abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:10:56 #1
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7006308
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7006318
Das snel!
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:16:45 #3
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_7006405
Is dat nou wat? Een GameCube?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:19:59 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7006468
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:16 schreef DaMayan het volgende:
Is dat nou wat? Een GameCube?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7006537
de gamecube valt me in ALLE opzichten tegen (tot nu toe)
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:25:50 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7006587
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:23 schreef okkie-man het volgende:
de gamecube valt me in ALLE opzichten tegen (tot nu toe)
Dat slaat natuurlijk weer eens nergens op. Een mening is een mening, maar er zijn altijd mensen die denken dat ze fucking Miyamoto zijn op het gebied van gamekennis.

Gamecube verkoopt wat minder maar is absoluut een coole console. Ik denk alleen maar al aan games zoals MP, RE, ED, SFA, LOZ. Het zijn must-haves....

pi_7006656
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk weer eens nergens op. Een mening is een mening, maar er zijn altijd mensen die denken dat ze fucking Miyamoto zijn op het gebied van gamekennis.

Gamecube verkoopt wat minder maar is absoluut een coole console. Ik denk alleen maar al aan games zoals MP, RE, ED, SFA, LOZ. Het zijn must-haves....

ik heb werkelijk alle nintendo spellen gespeeld (omdat ik in een gameshop werk) en vind op een paar titels na de gamecube gewoon NOG NIET opgewassen tegen de andere nextgen consoles omdat hij nog te weinig originele games heeft. Ik heb zo het gevoel dat mensen iets anders willen ipv mario. de graphics zijn subliem en de controller ook maar de ECHTE klappers zoals Eternal Darkness en Zelda moeten nog komen en dan staat er onder mijn tv (naast de xbox) een cube. Eerder niet
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:35:18 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7006757
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:29 schreef okkie-man het volgende:

[..]

ik heb werkelijk alle nintendo spellen gespeeld (omdat ik in een gameshop werk) en vind op een paar titels na de gamecube gewoon NOG NIET opgewassen tegen de andere nextgen consoles omdat hij nog te weinig originele games heeft. Ik heb zo het gevoel dat mensen iets anders willen ipv mario. de graphics zijn subliem en de controller ook maar de ECHTE klappers zoals Eternal Darkness en Zelda moeten nog komen en dan staat er onder mijn tv (naast de xbox) een cube. Eerder niet

Als gamewinkel medewerker ben je lekker op de hoogte. Eternal Darkness had je al een maand moeten verkopen aangezien dat spel sinds begin november al te koop is. Nu het duidelijk dat je niet weet waar je over praat kan ik me er wel in vinden dat je zo'n oordeel over de Gamecube hebt.
pi_7006851
WELKE andere next-gen consoles? De enige console die ook maar enige concurrentie kan bieden aan de GC is de X-Box, de PS2 is nu echt een gepasseerd station. En als ik de titels op de GC vergelijk met die van de X-Box, kies ik 100 x voor GC.
pi_7006898
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als gamewinkel medewerker ben je lekker op de hoogte. Eternal Darkness had je al een maand moeten verkopen aangezien dat spel sinds begin november al te koop is. Nu het duidelijk dat je niet weet waar je over praat kan ik me er wel in vinden dat je zo'n oordeel over de Gamecube hebt.

Het was maar een voorbeeld
Eternal Darkness verkopen wij pas donderdag a.s. omdat die game (tesamen met NFS hot persuit) aanleveringsproblemen hebben omdat we ze aangeleverd moeten krijgen uit america en zodoende zullen de games iets later dan gepland worden aangeboden aan de consument (en iedereen die gereserveerd had uiteraard )
pi_7006980
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:39 schreef Luigi het volgende:
WELKE andere next-gen consoles? De enige console die ook maar enige concurrentie kan bieden aan de GC is de X-Box, de PS2 is nu echt een gepasseerd station.
Ben ik niet met je eens, ik zou zelf eigenlijk best een PS2 willen. Heeft toch wel een heel stel exclusieve topgames die me erg leuk en goed lijken. Final Fantasy, Ico, Kingdom Hearts, Virtua Fighter 4, enz. Wat games betreft staat de PS2 zeker een stuk sterker dan de Xbox (en de Xbox staat weer sterker op de andere vlakken). Maar zodra ik een leuke combipack zie (bijv. PS2 i.c.m. FF) komt ie hier wel in huis denk ik.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7007018
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:56 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, ik zou zelf eigenlijk best een PS2 willen. Heeft toch wel een heel stel exclusieve topgames die me erg leuk en goed lijken. Final Fantasy, Ico, Kingdom Hearts, Virtua Fighter 4, enz. Wat games betreft staat de PS2 zeker een stuk sterker dan de Xbox (en de Xbox staat weer sterker op de andere vlakken). Maar zodra ik een leuke combipack zie (bijv. PS2 i.c.m. FF) komt ie hier wel in huis denk ik.

en dat is natuurlijk niet vreemd, de PS2 is er al veel langer....
Ik denk dat er nog zeker een aantal topgames zullen komen voor de XBox

Overigens vind ik ook de GC de beste/leukste van de 3

pi_7007097
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:58 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

en dat is natuurlijk niet vreemd, de PS2 is er al veel langer....

True, maar eigenlijk vind ik de vooruitzichten voor de Xbox wat nieuwe spellen betreft nou ook niet echt denderend als ik eerlijk moet zijn. Alleen de games van Rare misschien, en Shenmue. Maar voor de rest is er nou niet echt een game waar ik om zit te springen ofzo op de Xbox (ja MK5, maar die komt ook op de andere consoles uit).

In dat opzicht staat de GC nog steeds het sterkst, met Zelda en MP aan de horizon.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7007550
Waar is de cube op dit moment eigenlijk het goedkoopst aangezien ik nog ff een sinterklaas cadeautje voor mezelf moet halen ???
  dinsdag 26 november 2002 @ 19:30:12 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7007770
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:44 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld
Eternal Darkness verkopen wij pas donderdag a.s. omdat die game (tesamen met NFS hot persuit) aanleveringsproblemen hebben omdat we ze aangeleverd moeten krijgen uit america en zodoende zullen de games iets later dan gepland worden aangeboden aan de consument (en iedereen die gereserveerd had uiteraard )

? Je gaat NU nog NTSC games verkopen terwijl ze PAL uit zijn ?
  dinsdag 26 november 2002 @ 19:31:05 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7007799
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:21 schreef silenzer het volgende:
Waar is de cube op dit moment eigenlijk het goedkoopst aangezien ik nog ff een sinterklaas cadeautje voor mezelf moet halen ???
Ik denk MM
  dinsdag 26 november 2002 @ 20:32:08 #17
32686 G1Ace
pi_7009323
morgen (als goed is) Metroid Prime
als ik morgen niet post op fok, weet je waar het aan ligt
alhoewel, misschien zit ik op #gam commentaar te leveren
August 1998- March 2018
pi_7010449
*meld*

Please G1Ace post hier ook een (korte) review morgen van t spel please ???

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 26 november 2002 @ 21:55:35 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_7010527
Well duh dat de GameCube tegenvalt als je Eternal Darkness (nog steeds!) niet gespeeld hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7010961
Ey, ik moet ff een leuk GC spel zien te bedenken,
Ik ben namelijk vrijdag jarig en ik denk aan een gamecube spel aan mijn ouders te vragen.
Welke is leuk op dit moment???
Ik heb al
-SSBM
-SMS
-SW RL:RS2

Ik hou niet van horror, en ethernal darknes + strafox lijkt me ook niet zo
Weet Iemand een leuk spel???

dinsdag 26 november 2002 @ 22:17:38 #21
32686 G1Ace
pi_7011029
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 21:51 schreef febster het volgende:
*meld*

Please G1Ace post hier ook een (korte) review morgen van t spel please ???

ik kan niks beloven, behalve dan dat ik waarschijnlijk wel zal zeggen binnenkort wat iedereen al bekend is: dat spel roeleert echt zwaar
August 1998- March 2018
pi_7011087
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:17 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik kan niks beloven, behalve dan dat ik waarschijnlijk wel zal zeggen binnenkort wat iedereen al bekend is: dat spel roeleert echt zwaar

Dan zeggen we het anders
Geef ons morgen een revieuw van het spel
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:20:00 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_7011111
.
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef gieling.com het volgende:
Ik ben namelijk vrijdag jarig en ik denk aan een gamecube spel aan mijn ouders te vragen.
Ik heb al
-SSBM
-SMS

Eternal Darkness. Zeikerd.

edit- posticon vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 26-11-2002 22:21]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7011121
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb al
-SSBM
-SMS

SFA ?? Ik heb het zelf nog niet want ik moet nog steeds SMS uitspelen (te weinig tijd) maar zover ik weet is het vet, en daarbij kom op zeg, het is wel Rare, zie het als een soort laatste eerbetoon aan een van de beste gameproducenten ter wereld imho

(voor de fans: er zijn veel nieuwe screenies/filmpjes van Zelda/RE4 enzo zoek en gij zult vinden (aka ik ben lam ))

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7011136
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:17 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Heb je toevallig een digicam ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')