abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7006639
Bahhh... ik erger me er kapot aan, die oude mensen die altijd maar denken dat ze voorgaan overal.. prima mag van mij, maar dan staan ze een potje te dringen voor de deur van de trein...

ik stond als eerste voor de deur te wachten en komt er zo'n vrouw hup gaat ze voor me staan... ik denk ja goed, dus ze dringt de trein in.. valt ze achterover en ik kon haar nog net opvangen dat ze toch gewoon net als iedereen op hun beurt wachten, ik pik heus niet haar plaats in.. kijkt ze daarna ook nog om zich heen zo van: wie deed dat? nou er deed helemaal niemand wat ze had niet zo moeten dringen

pi_7006668
Ze heeft gewoon naar de Wanadoo reclame gekeken
pi_7006728
jong of oud : voordringen is onfatsoenlijk .. . .mag rustig wat van gezegd (en geweigerd) worden . ..
Religion : Mankind's worst invention !
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:34:49 #4
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7006751
Toen ik nog met de trein ging had ik wel een goede tactiek om als uitstappende gehaaste reiziger mij een weg te banen door de mensenmassa

Koffer in de aanslag en springen maar

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:35:23 #5
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7006762
Ik denk dat ze bang zijn dat ze er anders helemaal niet meer inkomen, want het is altijd zo gigantisch dringen bij die treinen tegenwoordig. Bovendien wil zo'n mensje graag zitten en daarvoor moet je er snel bij zijn, want opstaan voor ouderen doet ook helemaal niemand meer tegenwoordig (behalve ik dan, natuurlijk )
pi_7006773
Ik haat voordringers maar goed bij oude mensen zeg ik er maar niks van want dan is het toch weer : "de jeugd van tegenwoordig"
Pff maar eigenlijk hebben ze net zoveel recht als mij
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:36:01 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7006776
Ach, ouderen en OV is sowieso een ramp. (pas de buskaart gaan zoeken als ze al IN de bus staan )

Leve de auto

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:36:52 #8
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7006794
ik sta aaaaaaaaltijd op voor oudjes
...some more happy little trees!!
pi_7006799
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:35 schreef Miwe het volgende:
Ik denk dat ze bang zijn dat ze er anders helemaal niet meer inkomen, want het is altijd zo gigantisch dringen bij die treinen tegenwoordig. Bovendien wil zo'n mensje graag zitten en daarvoor moet je er snel bij zijn, want opstaan voor ouderen doet ook helemaal niemand meer tegenwoordig (behalve ik dan, natuurlijk )
dat is het hem juist... het is in valkenburg en dat is echt niet zo'n druk station... maar het is nu al de zoveelste keer dat zoiets gebeurt, die mensen denken echt dat ze alles kunnen maken
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:37:46 #10
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7006812
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:34 schreef amnesiac het volgende:
Toen ik nog met de trein ging had ik wel een goede tactiek om als uitstappende gehaaste reiziger mij een weg te banen door de mensenmassa

Koffer in de aanslag en springen maar

Als je als eerste de trein in wilt, moet je vlak naast de deuren gaan staan aan de kant waar niet de coupe zit (snappie). Als de laatste mensen eruit stappen, doen ze dat aan de kant waar de coupe zit en aan jouw kant kan je dan al naar binnen
pi_7006823
mijn benen moeten nog veel langer mee dan die van die oudjes. laat hun maar fijn staan.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_7006838
stem sp kom op voor de zwakkeren in de samenleving
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:39:24 #13
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7006848
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:38 schreef dagizmo het volgende:
stem sp kom op voor de zwakkeren in de samenleving
Wacht maar tot jij een van die zwakkeren bent.
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:40:03 #14
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7006857
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:38 schreef Vision het volgende:
mijn benen moeten nog veel langer mee dan die van die oudjes. laat hun maar fijn staan.
...some more happy little trees!!
pi_7006869
ik heb echt respect voor die mensen hoor maar ze maken er gewoon misbruik van vind ik.. ze kunnen net als iedereen netjes op hun beurt wachten, want als ik die vrouw niet had opgevangen had ze wel een lelijke val gemaakt achterover
pi_7006872
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:39 schreef Miwe het volgende:

[..]

Wacht maar tot jij een van die zwakkeren bent.

heb ik wel voor gezorgd ondertusse dat ik er warmpjes bij zit

Wie niet werkt zal ook niet eten

pi_7006889
quote:
Om te voorkomen dat wij op hun leeftijd net zo onstabiel in de trein staan als hun vind ik het inderdaad noodzakelijk dat de jeugd mag zitten. Daar heeft tenslotte de toekomstige jeugd weer profijt van want wij kunnen dan gewoon blijven staan

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7006902
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:40 schreef Nadientje het volgende:
ik heb echt respect voor die mensen hoor maar ze maken er gewoon misbruik van vind ik.. ze kunnen net als iedereen netjes op hun beurt wachten, want als ik die vrouw niet had opgevangen had ze wel een lelijke val gemaakt achterover
als het je zo irriteert, zeg er dan gewoon wat van.

iets in de geest van "dat u ouder bent betekent niet dat u het recht heeft om voor te kruipen".

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_7006904
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n haast?
pi_7006913
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:40 schreef Nadientje het volgende:
gewoon laten vallen...ze houden er van zelf mee op!!
  Eindredactie Games dinsdag 26 november 2002 @ 18:52:24 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_7006915
quote:
lol:)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:59:33 #22
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7007031
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:41 schreef dagizmo het volgende:

[..]

heb ik wel voor gezorgd ondertusse dat ik er warmpjes bij zit

Wie niet werkt zal ook niet eten

Stoere man. Ik neem aan dat jij bedoeld dat je altijd auto zult blijven rijden en dus als bejaarde nooit in de trein gaat zitten. Vraagje: wat vindt jij van bejaarden in het verkeer?
pi_7007049
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:59 schreef Miwe het volgende:

[..]

Stoere man. Ik neem aan dat jij bedoeld dat je altijd auto zult blijven rijden en dus als bejaarde nooit in de trein gaat zitten. Vraagje: wat vindt jij van bejaarden in het verkeer?

Touche !
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 26 november 2002 @ 19:10:45 #24
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7007265
oeh ja haat ik ook.
Ik moet altijd langer dan een uur in de bus zitten (langste van iedereen in die lijnbus) dus ik wil dan ook graag een zitplek. Als het druk is ga ik netjes paar minuutjes van tevoren klaarstaan zodat ik wat eerder in kan stappen.

zijn er van die lompe boeren die als laatste aan komen keutelen en dan verwachten dat ze als eerste de bus in mogen. mooi niet dus
zou me niks verbazen als het vroeger of later tot een vechtpartij komt. Nou ze mogen me gehandicapt slaan maar ze komen NIET eerder die bus in.

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_7007891
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:59 schreef Miwe het volgende:

[..]

super......als ze maar niet langs mijn route gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')