedkoopste van het stel. Ik zou geen 50 euro+ p/m willen betalen voor de andere telefoons.
Nee, dit toestel is al bijna op, heb hem na 1 jaar opgestuurd ter reparatie omdat m`n scherm vloeistof begon te lekken. En ik merk nu dat 'ie al wat trager gaat worden en er zit een barst in het glas van de camera. Vind het tijd voor wat anders.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet je als minima gewoon een sim only nemen en je toestel opgebruiken. Betaal je max 20/25 in de maand ipv 40/50
Touchwiz vind ik niet echt een nadeel, snap al dat gehaat er niet op..quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:03 schreef PjotterFRL het volgende:
De Lumia 950 of Galaxy S7 lijken mij beide hele fijne toestellen. Goede camera en snel. Bij de Lumia heb je het nadeel dat het appaanbod nog altijd achterloopt en de S7 heeft als nadeel TouchWizz.
*behalve laten repareren.quote:Op zondag 10 april 2016 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe het met de Sony Z5 is, maar de Z en de Z3 werkten gelijk niet meer met een barst in het scherm.
Je kunt dan letterlijk niets meer met de telefoon.
de S7 en 6S zijn beide goed qua camera. De S7 is beter te customizen maar bedenk je wel dat het daar ook echt nodig is en niet optioneel. De 6S valt weinig aan te customizen maar dat hoeft ook eigenlijk niet. Battery op de S7 zou ik niet weten maar op de 6S is ie prima, gaat makkelijk een dag mee. Qua snelheid is er eigenlijk niets wat ook maar in de buurt komt van de A9 SoC in de iPhone 6S.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef MrBradge het volgende:
Nou ben ik iemand die veel van foto's maken en filmen houd, en hoewel ik daar een Digitale Camera voor heb heb ik die niet altijd bij mij.
Natuurlijk is dit niet het belangrijkste, hij moet lekker snel zijn, redelijk goede batterij hebben, en het liefst moet er ook het een en ander te customizen zijn qua OS
Ik neig persoonlijk heel erg naar de iPhone 6s of de Galaxy S7 en die andere toestellen sja.
Ooh heb nooit een hoes gehad voor mijn Z3 compact. Achterkant gebarst, voor 2eu nieuwe achterkant gekocht via ebay. Maar wat een bazentelefoon. Magnetische opladen binnen no-time en 1.5 tot 2 dagen gaat de batterij mee. Zelfs nu na anderhalf jaar loopt hij nooit vast. Kan het zelf bijna niet geloven.quote:Op zondag 10 april 2016 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe het met de Sony Z5 is, maar de Z en de Z3 werkten gelijk niet meer met een barst in het scherm.
Je kunt dan letterlijk niets meer met de telefoon.
De vorige toestellen niet altijd een succes? Volgens mij leveren ze al jaren uitstekende toestellen af hoor. Vanaf de P6/P7 hebben ze een goede reputatie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:09 schreef RingBewoner het volgende:
Persoonlijk vind ik de iPhone het fijnst in gebruik. Paar jaar geleden overgestapt van Android naar iPhone en geen spijt gehad. Echt een prima toestel.
Wil je echter het meeste waar voor je geld dan zou ik absoluut de Huawei kiezen. Eerdere toestellen waren niet altijd een succes maar die nieuw P9 is mooi, snel, goede camera en Android is mooi vormgegeven.
Met waar ts de telefoon voor wil gebruiken, ga je echt helemaal geen verschil merken in deze specs. Daarbij is de S7 op meerdere punten weer sneller dan de iPhone. Die verschillen zijn relatief en voor 99% van de consumenten niet merkbaar. Wat voor de meeste mensen belangrijk is zijn de camera, de accuduur, aanpassingsmogelijkheden, gebruikersgemak/compatibiliteit en de vormgeving. Verder speelt het merk voor veel mensen een doorslaggevende rol.quote:Op zondag 10 april 2016 13:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
de S7 en 6S zijn beide goed qua camera. De S7 is beter te customizen maar bedenk je wel dat het daar ook echt nodig is en niet optioneel. De 6S valt weinig aan te customizen maar dat hoeft ook eigenlijk niet. Battery op de S7 zou ik niet weten maar op de 6S is ie prima, gaat makkelijk een dag mee. Qua snelheid is er eigenlijk niets wat ook maar in de buurt komt van de A9 SoC in de iPhone 6S.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |