Ik snap niet dat je zo hypocriet kan zijn als jij bent.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:42 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
"moordenaar"
Yeah right Jimmy.
yequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:43 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn er hier toevallig nog mensen die caren??
Ook niets mis mee. Ze werden gewoon niet goed begrepenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paul Pot en de Kim's waren ook al van die toffe gasten
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo hypocriet kan zijn als jij bent.
Ontkenning danwel verheerlijking van een massa moordend regime, TRquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:42 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
"moordenaar"
Yeah right Jimmy.
Dat zit er wel in, gelukkig zijn er wel al flink wat veranderingen in het bestuur gedaan. Ook de hoofdscout is ontslagen. En het wordt belangrijk dat er spelers gehaald worden, van het tv geld dat we zelfs nog krijgen voor een laatste plaats, die ervaring hebben met het vechtvoetbal in de championship. En geen mooi weer voetballers.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Faalbeleid dus![]()
Met een beetje pech zal dat doorzetten in de tweede divisie
Ja, ik hoop voor je dat je vanavond een goede pot kunt neukenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:43 schreef Oberkullie het volgende:
Zijn er hier toevallig nog mensen die caren??
Ik ontken niks, die mensen verdiende het gewoon, beetje de revolutie tegenwerken, wat een lul ben je dan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontkenning danwel verheerlijking van een massa moordend regime, TR
O, wordt het zo'n datequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ik hoop voor je dat je vanavond een goede pot kunt neuken
Er staat danwel verheerlijkingquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik ontken niks, die mensen verdiende het gewoon, beetje de revolutie tegenwerken, wat een lul ben je dan.
Ben tegen de doodstraf hoor, maar dat waren destijds gewoon de regels.
Ik verheerlijk niks maar jedem das seine heh, moet je maar niet antirevolutionair zijn denk ik danquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staat danwel verheerlijking
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik verheerlijk niks maar jedem das seine heh, moet je maar niet antirevolutionair zijn denk ik dan.
Ja hehe, in China wonen ook gewoon de meeste mensen. In verhouding valt dat wel mee. Maar zag bij al je domme opmerkingen over het "referendum" al dat jij niks snapt van absolute en relatieve getallen.quote:
Wat ben jij een zielig mannetje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja hehe, in China wonen ook gewoon de meeste mensen. In verhouding valt dat wel mee. Maar zag bij al je domme opmerkingen over het "referendum" al dat jij niks snapt van absolute en relatieve getallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |