hey deadprez ik ben net een uur naar de hoeren gegaan en zelfs de baas verslagen zonder 1 keer klaar te zijn gekomen, ben je trots op mequote:
neequote:Op vrijdag 8 april 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey deadprez ik ben net een uur naar de hoeren gegaan en zelfs de baas verslagen zonder 1 keer klaar te zijn gekomen, ben je trots op me
ik zou bij dat soort spellen na 10 minuten de controller door de tv gooienquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook dark souls 3 besteld, ik ga helemaal los
Ik moet nog steeds 2 spelenquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook dark souls 3 besteld, ik ga helemaal los
Die borden ook 'Ik kan niks, heb alleen een kut!'quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
Maar wel achterlijk, oudste beroep ter wereld
Is ook gewoon niet iets waar de overheid zich mee bezig moet houden zolang het allemaal zonder dwang gaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
en hoe moesten die mannen dan betalen, zonder salaris want geen beroep... nou?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
de eerste paar uur is tyfusmoeilijk omdat je nog kutwapens en amper health/stamina hebt, later wordt het wel makkelijkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou bij dat soort spellen na 10 minuten de controller door de tv gooien
je hoeft je moeder echt niet zo te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
makkelijker is toch nog steeds gestoord moeilijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de eerste paar uur is tyfusmoeilijk omdat je nog kutwapens en amper health/stamina hebt, later wordt het wel makkelijker
Toen betaalden ze nog in naturaquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en hoe moesten die mannen dan betalen, zonder salaris want geen beroep... nou?
TRquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hoeft je moeder echt niet zo te verdedigen.
Die leek me wel nice. Styltje sowieso. Niet kopen dus? deel 2 kwam er aan toch?quote:
valt wel mee, je kunt de meeste vijanden makkelijk doden. het wordt pas moeilijk als ze met 6 tegelijk op je afkomen, dan schijt ik liever in m'n bekquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
makkelijker is toch nog steeds gestoord moeilijk
wat is dat dan voor'n kinderachtig spelquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
ik ging laatst ni no kuni weer eens spelen, maar vond er echt geen zak aan
Ja de stijl is fucking cool, maar ik weet niet, kon er niet echt inkomenquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die leek me wel nice. Styltje sowieso. Niet kopen dus? deel 2 kwam er aan toch?
gwn japanse rpgquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat is dat dan voor'n kinderachtig spel
heb ik ook het liefst, engelse voice actors in japanse spellen zijn meestal tyfusslechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:01 schreef deadprez het volgende:
En eentje waarbij je tenminste de voice shit gewoon in het japans kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |