Dit plaatje staat in 3 uur tijd al op 18.000 views. En zal wsl rustig over de miljoen lopen. Ik denk niet dat ze heel erg wakker liggen van een paar kliks hier eerlijk gezegd.quote:

Misschien moet je eens wat moeite doen om een tekst en een plaatje bij je eigen posts te voegen. Teveel moeite?quote:

Nobody caresquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat moeite doen om een tekst en een plaatje bij je eigen posts te voegen. Teveel moeite?
Voorlopig ben jij degene die DUMPT hier. Je flikkert er gewoon een vaag joetoeplinkje op van een versleten Amerikaan.

80% van de nummers die ik in de afgelopen 3 topics gepost heb zijn de afgelopen 3 jaar uitgebracht , en ik hoef daar geen introductie of een screenshot bij te geven, aangezien de meesten weten over wie ik het heb en anders geinteresseerd zijn vanwege de andere nummers die ik 'gedumpt' heb, niet omdat ze een tigtal keer zijn aangeklikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat moeite doen om een tekst en een plaatje bij je eigen posts te voegen. Teveel moeite?
Voorlopig ben jij degene die DUMPT hier. Je flikkert er gewoon een vaag joetoeplinkje op van een versleten Amerikaan.

Eens met PaRoDiUzZ in deze...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:35 schreef riazop het volgende:
[..]

Zeker, sowieso hopsinquote:

In mijn hoofd ben ik nog altijd 21 maar na het zien van deze clip concludeer ik dat ik echt oud ben...quote:

quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Tsja, als die plaat zo doorgaat komt die de Billboard Hot 100 nog binnen. Gekke Amerikanen
Aids pur sang.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik nog altijd 21 maar na het zien van deze clip concludeer ik dat ik echt oud ben...

Nice nice, ik ga misschien in augustus naar z'n concert in Tilburgquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:26 schreef Spinosaurus het volgende:
M'n herinneringen gaan terug naar juli 2014 toen ik Nas in TivoliVredenburg zag.

Cool, moet je doen!quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nice nice, ik ga misschien in augustus naar z'n concert in Tilburg

wat vind je slecht aan hem?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://m.datpiff.com/tape/783234
Fire.
En, hopsin____

ik ook niet, helaas want geen van me vrienden vind zoiets leuk en ben niet iemand die alleen gaatquote:

quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nice nice, ik ga misschien in augustus naar z'n concert in Tilburg
Ik ben present, zin in!quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Cool, moet je doen!![]()
Dat het nog niet is uitverkocht joh, misschien ga ik wel nog een keer naar Nas whaha.

Ah das helemaal naar.. Echt helemaal niemand?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik ook niet, helaas want geen van me vrienden vind zoiets leuk en ben niet iemand die alleen gaat![]()

nee, helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ah das helemaal naar.. Echt helemaal niemand?

Doet het niet bij mij!quote:

quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij!
Gruwelijkste track van Witchdoctor blijft 'heaven comin'...kan helaas niet vinden yt

Ja ik had hem ook gevonden maar de video wilt niet afspelen..quote:

quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef kdricklamar het volgende:
wow so sick gewoon hiphop topic hier
ben dringend opzoek naar muziek tbh

Als je dan toch 9th wonder er tegen aan gooit, pak deze dan ook ff meequote:

quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je dan toch 9th wonder er tegen aan gooit, pak deze dan ook ff mee

komen we weer terug op die tech n9ne nummer al bekend/bekeken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik blijf 3.16 nog steeds super vinden

Wel gecheckt ja, maar die was niet helemaal m'n ding.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
komen we weer terug op die tech n9ne nummer al bekend/bekeken?

Camu Tao! Def Juxquote:

ik check profielen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je dan toch 9th wonder er tegen aan gooit, pak deze dan ook ff mee

Hey Tweakerquote:Op maandag 23 mei 2016 09:27 schreef kaos- het volgende:
Afgelopen vrijdag onze nieuwste clip mogen releasen!

Zal je heel eerlijk zeggen...ik was zeer sceptisch...nog nooit van gehoord Te Dik, maar ben positief verrast...heel tof...beat heeft echt Houston sizzurp feeling...teksten strak...een goed huwelijkquote:Op maandag 23 mei 2016 09:27 schreef kaos- het volgende:

Ik vind hem tof.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:27 schreef kaos- het volgende:

Riazop is volgens mij ook een stuk jonger en onvolwassener daarom heeft hij voorkeur voor die zaken die jij als troep beschouwt....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:11 schreef MPC60 het volgende:
Het klinkt iig al beter dan die troep die een bepaalde user hier post. Toch kan Nederlandse rap mij niet boeien op de een of andere manier.

Als die 78 voor je geboortejaar staat dan ben je een jaar ouder.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Riazop is volgens mij ook een stuk jonger en onvolwassener daarom heeft hij voorkeur voor die zaken die jij als troep beschouwt....
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben bang als ik nu 18 was geweest dat de kans groot was dat ik boys als Broederliefde en SBMG en weet ik wat voor rommel meer als hiphop zou zijn...
Gelukkig ben ik al opa...

78 staat voor iets anders maar we schelen in ieder geval niet veelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:48 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als die 78 voor je geboortejaar staat dan ben je een jaar ouder.Bedankt trouwens, nu voel ik me een ouwe lul.

quote:

Interessant! Is dit de originele clip of een fan-made clip?quote:

In m'n hoofd zie ik heel de tijd cartman rappen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet verwacht dat hij hier een video voor zou maken..

quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:54 schreef Joran-Joran het volgende:
Net kaartjes besteld voor Logic, 21 augustus in MelkwegGaan d'r nog meer van hier?

Die heb je anderhalve week geleden ook al gepost.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:16 schreef riazop het volgende:
Tilburg!
Kringili & Alex Megas - Stuur De Stad

Wat een ellendequote:Op woensdag 1 juni 2016 02:43 schreef riazop het volgende:
sorry daarvoor
als goedmakertje knalharde Hollandse trap. VUUR!
Momi x Jordan x Crooks - Estafette

Als je hier De Straat zoekt dan kom je van een koude kermis thuis. Een linkdump van volgevreten , vaak leterlijk ook nog, Amerikanen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Er komen steeds meer 'hoods' bij in Nederland en we schijnen allemaal te moeten hosselen op straat....

'' vreemdgaan maakt je echt geen bitch ''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |