doe plaatje posten dannquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waterafstotende en winddichte soort bomberjack. beetje stealthy look
Waar heb jij dat voor nodig?quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waterafstotende en winddichte soort bomberjack. beetje stealthy look
nee durf ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe plaatje posten dann
maar klinkt wel cool [ afbeelding ]
quote:
Geen crimineel durft steken uit te halen met sergeant Frank Drebin, detective lieutenant Police Squad! in de buurtquote:
en terechtquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen crimineel durft steken uit te halen met Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad! in de buurt.
Aha, ik doe ook weleens wat gewoon. Een bakje koffie bijv. Waarom zet je dat? Wel ja, gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ik doe ook weleens wat gewoon. Een bakje koffie bijv. Waarom zet je dat? Wel ja, gewoon.
Excuus.
Haha, niet omdat het moet, maar omdat het kan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ik doe ook weleens wat gewoon. Een bakje koffie bijv. Waarom zet je dat? Wel ja, gewoon.
Excuus.
en ik en ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:12 schreef deadprez het volgende:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 349
jezus fucking christus
Aantal posts voor NoelGallagherquote:
ooooooooooooohquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aantal posts voor NoelGallagher
Vandaag tot nu toe: 127
en hoe voel je je daar onderquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
ik heb gewoon in totaal meer dan een heel topic in m'n eentje volgepost vannacht
beetje confronterend welquote:
ja, fok is mooiquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje confronterend wel
FOK! is harde verslaving
zekerquote:
een mattie van me zat weleens erop als we aan het chillen waren en toen na aantal jaar lurken maar eens account gemaaktquote:
nu ik dit lees heb ik het idee dat ik het al een keer gevraagd hebquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
een mattie van me zat weleens erop als we aan het chillen waren en toen na aantal jaar lurken maar eens account gemaakt
haha ik had hetzelfde gevoel maar wist niet of jij t was die dat al gevraagd hadquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu ik dit lees heb ik het idee dat ik het al een keer gevraagd heb
Omdat het kanquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Of dit danals je iemand vraagt waarom die voor die opleiding gekozen heeft, 'jaa, leek me wel leuk''
ja nee ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |