Ja, okee, maar dan zou ik op mijn beste Duits vragen: Wieso? Wass ist loss mit der Hitler?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:55 schreef Infection het volgende:
[..]
De reden zal wel zijn "Het is Hitler".
Wat overigens naar mijn mening wel een geldige reden is natuurlijk.
Ik denk dat de Duitsers die vraag liever niet stellen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar dan zou ik op mijn beste Duits vragen: Wieso? Wass ist loss mit der Hitler?
Nee, maar ja, we zitten allemaal in de Europese familie dus dan mag je dat als Hollander wel vragen toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsers die vraag liever niet stellen.
Dat mag. Maar of je ook een antwoord krijgt die anders is dan "het is Hitler", is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ja, we zitten allemaal in de Europese familie dus dan mag je dat als Hollander wel vragen toch?
Duitsers hebben inmiddels geleerd daar ook scherpe grappen over te kunnen makenquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsers die vraag liever niet stellen.
Toch moeten ze daar officieel een reden voor opnemen, ben ik benieuwd wat die is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat mag. Maar of je ook een antwoord krijgt die anders is dan "het is Hitler", is nog maar de vraag.
Joodse humor dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duitsers hebben inmiddels geleerd daar ook scherpe grappen over te kunnen maken
Een echt geldige reden hebben ze daar niet voor nodig denk ik zo. Elke reden is in Duitsland geldig om Hitler het ereburgerschap te ontnemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch moeten ze daar officieel een reden voor opnemen, ben ik benieuwd wat die is.
Ja, maar dat is dus toch een beetje niet comme il faut, vind ik. Dan probeer je iets niet te benoemen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Een echt geldige reden hebben ze daar niet voor nodig denk ik zo. Elke reden is in Duitsland geldig om Hitler het ereburgerschap te ontnemen.
Is al eerder gebeurt in andere gemeenten:
http://www.nu.nl/buitenla(...)schap-hitler-in.html
Staat ook niet echt een reden vermeld.
Die film moet ik nog zien idd. Ga even kijken naar deze teaser.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog meer D humor en harde grappen over zichzelf en het verleden
Hoe goed is je Duits? Het audioboek wordt door "hemzelf" voorgelezen, is geniaal grappig, Hitler verteld.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien idd. Ga even kijken naar deze teaser.
Mijn hochDeutsch is wel goed, maar met allerlei dialecten, wordt het moeilijker.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe goed is je Duits? Het audioboek wordt door "hemzelf" voorgelezen, is geniaal grappig, Hitler verteld.
Zo, wat is daar gebeurd, zeg?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |