quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Trainer gedownload en gewoon alles kapot gehakt.
Ho ho je vergeet Broforce. Minimaal op Normal maar wel maister.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef deadprez het volgende:
spellen die niet op very easy gespeeld kunnen worden zijn sowieso kut
very easy.. dan is de AI zo ruk dat het nergens meer op slaat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef deadprez het volgende:
broforce?quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho je vergeet Broforce. Minimaal op Normal maar wel maister.
die is wel tof jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho je vergeet Broforce. Minimaal op Normal maar wel maister.
dp speelt voor het verhaalquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
very easy.. dan is de AI zo ruk dat het nergens meer op slaat.
hermann heeft mij zien gamenquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef deadprez het volgende:
hele dag beetje stoer doen in een leren jack, bier drinken en provoceren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef BozeHaas het volgende:
Massale vechtpartij Rotterdam tussen motorclubs
fags
boks.quote:
Kenje niet?quote:
Kan je gewoon lekker stoned beetje in de bosjes wandelen enzo zonder dat je dood gaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bier drinken en provoceren kan ook zonder een strakke leren jackie aanquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hele dag beetje stoer doen in een leren jack, bier drinken en provoceren.
je bent toch geen mongool? met very easy zijn vijanden vaak zo dom dat je er eerst nog omheen kan cirkelen alvorens je ze omlegt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann heeft mij zien gamen
hij kan bevestigen dat dat voor mij uitdaging genoeg is
nee, zal ff checkenquote:
dit dusquote:Kan je gewoon lekker stoned beetje in de bosjes wandelen enzo zonder dat je dood gaat
Tegenwoordig is het shisha en provoceren met een bontmuts op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bier drinken en provoceren kan ook zonder een strakke leren jackie aan
nee is ook overdreven hoor, maar ik vind het wel chill als ik me niet echt hoef te focussen bij gevechten en shitquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent toch geen mongool? met very easy zijn vijanden vaak zo dom dat je er eerst nog omheen kan cirkelen alvorens je ze omlegt.
NWS / Hitler verliest na 83 jaar ereburgerschapquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom faalt hij ook in het leven
http://broforcegame.com/quote:
nee maar dan heb je gevoel dat je ergens bijhoort, dat je ergens voor staat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bier drinken en provoceren kan ook zonder een strakke leren jackie aan
Bommen op Tegernsee gvdquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
NWS / Hitler verliest na 83 jaar ereburgerschap
Kom we klappen ze daar
Ja man. Speel dit met mijn vriendinquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die was net gratis via psplus, misschien straks ff downloaden
is dat zo'n oldskool game?quote:
2d platformer zo te zienquote:
Goede keusquote:
ja iddquote:
Ja, 2d platform sidescroll spelletje. Alles kan stuk.quote:
Aiquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks weer naar m´n omi in het ziekenhuis![]()
Been is er nu af tot boven haar knie, maar dat stukje begint nu ook af te sterven
sterktequote:Op vrijdag 8 april 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, aders dichtgeslibd. En ze rookte ook flink
ja jeetje, met je oma, hork...quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb m'n benen nog hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |